Hij mag wel fluiten bij die corners hoor. Afblijven van de keeper in dat gebied, is gewoon een vrije bal namelijk.quote:Op zondag 14 april 2013 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Achteraf niet meer, maar tijdens moest ie gewoon dood, wat nou prima, zo partijdig als de tering man.
Ik snap'mquote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
Goede UIGaat tenminste ook wat sneller dan die andere waar die ook alle titels telt. Of ben ik nu te vaag?
Clapclapyourhands was bezig.quote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef OverRated het volgende:
Heeft iemand al de nieuwe versie van ajaxkampioen.gif gemaakt?
Dansende Pieters bedoel je>quote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef OverRated het volgende:
We zijn er nog niet hoor, kans is aanwezig dat Ajax nu nonchalant gaat spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef OverRated het volgende:
Die gelooft nog in Feyenoordquote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef OverRated het volgende:
[..]
En inZanity, is die hier al langs geweest?
Wat zou jouw TT zijn dan?quote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
Deze TT vind ik ook niet geweldig, maar al een stuk beter dan die eerste.
Jep.quote:
Gaat niet meer misquote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn er nog niet hoor, kans is aanwezig dat Ajax nu nonchalant gaat spelen.
Je bent er pas als je er bent.
Wat is er mis met deze TT?quote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
Deze TT vind ik ook niet geweldig, maar al een stuk beter dan die eerste.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dames en heren, ik presenteer u....De kampioensgif
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Had 1 stafschop kunnen en één moeten geven, liet verder veel (kleine) overtredingen van die boeren gaan. Maar dat streep ik weg omdat hij Poulsen geel had moeten geven na 30sec.quote:Op zondag 14 april 2013 21:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Floot gewoon prima en wat boeit het überhaupt?
[..]
[ afbeelding ]
De ''strafschop'' bij 0-2 neem ik hem wel kwalijk, Ajax had in de zetel kunnen zitten.quote:Op zondag 14 april 2013 21:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Had 1 stafschop kunnen en één moeten geven, liet verder veel (kleine) overtredingen van die boeren gaan. Maar dat streep ik weg omdat hij Poulsen geel had moeten geven na 30sec.
Wordt hij eindelijk verstandig?quote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, hij is al van mening veranderd joh.
Was een schouderduw hoor, kon als overtreding misschien maar geen geel.quote:Op zondag 14 april 2013 21:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Had 1 stafschop kunnen en één moeten geven, liet verder veel (kleine) overtredingen van die boeren gaan. Maar dat streep ik weg omdat hij Poulsen geel had moeten geven na 30sec.
Pieters is met voetbalpensioen voor ze daar weer eens een titel pakkenquote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |