Lekker snel doelpunt.quote:
Noem eens een Ajax speler, mensen verwarren me met Jordiiiquote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn aanval stelenAls je mij zo voor wil blijven hoeft het al niet meer.
Oh jaquote:
Sanaquote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noem eens een Ajax speler, mensen verwarren me met Jordiii
Oude logo.quote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom wil je dat jouw club verliest?quote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Vitesse tweede wordt. Hopelijk winnen ze in De kuip of iets.
Hahaha!quote:Op zondag 14 april 2013 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom wil je dat jouw club verliest?
Vertonghen. En dan niet aankomen met een Afellay die belachelijk langs hem loopt, maar gewoon een positieve Ajax UI waar Ajax ook centraal in staat.quote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kankerquote:Op zondag 14 april 2013 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertonghen. En dan niet aankomen met een Afellay die belachelijk langs hem loopt, maar gewoon een positieve Ajax UI waar Ajax ook centraal in staat.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom wil je dat jouw club verliest?
Prima dagje, helemaal niks mis mee.quote:
je hebt toch wel een kraan?quote:Op zondag 14 april 2013 21:08 schreef Jimbo het volgende:
Kennen jullie (voor de uitwonende luitjes hier) het, dat je niet naar de winkels bent geweest omdat je te lui bent. En dat je dan een dag lang een droge bek hebt omdat er niks te drinken in huis is
dan zou je zeggen, neem een biertje... maar nee.. die zijn nu warm door de zon omdat de krat buiten stond
Het is ook nooit goed
Drink water.quote:Op zondag 14 april 2013 21:08 schreef Jimbo het volgende:
Kennen jullie (voor de uitwonende luitjes hier) het, dat je niet naar de winkels bent geweest omdat je te lui bent. En dat je dan een dag lang een droge bek hebt omdat er niks te drinken in huis is
dan zou je zeggen, neem een biertje... maar nee.. die zijn nu warm door de zon omdat de krat buiten stond
Het is ook nooit goed
quote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hebt toch wel een kraan?
Daar komt water uit hoor
quote:
quote:
Dat was niet de afspraakquote:Op zondag 14 april 2013 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet even je ondertitel veranderen?
Eigen schuld.quote:Op zondag 14 april 2013 21:08 schreef Jimbo het volgende:
Het is ook nooit goed
ijskoud is wel te doen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
[..]ik vind water echt hard ranzig
quote:
maak er thee van.quote:Op zondag 14 april 2013 21:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
[..]ik vind water echt hard ranzig
Niet van die rare dingen zeggen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]Ollie
'
Ondanks dat ze het kampioenschap niet meer zullen halen wil dat niet zeggen dat ik niet achter mn club blijf staan.
Dat is meer iets...joods om te doen
Ga zo idd maar eens zoeken of we wat aanmaak in huis hebben. Moet toch bijna wel, dat is zn item wat wel in elk huishouden isquote:Op zondag 14 april 2013 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
maak er thee van.
siroop of roosvicee,
Ik laat het hoe het is, ben toch een beetje Spursfanquote:Op zondag 14 april 2013 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, Suarez is een debiel.
[..]
Mag ook
Anders weet je wie je de schuld moet geven.quote:Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga zo idd maar eens zoeken of we wat aanmaak in huis hebben. Moet toch bijna wel, dat is zn item wat wel in elk huishouden is
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik laat het hoe het is, ben toch een beetje Spursfan
quote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik laat het hoe het is, ben toch een beetje Spursfan
Gaat moeilijk met de Spurs worden, maar ik gok dat Bale tegen gaat vallenquote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En succes met de strijd om de tweede plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |