Stoer doen dat Heerenveen van mijn club is terwijl ik al 100 keer de situatie heb uitgelegd. Helaas wil jij je op iemand kunnen richten met je kut reactie's omdat je geïrriteerd bent omdat die tyfusclub van je punten verloren heeft. Mij best want ik ga er vandaag lekker op in, ik ben namelijk super blij!quote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, zo stoer doen met een overwinning van je tweede club is nogal triest te noemen. Dan krijg je reacties Rensje.
Daarbij het zijn geen eens Ajacieden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat heb ik niet zo.quote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik iemand op een forum tegenkom die 2 clubs heeft dan ga ik helemaal los.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stoer doen dat Heerenveen van mijn club is terwijl ik al 100 keer de situatie heb uitgelegd. Helaas wil jij je op iemand kunnen richten met je kut reactie's omdat je geïrriteerd bent omdat die tyfusclub van je punten verloren heeft. Mij best want ik ga er vandaag lekker op in, ik ben namelijk super blij!
Ik ben daardoor nu niet meer geïrriteerd hoor, dat is bij mij maar eventjes gelukkig. Je hebt het al 100 keer uitgelegd en het wordt steeds triester.quote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stoer doen dat Heerenveen van mijn club is terwijl ik al 100 keer de situatie heb uitgelegd. Helaas wil jij je op iemand kunnen richten met je kut reactie's omdat je geïrriteerd bent omdat die tyfusclub van je punten verloren heeft. Mij best want ik ga er vandaag lekker op in, ik ben namelijk super blij!
quote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach als jij niet snapt wat familieband inhoudt dan heb jij er geen kaas van gegeten.quote:Op zondag 14 april 2013 21:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben daardoor nu niet meer geïrriteerd hoor, dat is bij mij maar eventjes gelukkig. Je hebt het al 100 keer uitgelegd en het wordt steeds triester.
Wat een vreedzame jongen ben jij.quote:Op zondag 14 april 2013 21:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit helemaal los. En op den foks al helemaal niet.
Ah het is weer zo verquote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Familieband is voor dezelfde club zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ach als jij niet snapt wat familieband inhoudt dan heb jij er geen kaas van gegeten.
Klopt. Toen ik je schouder maanden liet bloeden kwam ik er zonder kleerscheuren mee wegquote:Op zondag 14 april 2013 21:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit helemaal los. En op den foks al helemaal niet.
o godquote:Op zondag 14 april 2013 21:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah het is weer zo ver
gaan we het nu ook weer over je opa in de oorlog hebben ?
Nee dat is wanneer je mee wordt gevraagd met de oude heer dat je dan gewoon meegaat omdat je een voetballiefhebber bent.quote:Op zondag 14 april 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Familieband is voor dezelfde club zijn.
De kleinkinderen van de joden die hij toen verraden heeft staan straks op die parkeerplaats feest te vieren, nou leuk hoor Rens.quote:Op zondag 14 april 2013 21:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah het is weer zo ver
gaan we het nu ook weer over je opa in de oorlog hebben ?
Hoezo ben jij voor Ajax dan als je opa voor Heerenveen is?quote:Op zondag 14 april 2013 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee dat is wanneer je mee wordt gevraagd met de oude heer dat je dan gewoon meegaat omdat je een voetballiefhebber bent.
in de opel mantaquote:Op zondag 14 april 2013 21:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
De kleinkinderen van de joden die hij toen verraden heeft staan straks op die parkeerplaats feest te vieren, nou leuk hoor Rens.
waarom zijn mensen sowieso voor ajaxquote:Op zondag 14 april 2013 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo ben jij voor Ajax dan als je opa voor Heerenveen is?
Hoe weet je zulke dingen?quote:Op zondag 14 april 2013 21:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
De kleinkinderen van de joden die hij toen verraden heeft staan straks op die parkeerplaats feest te vieren, nou leuk hoor Rens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |