Houd je zelf maar voor de gek ja.quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vat jouw reactie lekker op als trollen.
Lesbo is een paar deuren hiernaast, ga maar samen met GGMM spelen daar.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Het gaat weer hard tegen hard hier. Vroeger toen mensen elkaar in een weiland opzochten heersten er nog meer respect.
Ik voel mij helemaal ongemakkelijk.
Ik heb op mijn gemak met mijn opa voetbal gekeken, ja hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb op mijn gemakje met mijn pa voetbal gekeken, ja hoor.
Ik sta al klaar bij de IKEA, dan fietsen we samen naar een weiland toe.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Het gaat weer hard tegen hard hier. Vroeger toen mensen elkaar in een weiland opzochten heersten er nog meer respect.
Waarom zou ik 2 gastjes van 14 opzoeken in een weiland?quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Is nog mogelijk, 2007 praktijken mark my wordsquote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Jimbo het volgende:
zijn de joden nou eigenlijk nog in te halen of is het echt gedaan met de pret ?
Ik heb al lang uitgelegd hoe het zit. Ik vind het wel leuk dat jij nog in een andere waan bent.quote:
Ik vroeg je niks, faalhaas.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb op mijn gemak met mijn opa voetbal gekeken, ja hoor.
Daarna uitbundig gefeest tijdens PSV - Ajax.
Je was voor Feyenoord maar bent ineens overgestapt op Ajax.quote:Op zondag 14 april 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al lang uitgelegd hoe het zit. Ik vind het wel leuk dat jij nog in een andere waan bent.
Feyenoord won toen niets en Ajax werd net kampioen, dus je werd voor Ajax?quote:Op zondag 14 april 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al lang uitgelegd hoe het zit. Ik vind het wel leuk dat jij nog in een andere waan bent.
gewoon 10 wedstrijden op rij winstquote:Op zondag 14 april 2013 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
wat zou t lachen zijn als die joden nu nog alles verloren he
Marrian... laat maar.quote:Op zondag 14 april 2013 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik 2 gastjes van 14 opzoeken in een weiland?
Nee, Ajax heeft aan 2 overwinningen genoeg. (Ervan uitgaande dat Psv nog wel een punt laat liggen tegen Az/Twente)quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Jimbo het volgende:
zijn de joden nou eigenlijk nog in te halen of is het echt gedaan met de pret ?
Toen was ik heel erg jong.quote:Op zondag 14 april 2013 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je was voor Feyenoord maar bent ineens overgestapt op Ajax.
Ja, zo stoer doen met een overwinning van je tweede club is nogal triest te noemen. Dan krijg je reacties Rensje.quote:Op zondag 14 april 2013 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik jou wel dan met je gekanker over Heerenveen faalhaas?
PSV-Ajax heeft toch geen invloed op Heerenveen?quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb op mijn gemak met mijn opa voetbal gekeken, ja hoor.
Daarna uitbundig gefeest tijdens PSV - Ajax.
Inderdaad. Als ik iemand op een forum tegenkom die 2 clubs heeft dan ga ik helemaal los.quote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, zo stoer doen met een overwinning van je tweede club is nogal triest te noemen. Dan krijg je reacties Rensje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |