Weinig zuurkool dus, ik ga even klagen bij de bron van dit plaatje.quote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
of het is een gigantisch grote worst of het is weinig zuurkool, in beide gevallen: wat een gefaalde bordje
Je bent zelf een gigantisch grote worst.quote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
of het is een gigantisch grote worst of het is weinig zuurkool, in beide gevallen: wat een gefaalde bordje
that's what she saidquote:Op zondag 14 april 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een gigantisch grote worst.
godskanker wil je me epileptische aanvallen laten krijgen ofzoquote:
Overigens ben jij een van de laatste die hierover mag beginnen, jouw cluppie speelt voor degradatiequote:
Mietje.quote:Op zondag 14 april 2013 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
godskanker wil je me epileptische aanvallen laten krijgen ofzo
quote:Op zondag 14 april 2013 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Overigens ben jij een van de laatste die hierover mag beginnen, jouw cluppie speelt voor degradatie
OH WAT ZIJN DIE BOEREN STIL!quote:Op zondag 14 april 2013 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Overigens ben jij een van de laatste die hierover mag beginnen, jouw cluppie speelt voor degradatie
feitelijk onjuistquote:Op zondag 14 april 2013 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuke middag gehad vandaag?quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef Typisch het volgende:
2 koters die zo blij zijn met hun tweede clubje, het is toch wel aandoenlijk.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef Typisch het volgende:
Ik heb hem als achtergrond 1280 x 800.quote:Op zondag 14 april 2013 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
godskanker wil je me epileptische aanvallen laten krijgen ofzo
Ik vat jouw reactie lekker op als trollen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef Typisch het volgende:
Ik zou ze bijna een bloemetje opsturenquote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef Typisch het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Vroeger toen mensen elkaar in een weiland opzochten heersten er nog meer respect.
The Omen was een vermakelijke film.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Het gaat weer hard tegen hard hier. Vroeger toen mensen elkaar in een weiland opzochten heersten er nog meer respect.
Ik voel mij helemaal ongemakkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |