En juichte op een manier alsof we kampioen waren geworden.quote:
Ja dat was opzich best beschamendquote:Op zondag 14 april 2013 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En juichte op een manier alsof we kampioen waren geworden.
zijn heatmap op EL was gewoon helemaal groenquote:Op zondag 14 april 2013 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maat van me in de rust:"Wijnaldum ook nauwelijks gezien.."
Ik:"Die speelt toch niet?" En dat meende ik dus, had echt niet door dat hij er in stond
Zijn wat op wat??quote:Op zondag 14 april 2013 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
zijn heatmap op EL was gewoon helemaal groen
heatmap op de Eredivisie live sidekick.quote:
Wat is dat, wat doet het en wat wil het zeggen als ie groen is?quote:Op zondag 14 april 2013 21:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
heatmap op de Eredivisie live sidekick.
waar hij in balbezit was. Hoe meer je ergens in balbezit bent hoe roder de plek op het veld wordt.quote:Op zondag 14 april 2013 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is dat, wat doet het en wat wil het zeggen als ie groen is?
die eerste deed Strootman trouwens wel prima. Heb vaak zat kritiek op hem maar vandaag de enige die niveau haalde.quote:Op zondag 14 april 2013 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi dat Lens 2 intikkers wist te maken, die kunnen we dus voor een beetje geld verkopen, zaten vast wel wat scouts
dat ja.quote:Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef mrstylo het volgende:
Wijnaldum:
[ afbeelding ]
Beschamend gewoon.
Ik had gehoopt dat hij hem erin rosde, maar dit is ook mooi gedaan van hemquote:Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
die eerste deed Strootman trouwens wel prima. Heb vaak zat kritiek op hem maar vandaag de enige die niveau haalde.
Ik dacht eerst dat het buitenspel was van Lens.quote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat hij hem erin rosde, maar dit is ook mooi gedaan van hem
quote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over 4 speelrondes gaat ie weg, heb het wel een leuke naam gegeven.
Nu ik dit gezien heb gooi ik hem uit mijn teamquote:Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef mrstylo het volgende:
Wijnaldum:
[ afbeelding ]
Beschamend gewoon.
Ik had hem toen erin moeten laten, 14 goalsquote:Op zondag 14 april 2013 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu ik dit gezien heb gooi ik hem uit mijn team
quote:Op zondag 14 april 2013 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had hem toen erin moeten laten, 14 goals
hahaha wat is datquote:Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef mrstylo het volgende:
Wijnaldum:
[ afbeelding ]
Beschamend gewoon.
Niet alleen Gini, kijk voor de grap de rest eensquote:Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef mrstylo het volgende:
Wijnaldum:
[ afbeelding ]
Beschamend gewoon.
Eerlijk gezegd vind ik het ook hoog tijd worden dat er koppen gaan rollen, voornamelijk die van Brands dan...quote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef Chase_Utley het volgende:
“@Tussendelinies: PSV verovert dit seizoen gemiddeld 2 punten per duel. Rutten werd ontslagen met moyenne van 2,10 in bijna 3 jaar. (via @sportzeloot)”
ik weet niet of PSV het kan veroorloven om zijn contract af te kopen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het ook hoog tijd worden dat er koppen gaan rollen, voornamelijk die van Brands dan...
ik weet niet wat voor een contract hij heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik weet niet of PSV het kan veroorloven om zijn contract af te kopen.
toch nog tot 2014 met 600k per jaar?quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor een contract hij heeft.
geen idee. Maar dan zou het dus maximaal 6 ton kosten.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
toch nog tot 2014 met 600k per jaar?
ja, plus nog salaris voor een nieuwe.quote:Op zondag 14 april 2013 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee. Maar dan zou het dus maximaal 6 ton kosten.
Valt weinig te bouwen als de technisch directeur al je aankopen bepaalt en ontkent dat de verdediging grote problemen heeftquote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef rubbereend het volgende:
Nou, zoals verwacht dus.
Voor volgend jaar maar opruiming houden en dan mag Cocu bouwen aan wat nieuws
die kop moet dus ook rollen, lijkt me vrij duidelijkquote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt weinig te bouwen als de technisch directeur al je aankopen bepaalt en ontkent dat de verdediging grote problemen heeft
En spelers ook.quote:Op zondag 14 april 2013 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het ook hoog tijd worden dat er koppen gaan rollen, voornamelijk die van Brands dan...
En al je geld op is.quote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt weinig te bouwen als de technisch directeur al je aankopen bepaalt en ontkent dat de verdediging grote problemen heeft
Waarom? Ik vind dat de kwalitatief sterkste ploeg vandaag heeft gewonnen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:36 schreef FL_Freak het volgende:
En ik ben weer thuis. Kampioenschap zelf verspeeld.
waarom? Er gaan spelers, je kan alleen geen hele dure spelers terugkopen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
En al je geld op is.
Als PSV de CL niet haalt hebben ze een heel groot probleem.
Wie gaat er dan ? Strootman voor 30 miljoen zeker.quote:Op zondag 14 april 2013 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom? Er gaan spelers, je kan alleen geen hele dure spelers terugkopen.
Strootman, 15-20quote:Op zondag 14 april 2013 21:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ? Strootman voor 30 miljoen zeker.
Wat verkocht? Grond?quote:Op zondag 14 april 2013 20:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Niet veel aan de hand. Alleen weinig te investeren. Kunnen pas aankopen doen als er verkocht is.
Dan moet je 5 nieuwe spelers halen, Brandts haalt ze alleen uit zijn netwerk, dus die kosten ook min 5 miljoen het stukquote:Op zondag 14 april 2013 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Strootman, 15-20
Toivonen paar miljoen
Derijck, grijpstuiver
Hutch voor niks
Bommel zal wel stoppen
Lens, wil weg, blijft, wil weg, blijft,.... maar zal wel gaan. Miljoen of 5 a 6 moet je altijd kunnen vangen
Marcello, Barcelona voor veel geld
Dat Brands een onderdeel van het probleem is waren we hier wel uitquote:Op zondag 14 april 2013 21:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dan moet je 5 nieuwe spelers halen, Brandts haalt ze alleen uit zijn netwerk, dus die kosten ook min 5 miljoen het stuk![]()
Ws Altidore en Viergever ofzo.
en volgende week verspeelt sowieso 1 concurrent van jullie punten.quote:Op zondag 14 april 2013 21:44 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Strijden voor plek 2.
Gelukkig ook puntverlies bij de concurrentenPositief bekijken.
Dat wil ik nog wel eens zien en ook al krijg je dat dan zal het waarschijnlijk in termijnen zijn. Niet veel clubs betalen alles meer zo.quote:
vrijwel geen één club betaalt ineensquote:Op zondag 14 april 2013 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens zien en ook al krijg je dat dan zal het waarschijnlijk in termijnen zijn. Niet veel clubs betalen alles meer zo.
Ja oké.quote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vrijwel geen één club betaalt ineensMaar PSV betaalt evengoed weer in delen voor een speler die komt
En 2 maanden later verkopen ze hem ook nog met winstquote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij hebben we alleen van Anzhi alles in ineens gekregen toch?
terwijl hij niet voldeedquote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En 2 maanden later verkopen ze hem ook nog met winst
Je weet toch dat ze zo geld witwassen daar hé?quote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En 2 maanden later verkopen ze hem ook nog met winst
Erik Pieters, is that you?quote:Op zondag 14 april 2013 21:36 schreef FL_Freak het volgende:
En ik ben weer thuis. Kampioenschap zelf verspeeld.
Ik zie die 1-2 van Eriksen nu, wat doet die gekke Atiba dan? Net alsof Fischer hem aan een ketting heeft ofzo, hij loopt er gewoon achteraan en laat een compleet gat achter.quote:
1-2 was ook beroerd verdedigd jaquote:Op zondag 14 april 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie die 1-2 van Eriksen nu, wat doet die gekke Atiba dan? Net alsof Fischer hem aan een ketting heeft ofzo, hij loopt er gewoon achteraan en laat een compleet gat achter.
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig voor hem dat hij constant misbruikt wordt op de RB positie. Waarom speelt PSV niet gewoon met Brenet?quote:Op zondag 14 april 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie die 1-2 van Eriksen nu, wat doet die gekke Atiba dan? Net alsof Fischer hem aan een ketting heeft ofzo, hij loopt er gewoon achteraan en laat een compleet gat achter.
nee de 1-1 danquote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1-2 was ook beroerd verdedigd ja0-1 ook
Die bakt er helaas al weinig van bij Jong PSV.quote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig voor hem dat hij constant misbruikt wordt op de RB positie. Waarom speelt PSV niet gewoon met Brenet?
quote:
Advocaat...quote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig voor hem dat hij constant misbruikt wordt op de RB positie. Waarom speelt PSV niet gewoon met Brenet?
Hutch kan niet eens bij zijn man blijven defensiefquote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die bakt er helaas al weinig van bij Jong PSV.
Hutch is stukken beter...
Tegen Jong Ajax was hij de beste bij Jong PSV maar dat schijnt zijn enige goeie wedstrijd te zijn geweest.quote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die bakt er helaas al weinig van bij Jong PSV.
Hutch is stukken beter...
Als hij echt zo goed was geweest dan had hij gespeeld.quote:Op zondag 14 april 2013 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tegen Jong Ajax was hij de beste bij Jong PSV maar dat schijnt zijn enige goeie wedstrijd te zijn geweest.
Kijk gewoon zelf naar de interview en je ziet dat hij het niet op zo'n domme manier zegt:quote:
hmmmmquote:Op zondag 14 april 2013 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kijk gewoon zelf naar de interview en je ziet dat hij het niet op zo'n domme manier zegt:
http://eredivisielive.nl/(...)m-heel-erg-zuur.html
dus Marcelo is echt zo goed, want hij speelt.quote:Op zondag 14 april 2013 22:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als hij echt zo goed was geweest dan had hij gespeeld.
PSV moet het in de toekomst hebben van de lichting achter die van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |