Eerlijk gezegd vind ik het ook hoog tijd worden dat er koppen gaan rollen, voornamelijk die van Brands dan...quote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef Chase_Utley het volgende:
“@Tussendelinies: PSV verovert dit seizoen gemiddeld 2 punten per duel. Rutten werd ontslagen met moyenne van 2,10 in bijna 3 jaar. (via @sportzeloot)”
ik weet niet of PSV het kan veroorloven om zijn contract af te kopen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het ook hoog tijd worden dat er koppen gaan rollen, voornamelijk die van Brands dan...
ik weet niet wat voor een contract hij heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik weet niet of PSV het kan veroorloven om zijn contract af te kopen.
toch nog tot 2014 met 600k per jaar?quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor een contract hij heeft.
geen idee. Maar dan zou het dus maximaal 6 ton kosten.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
toch nog tot 2014 met 600k per jaar?
ja, plus nog salaris voor een nieuwe.quote:Op zondag 14 april 2013 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee. Maar dan zou het dus maximaal 6 ton kosten.
Valt weinig te bouwen als de technisch directeur al je aankopen bepaalt en ontkent dat de verdediging grote problemen heeftquote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef rubbereend het volgende:
Nou, zoals verwacht dus.
Voor volgend jaar maar opruiming houden en dan mag Cocu bouwen aan wat nieuws
die kop moet dus ook rollen, lijkt me vrij duidelijkquote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt weinig te bouwen als de technisch directeur al je aankopen bepaalt en ontkent dat de verdediging grote problemen heeft
En spelers ook.quote:Op zondag 14 april 2013 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het ook hoog tijd worden dat er koppen gaan rollen, voornamelijk die van Brands dan...
En al je geld op is.quote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt weinig te bouwen als de technisch directeur al je aankopen bepaalt en ontkent dat de verdediging grote problemen heeft
Waarom? Ik vind dat de kwalitatief sterkste ploeg vandaag heeft gewonnen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:36 schreef FL_Freak het volgende:
En ik ben weer thuis. Kampioenschap zelf verspeeld.
waarom? Er gaan spelers, je kan alleen geen hele dure spelers terugkopen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
En al je geld op is.
Als PSV de CL niet haalt hebben ze een heel groot probleem.
Wie gaat er dan ? Strootman voor 30 miljoen zeker.quote:Op zondag 14 april 2013 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom? Er gaan spelers, je kan alleen geen hele dure spelers terugkopen.
Strootman, 15-20quote:Op zondag 14 april 2013 21:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ? Strootman voor 30 miljoen zeker.
Wat verkocht? Grond?quote:Op zondag 14 april 2013 20:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Niet veel aan de hand. Alleen weinig te investeren. Kunnen pas aankopen doen als er verkocht is.
Dan moet je 5 nieuwe spelers halen, Brandts haalt ze alleen uit zijn netwerk, dus die kosten ook min 5 miljoen het stukquote:Op zondag 14 april 2013 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Strootman, 15-20
Toivonen paar miljoen
Derijck, grijpstuiver
Hutch voor niks
Bommel zal wel stoppen
Lens, wil weg, blijft, wil weg, blijft,.... maar zal wel gaan. Miljoen of 5 a 6 moet je altijd kunnen vangen
Marcello, Barcelona voor veel geld
Dat Brands een onderdeel van het probleem is waren we hier wel uitquote:Op zondag 14 april 2013 21:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dan moet je 5 nieuwe spelers halen, Brandts haalt ze alleen uit zijn netwerk, dus die kosten ook min 5 miljoen het stuk![]()
Ws Altidore en Viergever ofzo.
en volgende week verspeelt sowieso 1 concurrent van jullie punten.quote:Op zondag 14 april 2013 21:44 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Strijden voor plek 2.
Gelukkig ook puntverlies bij de concurrentenPositief bekijken.
Dat wil ik nog wel eens zien en ook al krijg je dat dan zal het waarschijnlijk in termijnen zijn. Niet veel clubs betalen alles meer zo.quote:
vrijwel geen één club betaalt ineensquote:Op zondag 14 april 2013 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens zien en ook al krijg je dat dan zal het waarschijnlijk in termijnen zijn. Niet veel clubs betalen alles meer zo.
Ja oké.quote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vrijwel geen één club betaalt ineensMaar PSV betaalt evengoed weer in delen voor een speler die komt
En 2 maanden later verkopen ze hem ook nog met winstquote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij hebben we alleen van Anzhi alles in ineens gekregen toch?
terwijl hij niet voldeedquote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En 2 maanden later verkopen ze hem ook nog met winst
Je weet toch dat ze zo geld witwassen daar hé?quote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En 2 maanden later verkopen ze hem ook nog met winst
Erik Pieters, is that you?quote:Op zondag 14 april 2013 21:36 schreef FL_Freak het volgende:
En ik ben weer thuis. Kampioenschap zelf verspeeld.
Ik zie die 1-2 van Eriksen nu, wat doet die gekke Atiba dan? Net alsof Fischer hem aan een ketting heeft ofzo, hij loopt er gewoon achteraan en laat een compleet gat achter.quote:
1-2 was ook beroerd verdedigd jaquote:Op zondag 14 april 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie die 1-2 van Eriksen nu, wat doet die gekke Atiba dan? Net alsof Fischer hem aan een ketting heeft ofzo, hij loopt er gewoon achteraan en laat een compleet gat achter.
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig voor hem dat hij constant misbruikt wordt op de RB positie. Waarom speelt PSV niet gewoon met Brenet?quote:Op zondag 14 april 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie die 1-2 van Eriksen nu, wat doet die gekke Atiba dan? Net alsof Fischer hem aan een ketting heeft ofzo, hij loopt er gewoon achteraan en laat een compleet gat achter.
nee de 1-1 danquote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1-2 was ook beroerd verdedigd ja0-1 ook
Die bakt er helaas al weinig van bij Jong PSV.quote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig voor hem dat hij constant misbruikt wordt op de RB positie. Waarom speelt PSV niet gewoon met Brenet?
quote:
Advocaat...quote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig voor hem dat hij constant misbruikt wordt op de RB positie. Waarom speelt PSV niet gewoon met Brenet?
Hutch kan niet eens bij zijn man blijven defensiefquote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die bakt er helaas al weinig van bij Jong PSV.
Hutch is stukken beter...
Tegen Jong Ajax was hij de beste bij Jong PSV maar dat schijnt zijn enige goeie wedstrijd te zijn geweest.quote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die bakt er helaas al weinig van bij Jong PSV.
Hutch is stukken beter...
Als hij echt zo goed was geweest dan had hij gespeeld.quote:Op zondag 14 april 2013 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tegen Jong Ajax was hij de beste bij Jong PSV maar dat schijnt zijn enige goeie wedstrijd te zijn geweest.
Kijk gewoon zelf naar de interview en je ziet dat hij het niet op zo'n domme manier zegt:quote:
hmmmmquote:Op zondag 14 april 2013 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kijk gewoon zelf naar de interview en je ziet dat hij het niet op zo'n domme manier zegt:
http://eredivisielive.nl/(...)m-heel-erg-zuur.html
dus Marcelo is echt zo goed, want hij speelt.quote:Op zondag 14 april 2013 22:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als hij echt zo goed was geweest dan had hij gespeeld.
PSV moet het in de toekomst hebben van de lichting achter die van hem.
Beter dan wat PSV elders heeft lopen kennelijk.quote:Op zondag 14 april 2013 22:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dus Marcelo is echt zo goed, want hij speelt.
Je kan de stelling niet omdraaien helaasquote:Op zondag 14 april 2013 22:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die Tompsv moet een jaar lang een Ajax UI
quote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die heeft al een nieuwe account geregistreerd
Ja dat snap je toch wel, Barcelona!quote:Op zondag 14 april 2013 22:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gezwel? Als je Vertonghen al een gezwel noemt, wat zijn de verdedigers van Psv dan voor jou?quote:Op zondag 14 april 2013 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
4 speelrondes nog en het gezwel kan weg.
Ik zou Strootman eerder schatten op 10-12M.quote:Op zondag 14 april 2013 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Strootman, 15-20
Toivonen paar miljoen
Dat hou ik liever voor mequote:Op zondag 14 april 2013 22:11 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gezwel? Als je Vertonghen al een gezwel noemt, wat zijn de verdedigers van Psv dan voor jou?
1 jaar contractquote:Op zondag 14 april 2013 22:11 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zou Strootman eerder schatten op 10-12M.
Waarom Toivonen maar een paar miljoen? Die is toch ook minimaal 8 miljoen waard?
toivonen heeft een aflopend contract. Die gaat geen 8 miljoen opleveren.quote:Op zondag 14 april 2013 22:11 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zou Strootman eerder schatten op 10-12M.
Waarom Toivonen maar een paar miljoen? Die is toch ook minimaal 8 miljoen waard?
twitter:Stefan_Kuijpers twitterde op zondag 14-04-2013 om 22:07:23Wel triest, Ajax wordt voor de derde keer op rij kampioen. Zeker zo triest is dat het voor de derde keer de kampioen van de armoede wordt. reageer retweet
Sukkeltje sukkeltje sukkeltjeee!twitter:Stefan_Kuijpers twitterde op zondag 14-04-2013 om 22:08:58ajax: 3x kampioen worden omdat PSV faalt. Dus niet op eigen kracht. Arrogantie is dus niet gepast Ajacieden. reageer retweet
wie is dat?quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:Stefan_Kuijpers twitterde op zondag 14-04-2013 om 22:07:23Wel triest, Ajax wordt voor de derde keer op rij kampioen. Zeker zo triest is dat het voor de derde keer de kampioen van de armoede wordt. reageer retweet
Sukkeltje sukkeltje sukkeltjeee!twitter:Stefan_Kuijpers twitterde op zondag 14-04-2013 om 22:08:58ajax: 3x kampioen worden omdat PSV faalt. Dus niet op eigen kracht. Arrogantie is dus niet gepast Ajacieden. reageer retweet
Dat soort supporters heeft elke club. Stiekem geniet ik hier wel een beetje van overigens.quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
Zo'n gast (vader van 2 kinderen) die op allemaal Ajacieden gaat reageren dat het alweer de kampioenschap van de armoede is. Zie zoveel van dit soort reactie's dat ik bijna denk dat ze ook nog geloven.quote:
geweldig dat volwassen mensen zo kunnen zijn. Hardop gelachen om zijn tweets.quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
Is het ook, PSV heeft nu 8x verloren maar kan nog steeds kampioen worden.quote:Op zondag 14 april 2013 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo'n gast (vader van 2 kinderen) die op allemaal Ajacieden gaat reageren dat het alweer de kampioenschap van de armoede is. Zie zoveel van dit soort reactie's dat ik bijna denk dat ze ook nog geloven.
ah, dat vond het posten waard? Dat soort gekken heb je bij elke clubquote:Op zondag 14 april 2013 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo'n gast (vader van 2 kinderen) die op allemaal Ajacieden gaat reageren dat het alweer de kampioenschap van de armoede is. Zie zoveel van dit soort reactie's dat ik bijna denk dat ze ook nog geloven.
Dit heeft veel toegevoegde waarde man. Bedankt.quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
Kampioen van de armoede ben ik het wel mee eens. Het spel van Ajax overtuigt niet maar toch halen ze nu al 3 jaar op rij uitstekende resultaten in de 2e helft vd competitie.quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
Net stijntje, die 2 passen wel bij elkaar.quote:Op zondag 14 april 2013 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit heeft veel toegevoegde waarde man. Bedankt.
liever kampioen van de armoede dan runnerup van de armoede.quote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef eight het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede ben ik het wel mee eens. Het spel van Ajax overtuigt niet maar toch halen ze nu al 3 jaar op rij uitstekende resultaten in de 2e helft vd competitie.
Wat een Calimero zeg.quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
Hij reageert alleen maar op 1 Ajacied.quote:Op zondag 14 april 2013 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
ie op allemaal Ajacieden gaat reageren
quote:Op zondag 14 april 2013 22:17 schreef rubbereend het volgende:
Titel = Titel
kampioen van de armoede is onzin
Ik niet eens stiekemquote:Op zondag 14 april 2013 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat soort supporters heeft elke club. Stiekem geniet ik hier wel een beetje van overigens.
Dat is dan vader en leider van een bedrijfquote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik niet eens stiekem. Het is toch heerlijk om zo'n frusti-calimero-zakenpikboer zijn domme tweets te lezen.
Klopt. Ajax haalt het maximale terwijl ze eigenlijk een vrije matige periode beleven.quote:Op zondag 14 april 2013 22:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
liever kampioen van de armoede dan runnerup van de armoede.
Stiekem? Dit is nou nagenieten!quote:Op zondag 14 april 2013 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat soort supporters heeft elke club. Stiekem geniet ik hier wel een beetje van overigens.
Gozer je lult hier te veel man. Hij reageert maar op 1 Ajacied en Twitter is gemaakt om mensen hun mening te laten geven. Dus is niet moeilijk om domme Tweets te vinden. Doe niet alsof je iets knap heb gedaan aub.quote:Op zondag 14 april 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is dan vader en leider van een bedrijf.
Triest!
Het houdt niet op.. Niet vanzelf..quote:
willems leek er door heen te zitten, zoals ook Lens en Marcelo dat waren.quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef rubbereend het volgende:
Pieters in laten vallen zonder ritme na in 1 jaar nauwelijks gespeeld te hebben vond ik trouwens wel wat optimistisch.
Volgens mij liepen er 3 spelers met kramp voor de 85ste minuut bij psv. Bizar voor een NL topclub. Enorm slecht.quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
willems leek er door heen te zitten, zoals ook Lens en Marcelo dat waren.
Was een vrij groot verschil in conditioneel vermogen tussen beide teams.
quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
willems leek er door heen te zitten, zoals ook Lens en Marcelo dat waren.
Was een vrij groot verschil in conditioneel vermogen tussen beide teams.
quote:Op zondag 14 april 2013 22:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij liepen er 3 spelers met kramp voor de 85ste minuut bij psv. Bizar voor een NL topclub. Enorm slecht.
Klopt, maarja we hebben niks anders.quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef rubbereend het volgende:
Pieters in laten vallen zonder ritme na in 1 jaar nauwelijks gespeeld te hebben vond ik trouwens wel wat optimistisch.
Je zou van een "toptrainer" verwachten dat ie na de Engelaar wissel tegen Feyenoord wijzer was geworden ja.quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef rubbereend het volgende:
Dit slaat helemaal nergens op, ik gun het dit PSV nu ook niet, niet omdat ze allemaal gekocht zijn maar omdat ze totaal geen inzet hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien heel club/fan onwaardig om te zeggen maar ergens vind ik het ook wel 'leuk' dat PSV geen kampioen is. Je hoort ook niet een titel te kunnen kopen, niet op deze manier in ieder geval. Met sportief gewonnen geld prima, maar op deze manier..
Hopelijk worden ze nu eindelijk wakker bij PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |