Nou, gezien de huidige vorm van beide ploegen leek het me logischer om een overwinning voor ajax waarschijnlijker te vinden. Ajax to win was op het laatst 3.30 ofzo op Unibet.quote:Op zondag 14 april 2013 18:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tja normaal gesproken was het minimaal gelijkspel en anders winst Psv geweest.
Dus kun je weinig over zeggen.
Nee, de glasverzekering zou te duur wordenquote:
Hoi lieverd!quote:Op zondag 14 april 2013 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgebluft door Boerrigter worden
Ik zit wel zonder shirt bij wijze van verbroederingquote:Op zondag 14 april 2013 18:26 schreef Mr.Smokey het volgende:
3e kampioenschap op rij op fok vieren die jode
klopt, ironie is echter dat er amper ajacieden uit amsterdam komenquote:Op zondag 14 april 2013 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Trieste dag weer.. de meest gehate club kampioen. Beter muurtje om amsterdam metselen want ze kotsen toch alles uit wat er niet vandaan komt.
Huh je hebt zeker niet gekeken, maar Ajax heeft gewonnen.quote:Op zondag 14 april 2013 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Trieste dag weer.. de meest gehate club kampioen. Beter muurtje om amsterdam metselen want ze kotsen toch alles uit wat er niet vandaan komt.
Piep piep halloquote:Op zondag 14 april 2013 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Kampioenen.![]()
Stinkend rijk.![]()
Weer CL.![]()
Frank de Boer.![]()
Revolutie Cruijff.
Kampioenen.![]()
Stinkend rijk.![]()
Weer CL.![]()
Frank de Boer.![]()
Revolutie Cruijff.
Kampioenen.![]()
Stinkend rijk.![]()
Weer CL.![]()
Frank de Boer.![]()
Revolutie Cruijff.
Kampioenen.![]()
Stinkend rijk.![]()
Weer CL.![]()
Frank de Boer.![]()
Revolutie Cruijff.
Kampioenen.![]()
Stinkend rijk.![]()
Weer CL.![]()
Frank de Boer.![]()
Revolutie Cruijff.
AJAXquote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Kampioenen.![]()
Stinkend rijk.![]()
Weer CL.![]()
Frank de Boer.![]()
Revolutie Cruijff.
Kampioenen.![]()
Stinkend rijk.![]()
Weer CL.![]()
Frank de Boer.![]()
Revolutie Cruijff.
Kampioenen.![]()
Stinkend rijk.![]()
Weer CL.![]()
Frank de Boer.![]()
Revolutie Cruijff.
als ze stinkend rijk zijn waarom halen ze Messi niet dan ?quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Kampioenen.![]()
Stinkend rijk.![]()
Weer CL.![]()
Frank de Boer.![]()
Revolutie Cruijff.
Ze willen de doping niet betalen.quote:Op zondag 14 april 2013 18:29 schreef TLC het volgende:
[..]
als ze stinkend rijk zijn waarom halen ze Messi niet dan ?
Heb je de gifjes al geplaatst?quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Kampioenen.![]()
Stinkend rijk.![]()
Weer CL.![]()
Frank de Boer.![]()
Revolutie Cruijff.
twitter:NICKIMINAJ twitterde op zondag 14-04-2013 om 17:52:15Let's Face it!!! You're a WINNER!!! You're a winner until you become comfortable with losing. Don't fall back now!!! U need another WIN!!! reageer retweet
Jij bent en blijft een heldquote:Op zondag 14 april 2013 18:30 schreef Rickazio het volgende:
jullie kunnen elkaar hier verder aftrekken >> VBL / AFC AJAX #1984 Zenuwachtig!
en veel plezier met de fruitschaal
Ajax draait niet om individuen. Zo'n ego zou de selectie alleen maar ten slechte komen.quote:Op zondag 14 april 2013 18:29 schreef TLC het volgende:
[..]
als ze stinkend rijk zijn waarom halen ze Messi niet dan ?
Wat een frustraties, kon je nergens een topic vinden om te verneuken?quote:Op zondag 14 april 2013 18:30 schreef Rickazio het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 14 april 2013 18:30 schreef Rickazio het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 18:33 schreef KingRoland het volgende:
heerlijk al die psv fans zien huilen. HEERLIJK!
Ik vind ze hier nog wel meevallen. Is DP al gesignaleerd met die Strootneus van hem?quote:Op zondag 14 april 2013 18:33 schreef KingRoland het volgende:
heerlijk al die psv fans zien huilen. HEERLIJK!
Dank je.quote:
Alles waar ik nu aan denk samengevatquote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Kampioenen.![]()
Stinkend rijk.![]()
Weer CL.![]()
Frank de Boer.![]()
Revolutie Cruijff.
Dat zou wel een keer leuk zijn voor de verandering, die club ligt ons niet erg de laatste jaren.quote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
We gaan weer CL spelen volgend jaarHopelijk dit keer geen Real
Kampioenen.![]()
Stinkend rijk.![]()
Weer CL.![]()
Frank de Boer.![]()
Revolutie Cruijff.
Nee, en sowieso altijd die Ronaldo die er 3 in jast tegen ons, ben ik wel klaar mee. Doe maar gewoon Arsenal of Man Utd ofzo.quote:Op zondag 14 april 2013 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou wel een keer leuk zijn voor de verandering, die club ligt ons niet erg de laatste jaren.
Kampioenen.![]()
Stinkend rijk.![]()
Weer CL.![]()
Frank de Boer.![]()
Revolutie Cruijff.
Een keer een club als Barcelona of Munchen lijkt me ook wel eens leukquote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, en sowieso altijd die Ronaldo die er 3 in jast tegen ons, ben ik wel klaar mee. Doe maar gewoon Arsenal of Man Utd ofzo.
Ja, maar dan worden we ook helemaal weggespeeld denkquote:Op zondag 14 april 2013 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een keer een club als Barcelona of Munchen lijkt me ook wel eens leuk
Je hebt altijd wel een sterke tegenstander in de Champions League.quote:Op zondag 14 april 2013 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar dan worden we ook helemaal weggespeeld denk
Arsenal of Man Utd kan je hebben. AC Milan ook trouwensquote:Op zondag 14 april 2013 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel een sterke tegenstander in de Champions League.
Ikzelf ook. Als basisspeler matig, maar hij begint onderhand een supersub te worden.quote:Op zondag 14 april 2013 18:41 schreef coronatus het volgende:
Iedereen altijd tegen derk, maar maakt nu wel de beslissende.
Iddquote:Op zondag 14 april 2013 18:42 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ikzelf ook. Als basisspeler matig, maar hij begint onderhand een supersub te worden.
Lekker man, ik dacht voor die actie dat hij het nog ging verneukenquote:Op zondag 14 april 2013 18:41 schreef coronatus het volgende:
Iedereen altijd tegen derk, maar maakt nu wel de beslissende.
Het was Pietertje die het verneukte, hoe kan zo'n speler international zijnquote:Op zondag 14 april 2013 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker man, ik dacht voor die actie dat hij het nog ging verneuken
Deze mensen zullen nooit serieus worden genomen bij de Amsterdamse fans.quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
klopt, ironie is echter dat er amper ajacieden uit amsterdam komen
Niet mijn woorden verdraaien.quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Huh je hebt zeker niet gekeken, maar Ajax heeft gewonnen.
Over welke club gaat dit?quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Geen Kampioen.![]()
Failliet.![]()
Weer Europa Cup.![]()
Trainer ?.![]()
Aankoopbeleid Brands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |