SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX - HERACLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosz: 'Bij alle tegengoals werd lachwekkend verdedigd'
De Boer: 'We zijn heel blij met Jasper'
Schöne: 'Deze overwinning zegt genoeg'
Vermeer: 'Het was een doorgebroken speler dus je kunt hem geven'
Castillion: 'Ik ga weg bij Ajax' Oh.
Als je streampje vind dump um dan maarquote:Op zondag 14 april 2013 13:48 schreef AjaciedNick het volgende:
janlul met de nederlandse streams eruit? Waar kan ik dan een goede vinden? voor EL 1, kan ik heerenveen ook nog ff meepaken heb nu engelse
0-3 voorstaanquote:Op zondag 14 april 2013 13:50 schreef AjaciedNick het volgende:
maar als ajax wint dan is het bijna zeker kampioen
vitesse
Eriksen!quote:Op zondag 14 april 2013 13:51 schreef AjaciedNick het volgende:
Ik denk trouwens dat Fischer iets geniaals laat zien
Sopcast.quote:Op zondag 14 april 2013 13:48 schreef AjaciedNick het volgende:
janlul met de nederlandse streams eruit? Waar kan ik dan een goede vinden? voor EL 1, kan ik heerenveen ook nog ff meepaken heb nu engelse
Jij spoort niet.quote:Op zondag 14 april 2013 13:51 schreef elby1988 het volgende:
Ik heb zon naar gevoel dat we keihard op onze kloten aan krijgen
Is het hele seizoen nog niet gebeurd dus dat zie ik nu ook niet gebeuren, zelfs niet als PSV als eerste scoort.quote:Op zondag 14 april 2013 13:51 schreef elby1988 het volgende:
Dat staat ook nergens, maar is een veilig gedachte, valt het altijd meequote:
Ik denk hetzelfde. Juist omdat we nu de favoriet zijnquote:Op zondag 14 april 2013 13:53 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dat staat ook nergens, maar is een veilig gedachte, valt het altijd mee
Hoe dan ook, alle euforie die er al is geeft zon gevoel
Ik snap dat nooit zo, Ajax is beter en daarom gaan ze verliezen?quote:Op zondag 14 april 2013 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde. Juist omdat we nu de favoriet zijn
Durfde het hier niet te zeggen, maar ik heb ook de hele week al zo'n gevoel dat het wel eens een nare middag kan gaan wordenquote:Op zondag 14 april 2013 13:51 schreef elby1988 het volgende:
Tegen PSV wel. Die voelen zich wel lekker in de rol van underdog. Kunnen ze lekker gaan counteren.quote:Op zondag 14 april 2013 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo, Ajax is beter en daarom gaan ze verliezen?
Natuurlijk kan je verliezen maar om dat van te voren te verwachten omdat je sterker bent begrijp ik niet
Ajax kan ook counteren, je punt?quote:Op zondag 14 april 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen PSV wel. Die voelen zich wel lekker in de rol van underdog. Kunnen ze lekker gaan counteren.
Dat is nu net het punt, die moeten winnen, Ajax is zelfs met verlies nog steeds de voornaamste kandidaat voor het kampioenschapquote:Op zondag 14 april 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen PSV wel. Die voelen zich wel lekker in de rol van underdog. Kunnen ze lekker gaan counteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |