Herkenbaar wel ja, maar dat heeft elke beginnende motorrijder wel denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dus dit. Durfde het zelf ook niet zo goed toen ik net m'n rijbewijs had, maar als ik dat vergelijk met nugaat erom dat je je bewust wordt van hoe breed/smal je eigenlijk bent, en situaties dus ook als zodanig leert in te schatten
De ex-krullebol van c_c.quote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben een chick!
Ehm... Je naam zegt me niet, maar ik vind je echt heel aardig!Sorry, waar moet ik je ook al weer van kennen.
Ja, natuurlijk! Nu je het zegt klikt de nick ook ja.quote:Op zondag 14 april 2013 19:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
De ex-krullebol van c_c.
En nu weer ontopic want ze zijn hier streng: ik wil een reservehelm voor je weet maar nooit (en meerdere broertjes die graag een keer achterop gaan). Ik wil daar geen grote bedragen aan uitgeven, is zoiets online bestellen de moeite waard? Ik zie hier alleen maar dure helmen bij motorzaken, verder geen idee waar te kijken.
Als je 'm niet zelf wil gebruiken zie ik het probleem niet. Kan je net zo goed bij de Aldi een helm kopen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:39 schreef picodealion het volgende:
En nu weer ontopic want ze zijn hier streng: ik wil een reservehelm voor je weet maar nooit (en meerdere broertjes die graag een keer achterop gaan). Ik wil daar geen grote bedragen aan uitgeven, is zoiets online bestellen de moeite waard?
Tja ik vertrouw dat niet zo bij de Aldi, maar uiteindelijk zullen die ook wel gewoon aan standaarden moeten voldoen he?quote:Op zondag 14 april 2013 19:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je 'm niet zelf wil gebruiken zie ik het probleem niet. Kan je net zo goed bij de Aldi een helm kopen.
Er is dat, maar je begint over 'voor weinig'. Echte goeie helmen zijn gewoon duurquote:Op zondag 14 april 2013 19:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja ik vertrouw dat niet zo bij de Aldi, maar uiteindelijk zullen die ook wel gewoon aan standaarden moeten voldoen he?
je hoeft hem zelf toch niet opquote:Op zondag 14 april 2013 19:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja ik vertrouw dat niet zo bij de Aldi,
Mijn chick heeft er een van de Lidlquote:Op zondag 14 april 2013 19:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja ik vertrouw dat niet zo bij de Aldi, maar uiteindelijk zullen die ook wel gewoon aan standaarden moeten voldoen he?
stond er met roze letters FASHION op?quote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef Juicyhil het volgende:
Mijn helm was 125 eurovan de motorbeurs
Zijn daar dan ook motorhelmen van?quote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stond er met roze letters FASHION op?
Ach, een keer goed op je botsmuts vallen onder een goeie hoek en het is ook voorbij met een AGV bijvoorbeeld.quote:
Tsja, het gaat dan ook over mijn 'prinses'quote:
voor 'erbij' kan het wel, ik heb ook een extra goedkope helm liggen als vriendin mee wil, maar alleen al de geluidsdemping is een rampquote:Op zondag 14 april 2013 19:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
die hebben ze niet standaard he... mot je ff wachten totdat ze in de aanbieding zijn. Zook lidl en gamma wel eens motorspullen in de bakquote:Op zondag 14 april 2013 19:57 schreef picodealion het volgende:
Ja jullie hebben gelijk, ik ga wel ff bij een Aldi langs.
Ach, u is hier ook?quote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |