welke school zit je??????quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Stonden een paar domme gillende vrouwen voor mijn school. ''SCHAKELEN DOE JE TOCH MET JE VOET EN NIET MET JE HAND?'' Kreeg ook de vraag of ze achterop mochten, neen.
wel een mooie motorquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
Deze klapjosti kwam ik afgelopen zomer tegen toen ik nota bene terug kwam van rijles
Volgens het RDW is hij nog niet totalled, en eind december nog verkocht..quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zal te maken hebben met je rijstijl denk ik zo
[..]
Denk nu al niet meer.....
quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Volgens het RDW is hij nog niet totalled, en eind december nog verkocht..
Valt mee dus
Hij dacht vast: hiermee sjeez ik mij echt niet snel mijn kist in, ik wil een busa!quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Volgens het RDW is hij nog niet totalled, en eind december nog verkocht..
Valt mee dus
op de motor valt het wel mee maar in de auto gaat het foutquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zal te maken hebben met je rijstijl denk ik zo
[..]
Denk nu al niet meer.....
Ja zag hem op MMquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:27 schreef BlackLining het volgende:
Oh godverdomme, volgens mij is dit nog een stapje erger dan er gewoon vanaf lazeren
http://www.dumpert.nl/med(...)_achterop_motor.html
Mjah, net als banden heeft iedereen een andere smaak en mening, maar DID is goed iddquote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
M'n broer had het erover dat een ketting zo'n 20k meegaat als je redelijk netjes rijdt, merk maakt daarin dus niet veel uit... Ik heb begrepen dat het niet veel beter wordt dan DID?
Let in ieder geval op dat ze hem er niet verkeerd om op leggen..quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef Danger.Mouse het volgende:
Merken jullie trouwens veel verschil tussen verschillende merken kettingen?
Sodetering,quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:27 schreef BlackLining het volgende:
Oh godverdomme, volgens mij is dit nog een stapje erger dan er gewoon vanaf lazeren
http://www.dumpert.nl/med(...)_achterop_motor.html
Actie op 00:40
Valt het ook onder de categorie "Rimmen"quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Let in ieder geval op dat ze hem er niet verkeerd om op leggen..
Met de glimmende kant naar binnen..
[..]
Sodetering,
Die heeft pas in remspoor in zijn/haar broek..
Gelukkig is mijn achterwiel niet zo zichtbaarquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:21 schreef JK1982 het volgende:
Krijg er gewoon plaatsvervangende pijn aan m'n ballen van, als ik dat zo zie.
Het zal je gebeuren zeg...
Ga je hem zelf vervangen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:58 schreef Den_Haag het volgende:
Zal straks eens kijken. Nog nooit ketting vervangen. Maar ja, rij weinig en er zit geen speling op
Zaterdag eens kijken hoeveel power mijn motor heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |