Die zijn tegenwoordig voor het A- rijbewijs.quote:
Wait wut?quote:
Dat.quote:
Oja, ik mag er inderdaad nu ook op. Lijkt mij best wel een aardig winterbrikquote:Op maandag 15 april 2013 23:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die zijn tegenwoordig voor het A- rijbewijs.
Stuk minder van die onzin op de weg binnenkort dus
Ik geloof best dat het heel leuk is en dat de amsterdamse binnenstad mij een beetje bevooroordeeld maakt wat betreft de mp3...quote:Op maandag 15 april 2013 23:26 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Mijn vader heeft een Piaggio MP3 (met B rijbewijs) en moet zeggen dat hij er veel plezier aan heeft.
Haha mooi werkquote:Op maandag 15 april 2013 23:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
Morgen prima weer, mijn nichtje vroeg of ik haar op wilde halen met de motor van school.Ze zit nu in 3 havo en heeft nu al besloten later motor te gaan rijden
Natuurlijk even posen bij de poort terwijl alle scooterkneusjes hun aerox met gigasnelli uitlaat aanlopen![]()
Maat van me had een TZR50, net een opgefokte Dysonquote:Op maandag 15 april 2013 23:36 schreef BlackLining het volgende:
NiceHeerlijk altijd.
Wij werden met het ritje gisteren gevolgd door twee figuren op brommertjes die vonden dat ze wel mee konden rijden. Prima dat die ook erop uit gaan hoor, maar ze reden in de weg en dwars door onze groep heen. Blijf er gewoon achter. Waren van die TZR50 achtige dingen maar dan de goedkoper variantToch leuk om als je dan eens een recht stukje hebt het gas flink open te trekken
Blazen ze bijna van hun fietsje af
Alleen, was het maar zo dat scooterjugend nog op opgefokte Aeroxjes redenTegenwoordig die ik eigenlijk alleen nog maar van die Vespa droevenis, met dat fake chrome en mega windscherm
de rest van de familie niet vergeten hequote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef picodealion het volgende:
Grappig, die posts een eindje terug over moeders. Ik had ook verwacht dat de mijne heel bezorgd ging doen, maar ze vindt het alleen maar geweldig en wil graag een keertje achterop. Mijn stiefmoeder daarentegen doet nog steeds enorm bezorgd.
Mijn moeder heeft vroeger ook gereden, tot ze het niet meer kon door haar ziektequote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef picodealion het volgende:
Grappig, die posts een eindje terug over moeders. Ik had ook verwacht dat de mijne heel bezorgd ging doen, maar ze vindt het alleen maar geweldig en wil graag een keertje achterop. Mijn stiefmoeder daarentegen doet nog steeds enorm bezorgd.
Nee, op een dure ketting gaat net zoveel als op een goedkoperequote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef Danger.Mouse het volgende:
Merken jullie trouwens veel verschil tussen verschillende merken kettingen?
M'n broer had het erover dat een ketting zo'n 20k meegaat als je redelijk netjes rijdt, merk maakt daarin dus niet veel uit... Ik heb begrepen dat het niet veel beter wordt dan DID?quote:Op maandag 15 april 2013 23:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, op een dure ketting gaat net zoveel als op een goedkopere![]()
Mijn vorige dure brak bij 14K km, nu weer een dure die er al 17 op ligt, en die is nog best goed, ga ik nu voor de 2e keer spannen![]()
Ik zou niet gokken met een goedkope; gevolgen kunnen veel duurder zijn als die paar tientjes.
Mijn neefje van vier wilt wel met mijn vriend motorrijden later maar niet met mijquote:Op maandag 15 april 2013 23:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
Morgen prima weer, mijn nichtje vroeg of ik haar op wilde halen met de motor van school.Ze zit nu in 3 havo en heeft nu al besloten later motor te gaan rijden
Natuurlijk even posen bij de poort terwijl alle scooterkneusjes hun aerox met gigasnelli uitlaat aanlopen![]()
De leeftijd dat hij vrouwen in een leren motorpak gaat waarderen komt nog welquote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Mijn neefje van vier wilt wel met mijn vriend motorrijden later maar niet met mij. En ik probeer hem juist die goede opvoeding mee te geven!
Indeed.quote:Op maandag 15 april 2013 23:57 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
De leeftijd dat hij vrouwen in een leren motorpak gaat waarderen komt nog wel
Mooi is dat he, stond onlangs nog naast een GSXR met een meisje achterop en ze had teenslippertjes aan. Lief.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:01 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, bij mij wel. Maar die komen dan aan met T-shirt, spijkerbroek en hooguit een pothelmpje.
Dan gaat het feest dus niet doorZeker achterop niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |