SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder dit seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste winst PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste winst AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
statsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Dat heeft van Bommel ook uit het buitenland meegenomen, zo met zijn allen wachten voordat je het veld opgaat.![]()
Elk klein duwtje was genoeg om Fischer uit balans te brengen. Pingel.quote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef elby1988 het volgende:
Nah, tis denk ik geen penalty nee, als ik het zo in de rust zie.![]()
Ik niet hoor, ik zei toch dat ze over de gehele eerste helft gelijkwaardig waren? Alleen Ajax had wel iets betere kansen, maar nogmaals, aan kansen die je niet benut heb je niets.quote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De Ajacieden hebben zoals gewoonlijk weer de oogkleppen op.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Bijgeloof nummertje 36quote:Op zondag 14 april 2013 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat heeft van Bommel ook uit het buitenland meegenomen, zo met zijn allen wachten voordat je het veld opgaat.![]()
Nah, heb het idee dat hij daarvoor al uit balans was.quote:Op zondag 14 april 2013 17:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Elk klein duwtje was genoeg om Fischer uit balans te brengen. Pingel.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 17:31 schreef Monolith het volgende:
Bruggink is blijkbaar ajacied objectief.![]()
Ah ok, zag de beelden voorbij komen vandaar.quote:Op zondag 14 april 2013 17:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij vindt veel, maar over de pingel heeft hij het nie.
Engels commentaar heeft veel voordelen, nadelen is dat je van de rust niks mee krijgt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Klopt, maar door het duwtje van Van Bommel viel hij.quote:Op zondag 14 april 2013 17:31 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Nah, heb het idee dat hij daarvoor al uit balans was.![]()
Heb je dat artikel gisteren gelezen? Die gozer is echt niet helemaal lekkerquote:![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
PSV begint ijzersterkOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
lolquote:Op zondag 14 april 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik doe dat alleen als ik ergens gerust op ben.![]()
![]()
De Boer is het niet eens.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Vieze overtreding van StrootmanOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is die scheids slecht he, dudielijk geel man.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Frankieee!0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Had rood moeten zijn voor de Stroot.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: