SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder dit seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste winst PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste winst AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
statsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Dat heeft van Bommel ook uit het buitenland meegenomen, zo met zijn allen wachten voordat je het veld opgaat.![]()
Elk klein duwtje was genoeg om Fischer uit balans te brengen. Pingel.quote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef elby1988 het volgende:
Nah, tis denk ik geen penalty nee, als ik het zo in de rust zie.![]()
Ik niet hoor, ik zei toch dat ze over de gehele eerste helft gelijkwaardig waren? Alleen Ajax had wel iets betere kansen, maar nogmaals, aan kansen die je niet benut heb je niets.quote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De Ajacieden hebben zoals gewoonlijk weer de oogkleppen op.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Bijgeloof nummertje 36quote:Op zondag 14 april 2013 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat heeft van Bommel ook uit het buitenland meegenomen, zo met zijn allen wachten voordat je het veld opgaat.![]()
Nah, heb het idee dat hij daarvoor al uit balans was.quote:Op zondag 14 april 2013 17:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Elk klein duwtje was genoeg om Fischer uit balans te brengen. Pingel.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 17:31 schreef Monolith het volgende:
Bruggink is blijkbaar ajacied objectief.![]()
Ah ok, zag de beelden voorbij komen vandaar.quote:Op zondag 14 april 2013 17:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij vindt veel, maar over de pingel heeft hij het nie.
Engels commentaar heeft veel voordelen, nadelen is dat je van de rust niks mee krijgt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Klopt, maar door het duwtje van Van Bommel viel hij.quote:Op zondag 14 april 2013 17:31 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Nah, heb het idee dat hij daarvoor al uit balans was.![]()
Heb je dat artikel gisteren gelezen? Die gozer is echt niet helemaal lekkerquote:![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
PSV begint ijzersterkOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
lolquote:Op zondag 14 april 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik doe dat alleen als ik ergens gerust op ben.![]()
![]()
De Boer is het niet eens.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Vieze overtreding van StrootmanOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is die scheids slecht he, dudielijk geel man.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Frankieee!0% vet, Geen suiker toegevoegd
Had rood moeten zijn voor de Stroot.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:0% vet, Geen suiker toegevoegd
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Poulsen doet ook prima mee.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat kan jij oordelen vanaf je tv scherm ja?quote:Op zondag 14 april 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
is dit steun van psv-supporters?Ron de rijck
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
ligt er ook maar aan waar de microfoons staan, Ajax klinkt ook nooit zo goed op tv.quote:Op zondag 14 april 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
De club is al blij dat de meesten zijn blijven zitten na Guus Meeuwis.quote:Op zondag 14 april 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Laat gefloten.
Hoor je niet die 3dB extra lawaai??? Da's de steun die PSV kan verwachten van het publiekquote:Op zondag 14 april 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Scheidsrechter![]()
![]()
![]()
feyenoord ook niet, microfoons die bij het uitvak staanquote:Op zondag 14 april 2013 17:36 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt er ook maar aan waar de microfoons staan, Ajax klinkt ook nooit zo goed op tv.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Als PSV wint, gaat het nog spannend worden:
1. PSV 63
2. Ajax 63
3. Vitesse 61
4. Feyenoord 60
En het grappige is dan dat Vitesse er dan nog helemaal niet uit de strijd ligt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Zeik niet over de scheidsrechter, hij doet het relatief goed.quote:Op zondag 14 april 2013 17:36 schreef Scorpie het volgende:
Kuipers is echt een vieze teringlijer, hij had daar al veel eerder moeten fluiten voor Ajax.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
toi ligt weer
Bedankt, dit wisten we nog nietquote:Op zondag 14 april 2013 17:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Als PSV wint, gaat het nog spannend worden:
1. PSV 63
2. Ajax 63
3. Vitesse 61
4. Feyenoord 60
En het grappige is dan dat Vitesse er dan nog helemaal niet uit de strijd ligt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ze toch de hele tijd gaan liggen, schop ze dan maar echt neer.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Donder eens op godverdomme.quote:Op zondag 14 april 2013 17:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeik niet over de scheidsrechter, hij doet het relatief goed.![]()
uitzicht op de vakken is wel beterquote:Op zondag 14 april 2013 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
feyenoord ook niet, microfoons die bij het uitvak staan![]()
Je meent het.quote:Op zondag 14 april 2013 17:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Als PSV wint, gaat het nog spannend worden:1. PSV 632. Ajax 633. Vitesse 614. Feyenoord 60![]()
1-2 GOAAAAAAAAAAAAAAAAAL AJAXOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
GOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOALGOAL![]()
GOAAAAAAAAAL!Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Puntjes voor de manager
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
HAHAHA IK ZEI HET , HIJ MAAKT HET GOED
ERIKSEN
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Bij vlagen blijf je een sukkel, maar dit was wel netjes.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nu hopen dat ze het niet weer weggevenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA0% vet, Geen suiker toegevoegd
jaaaaa, Eriksgod belangrijk in een topwedstrijd.
35 miljoen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Prachtig hoor, zo binnenkantje paal korte hoek.
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
waarschijnlijk weer achter bij de arenaquote:
Je kan moeilijk verwachten dat ze meejuichen..quote:Op zondag 14 april 2013 17:38 schreef KingRoland het volgende:
Alle psvers huilen maar awww![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar zijn ze nu?![]()
Ik speel graag verstoppertje.quote:Op zondag 14 april 2013 17:38 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ga je zo weer verstoppertje spelen als het gelijk is![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 17:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
HET IS STIL AAN DE OVERKANT
HET IS STIIIILLLL AAAN DE OVERKANTgraag op anoniem![]()
Dit is de kampioenswedstrijd. AJAX![]()
![]()
![]()
DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT DOELPUNT![]()
goh goh typisch weer hoor dit.quote:Op zondag 14 april 2013 17:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
HET IS STIL AAN DE OVERKANT
HET IS STIIIILLLL AAAN DE OVERKANT![]()
![]()
tuurlijk welquote:Op zondag 14 april 2013 17:38 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Je kan moeilijk verwachten dat ze meejuichen..
Al die PSV-ers zijn ook echt gelijk muisstil"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Waar zijn de psvers gebleven? normaal posten ze na een doelpunt maar nu niet. Hé wat jammer nou!
graag op anoniem![]()
Ajax moet wat meer de bal in eigen ploegen houdenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Idd, dat keihard wegschieten is niet noodzakelijkquote:Op zondag 14 april 2013 17:40 schreef Shreyas het volgende:
Ajax moet wat meer de bal in eigen ploegen houden"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Kijk dit bedoel ik, waarom laat Ajax zich verdomme nu zo wegspelen? Als PSV zo slecht is, maak het dan gewoon af.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Collectieve groepstherapiequote:Op zondag 14 april 2013 17:40 schreef KingRoland het volgende:
Waar zijn de psvers gebleven? normaal posten ze na een doelpunt maar nu niet. Hé wat jammer nou!![]()
PSV is geen Heracles.quote:Op zondag 14 april 2013 17:40 schreef Shreyas het volgende:
Kijk dit bedoel ik, waarom laat Ajax zich verdomme nu zo wegspelen? Als PSV zo slecht is, maak het dan gewoon af.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
1-2 he vriendjequote:Op zondag 14 april 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij mag van geluk spreken dat het niet voor rust al 0-2 stond..maar daar hoor je me toch nie over nie?
![]()
Blind.
Weet ik, maar hier wordt net gedaan of PSV er niets van kanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die zuivere pingel niet vergeten héquote:Op zondag 14 april 2013 17:41 schreef baaart het volgende:
[..]
1-2 he vriendje..maar daar hoor je me toch nie over nie?
![]()
Eriksen die zijn eigen fout goed maakt is alweer binnen, nu nog wachten op het andere zekerheidje: Siem de Jong.![]()
kutstream
Schöne lijdt veel balverliesOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
11 tegen 12 en op een achterstand komen in de 2e helft + Thuis. Hoe slecht moet je dan wel niet zijn.graag op anoniem![]()
daar verstaan ze hem nietquote:0% vet, Geen suiker toegevoegd
Schone krijgt die bal ook kut aangespeeld steeds he.
quote:Op zondag 14 april 2013 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
Rustig hier. Alle Ajacieden hun shirtje op zolder aan 't zoeken?
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Het is wel hoe een topwedstrijd hoort te zijnVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een slordigheid bij Ajax, godver zeg, speel eens goed, hou om te beginnen die bal in de ploeg manOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 17:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
is toch niet nodig, psv kan er niets vanquote:Op zondag 14 april 2013 17:42 schreef Shreyas het volgende:
Wat een slordigheid bij Ajax, godver zeg, speel eens goed, hou om te beginnen die bal in de ploeg man![]()
we hebben edwin evers de ondertitelaarquote:0% vet, Geen suiker toegevoegd
bokst alleen iets te veel weg, maar inderdaad prima. Vond hem vorig jaar nog wat te vaak onzeker.quote:![]()
extra verdedigers inzettenquote:Op zondag 14 april 2013 17:43 schreef Saekerhett het volgende:
Als PSV een beetje gaat aanvallen, is er zoveel ruimte, speel dat godverdomme nou eens uit.gordon naar syrie 4 president![]()
Die had in de eerste 10 minuten al geel moeten hebbenquote:Op zondag 14 april 2013 17:43 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer krijgt toivonen geel. Begint nu wel echt irritant te worden.![]()
Dat boksen is niet erg. Vermeer heeft ook niet alles klem.quote:Op zondag 14 april 2013 17:43 schreef Adames het volgende:
[..]
bokst alleen iets te veel weg, maar inderdaad prima. Vond hem vorig jaar nog wat te vaak onzeker.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Vuurpijltje.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
toch zou het beter zijn van wel en dat Vermeer niet goed is op hoge ballen is wel bekend jaquote:Op zondag 14 april 2013 17:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat boksen is niet erg. Vermeer heeft ook niet alles klem.![]()
OEI!Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
laten we het hopenquote:
quote:Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Hoe kan dit nou een corner zijn?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Pfff Ajax moet zich herpakken, dit kan niet goed blijven gaan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De stream hakkelt weer. Dat was de eerste helft ook al enkele minuten nadat ajax gescoord had. lees: kut succes supporters.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
goeie beredenatiequote:Op zondag 14 april 2013 17:45 schreef eight het volgende:
De stream hakkelt weer. Dat was de eerste helft ook al enkele minuten nadat ajax gescoord had. lees: kut succes supporters.![]()
Sowiesoquote:Op zondag 14 april 2013 17:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Prima. Viel ijzersterk in de afgelopen wedstrijden.![]()
![]()
quote:quote:quote:quote:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Heerlijk dat je sommige spelers gewoon sterk ziet groeien in een seizoen.quote:Op zondag 14 april 2013 17:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Prima. Viel ijzersterk in de afgelopen wedstrijden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: