Troost je, wij hadden ook geen Zeddie dit keer... Wel een andere redelijke belachelijke finisher, die ik nog op film heb. Zal eens even uploaden...quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb ik weer. Overal komt die Yur als een blije Zeddie voorbij geraasd.... behalve als ik kom kijken.
Snap ik wel. Jij met je blije hoofd mee gaan lopen terwijl hij en de rest stuk gaan D:quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb ik weer. Overal komt die Yur als een blije Zeddie voorbij geraasd.... behalve als ik kom kijken.
Prachtigquote:Op zondag 14 april 2013 19:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier het filmpje van de idiote finisherhet is waarschijnlijk tamelijk zuur om dit te zien, als je net op je tandvlees een marathon hebt gelopen.
Deze kerel is in ieder geval heel blij dat ie op het 500m punt is, maar ik heb nou niet het idee dat ie op z'n tandvlees heeft gelopen...
Overigens ging er al een hele show aan vooraf, maar ik had de camera niet paraat. Oh en ik bedacht inderdaad te laat dat ik beter landscape had kunnen filmen...
Vraag je geld terug!quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tsja volgens mij typisch zo'n gast die niet extreem snel gaat, maar zo taai als wat isquote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, zou willen dat ik na 42km nog zo doodleuk mezelf bewust voor lul kon zetten.
Hoezo voor lul zetten? Die vent had gewoon oprecht plezier, geweldig toch?quote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, zou willen dat ik na 42km nog zo doodleuk mezelf bewust voor lul kon zetten.
Dit!quote:
Hij was nog behoorlijk snel ook hoor! Volgens mij rond de 3 uur of zo. Zou zn nummer nog eens moeten checkenquote:Op zondag 14 april 2013 19:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tsja volgens mij typisch zo'n gast die niet extreem snel gaat, maar zo taai als wat isNet zoals je bij de plaatselijke schaatsbaan van die onvermoeibare oudjes hebt
Dat sowieso.quote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoezo voor lul zetten? Die vent had gewoon oprecht plezier, geweldig toch?
Ik niet! Hartstikke leuk toch! Ik ben juist evenementen gaan lopen omdat iedereen zo blij is. Dat wilde ik ook!!quote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef linebear het volgende:
ik zou er als medeloper echt enorm chagrijnig van worden
Misschien dacht ie: "geen PR, oh well, kan ik net zo goed een feestje bouwenquote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens, op 0.09 kijkt hij op zo'n horloge_
Haha ja dat kan het best eens zijnquote:Op zondag 14 april 2013 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Misschien dacht ie: "geen PR, oh well, kan ik net zo goed een feestje bouwen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |