Zij begon!quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga eens voetbal kijken en stop met je onzin.
Lag aan ons wedstrijdschema, uiteindelijk hadden wij alle moeilijke wedstrijden gehad, en moesten de concurenten dat nogquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vorig seizoen had ik er minder vertrouwen in. Toen was de achterstand ook wel erg groot.
Hap!quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En dan ook nog eens gaan wijzen, kleuter!
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met hem er bij hadden we alle poule-wedstrijden op het EK gewonnen.
Volg meer voetbal.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dat voor een trend om hier te posten als Ajax een corner krijgt
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Shreyas het volgende:
Oh God, het wordt weer zo een wedstrijd hoor, Ajax gaat dit niet makkelijk winnen
De 0-1 hangt in de lucht, maar ik denk dat de KNJB wel ingrijpt om te zorgen dat de schaal naar kanksterdam gaat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Heerenveen begint in ieder geval goed. Het is ze gegund.
Sinds we dat posten is het percentage corners waar een goal uit kwam drastisch gestegen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dat voor een trend om hier te posten als Ajax een corner krijgt
Hi Tyron.quote:
Hou dan maar snel op.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sinds we dat posten is het percentage corners waar een goal uit kwam drastisch gestegen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk houd jij snel op met je onzin.
Dan had alleen Drizzt hier nog kunnen posten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
Door een misklik van mijn kant had ik dit topic bijna naar 'het keldertje' verplaatst.
Geen grap.
Wat kinderachtig, goffetomme.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan had alleen Drizzt hier nog kunnen posten.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
Door een misklik van mijn kant had ik dit topic bijna naar 'het keldertje' verplaatst.
Geen grap.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hee daar ben je weerquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:11 schreef dieselnoi het volgende:
Boerrigter weer niet in de basis. Zelfs als hij de winnende scoort en wellicht in zijn eentje ajax daarmee naar de landstitel en de CL schopt en miljoenen binnenhaalt
Ik heb geen toegang tot het keldertjequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Beste speler ever.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:11 schreef dieselnoi het volgende:
Boerrigter weer niet in de basis. Zelfs als hij de winnende scoort en wellicht in zijn eentje ajax daarmee naar de landstitel en de CL schopt en miljoenen binnenhaalt
Oh ja het was KPDquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot het keldertje
mad skills braquote:
Photoshop, dat kan ik zien omdat het zo is.quote:
Wat is dat? 'Het Keldertje'?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot het keldertje
Wat weet een Feyenoorder nou af van kampioenschappen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Photoshop, dat kan ik zien omdat het zo is.
Daar loopt een vrouw rond die iedereen afgaatquote:
quote:
Maar dat is KPD toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kinky SM shit voor de freaks van FOK
Meer dan een ajacied van voetbal.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat weet een Feyenoorder nou af van kampioenschappen?
quote:
Kun jij mij toegag verschaffen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Dan is het toch wat voor Drizzt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
Daar kan je praten over de ontvoerde meisjes in je kelder en elkaar tips geven.
Bontkraagje niet?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Fischer gaat weer verder met grote kansen missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |