quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Pelle viel daar vandaag ook onder. Voerde geen flikker uitquote:Op zondag 14 april 2013 16:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ben er doodziek van. Optyfen met die ongemotiveerde voetballers.
Omdat ze bang zijn uitgespeeld te worden.quote:Op zondag 14 april 2013 16:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die 1-1, man man man![]()
![]()
Waarom stapt een van de CV's godverdomme niet uit
Waarom zouden ze, hebben de eredivisie toch gezienquote:Op zondag 14 april 2013 16:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Boëtius moet die bal niet kwijtraken. Vilhena loopt niet helemaal mee. De Vrij moet uitstappen.quote:Op zondag 14 april 2013 16:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die 1-1, man man man![]()
![]()
Slordig balverlies, niet springen bij voorzetten... leek wel of'ie heel de nacht z'n dinnetje heeft lopen palen ofzo.quote:Op zondag 14 april 2013 16:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pelle viel daar vandaag ook onder. Voerde geen flikker uit
Betere back dan Indi by far.quote:Op zondag 14 april 2013 16:32 schreef Kerftminister het volgende:
Ik als Nelom-hater vond hem vandaag wel meevallen trouwens. Paar redelijke voorzetten en bracht het meeste gevaar van wie dan ook.
Valt vies door de mand nu ie geen El Ahmadi en Bakkal op het middenveld heeft. SNEL verkopen aan Fiorentina en dan speelt ie over 2 jaar gewoon bij NAC ofzo hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 16:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Clasie is in een jaar tijd van beste speler van Feyenoord naar pure middelmaat gegaan.
Die wedstrijd boeide mij dus echt gewoon al nietquote:Op zondag 14 april 2013 16:33 schreef Lastpost het volgende:
En nog steeds zo optimistisch over de titelkansen en de wens dat PSV winst?
Dat valt gigantisch mee, elke bal naar voren komt ie in de problemen, vandaag ook weer 2 keer maar gelukkig kon die Lieder er niks van.quote:
Ze zijn simpelweg te vroeg bij Oranje gehaald. Denken ze ineens recht te hebben op allerlei zooi, terwijl nu gewoon blijkt dat ze dat geenzins hebben..quote:Op zondag 14 april 2013 16:33 schreef Muto het volgende:
Indi is ook drama de laatste weken. Net als Vilhena en Boëtius. Allemaal uit vorm.
Zodat Ajax kampioen wordt?quote:Op zondag 14 april 2013 16:32 schreef Cara het volgende:
Nu maar ajax winnen vanmiddag en vol voor plek 2 gaan
Ik mis ook de echte strijd die ze voor hun avontuur wel hadden. En de rust aan de bal.quote:Op zondag 14 april 2013 16:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze zijn simpelweg te vroeg bij Oranje gehaald. Denken ze ineens recht te hebben op allerlei zooi, terwijl nu gewoon blijkt dat ze dat geenzins hebben..
Tja en als je dan ziet dat zo'n Blind wel normaal blijft doen, die weet zelf ook wel dat die in zijn handjes mag knijpen dat hij er uberhaupt bij zit.quote:Op zondag 14 april 2013 16:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze zijn simpelweg te vroeg bij Oranje gehaald. Denken ze ineens recht te hebben op allerlei zooi, terwijl nu gewoon blijkt dat ze dat geenzins hebben..
Ze hebben duidelijk kwaliteiten, maar als het even minder gaat loopt het ook echt als een NS-trein.quote:Op zondag 14 april 2013 16:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 14 april 2013 16:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zodat Ajax kampioen wordt?
Laat PSV maar dik winnen. 2e wordt je toch niet meer.
Straks maar effe FA cuppie kijken/quote:Op zondag 14 april 2013 16:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die wedstrijd boeide mij dus echt gewoon al niet
Ajax word toch kampioen.
Vooraf gezien had ik goede hoop gezien het programma, maar als je zo speelt wordt je in geen 30 jaar kampioen. PSV mag nog steeds gewoon winnen hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 16:33 schreef Lastpost het volgende:
En nog steeds zo optimistisch over de titelkansen en de wens dat PSV winst?
Je wordt toch geen tweede meer. Echt niet.quote:Op zondag 14 april 2013 16:36 schreef Caland het volgende:
Voorspelbaar kutvoetbal weer. Volledig terecht gelijkspel.
Hopen dat Ajax wint nu.
Damn.quote:Op zondag 14 april 2013 16:36 schreef Caland het volgende:
Voorspelbaar kutvoetbal weer. Volledig terecht gelijkspel.
Hopen dat Ajax wint nu.
En al word je dat wel, kom je met dit elftal niet door de voorronde CL heen.quote:Op zondag 14 april 2013 16:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Je wordt toch geen tweede meer. Echt niet.
8 punten verschil? Nee dat komt wel goed, seizoen is gewoon over, klaar.quote:Op zondag 14 april 2013 16:37 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk gaan ze de volgende wedstrijden wel beter spelen, anders haalt Twente ons straks nog in.
Meer dan twee. Vergelijk de beleving van BMI nu met de BMI van November.quote:Op zondag 14 april 2013 16:38 schreef Dekatria het volgende:
Wat mij nog het meest frustreert is dat in een dergelijk belangrijke fase 2 spelers al de brui eraan te lijken hebben gegeven, en vervolgens Feyenoord kwalijk te nemen 'dat het niet zeker Europees speelt'.
Als je eens werkt voor je geld kan je dat toch zelf afdwingen? Flikker eens op zeg
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 14 april 2013 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Meer dan twee. Vergelijk de beleving van BMI nu met de BMI van November.
Nee, Twente staat nog maar 6 punten achter...quote:Op zondag 14 april 2013 16:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
8 punten verschil? Nee dat komt wel goed, seizoen is gewoon over, klaar.
Zou het meest gunstige zijn. Kampioen word je niet meer, tweede plek met dit voetbal ook niet maar je moet er in ieder geval alles aan doen.quote:Op zondag 14 april 2013 16:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hopen dat Ajax wint. Ben je wel helemaal lekker?
Ja jezus wat wil je dan man, godverdomme. PSV of Vitesse in de CL?? Daar word je vrolijk van..quote:Op zondag 14 april 2013 16:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zodat Ajax kampioen wordt?
Laat PSV maar dik winnen. 2e wordt je toch niet meer.
Tja als zelfs Immers de rest niet kan aansteken. Wordt wel een beetje mijn favo Feyenoorder nu, daar kan je iig wel op rekenen.quote:Op zondag 14 april 2013 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Meer dan twee. Vergelijk de beleving van BMI nu met de BMI van November.
Gaan de spelers toch niet doen, die hebben 't wel gezien joh.quote:Op zondag 14 april 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou het meest gunstige zijn. Kampioen word je niet meer, tweede plek met dit voetbal ook niet maar je moet er in ieder geval alles aan doen.
Zoals je zelf al zegt 2e wordt je toch niet meer. Met dit voetbal ga je volgende week ook gewoon keihard pak krijgen, en betwijfel ik of we uberhaupt nog een wedstrijd gaan winnen. Laat PSV maar gewoon winnen. Niet dat ik hun de titel nou zo gun maar alles beter dan weer Ajax.quote:Op zondag 14 april 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou het meest gunstige zijn. Kampioen word je niet meer, tweede plek met dit voetbal ook niet maar je moet er in ieder geval alles aan doen.
Vorig jaar had je Mertens, nu Koeman met de belachelijkste opmerking van het jaar.quote:Op zondag 14 april 2013 16:28 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Koeman heeft toch wel een plan B om op terug te vallen als Pelle het een keer niet laat zien?
Daar ergerde ik me ook helemaal groen en geel aan inderdaad. We kunnen zelfs een lesje leren van Zwolle.quote:Op zondag 14 april 2013 16:41 schreef F.M.D. het volgende:
Het ergste is dat ze gewoon heel de wedstrijd kick and rush voetbal gespeeld hebben (alles lang naar Pelle). Er wordt gewoon totaal niet gevoetbald.
Doet pijn om te zeggen, maar wat dat betreft kunnen ze echt een lesje in voetbal krijgen van die neusjes.
Kan mij het nou schelen wie er CL speelt.quote:Op zondag 14 april 2013 16:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja jezus wat wil je dan man, godverdomme. PSV of Vitesse in de CL?? Daar word je vrolijk van..
Dat snap ik dus ook nooit. Ze spelen in de jeugd dominant positiespel maar in Feyenoord 1 gaat 't opeens allemaal met lange halen. Terwijl we in periode 1999-2005 toch goed voetbal speelden.quote:Op zondag 14 april 2013 16:41 schreef F.M.D. het volgende:
Het ergste is dat ze gewoon heel de wedstrijd kick and rush voetbal gespeeld hebben (alles lang naar Pelle). Er wordt gewoon totaal niet gevoetbald.
Doet pijn om te zeggen, maar wat dat betreft kunnen ze echt een lesje in voetbal krijgen van die neusjes.
Als PSV vandaag wint is het seizoen helemaal definitief voorbij. Dan maar vasthouden aan die laatste strohalm.quote:Op zondag 14 april 2013 16:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zegt 2e wordt je toch niet meer. Met dit voetbal ga je volgende week ook gewoon keihard pak krijgen, en betwijfel ik of we uberhaupt nog een wedstrijd gaan winnen. Laat PSV maar gewoon winnen. Niet dat ik hun de titel nou zo gun maar alles beter dan weer Ajax.
Normaal gesproken verlies je die dik.quote:Op zondag 14 april 2013 16:48 schreef Dekatria het volgende:
Volgende week tegen het Nedercity. Hou m'n hart vast.
De Vrij leek dat ook wel interessant schijnbaar. Geen reet utivoeren, maar ondertussen een veelvoud verdienenquote:Op zondag 14 april 2013 16:47 schreef Mr.Smokey het volgende:
Zo zonde dat el Ahmadi een jaar op de bank zit bij villa ipv bij ons verlengen
Seizoen is al voorbij. Europees voetbal is zo goed als binnen. Doelstelling behaald. Op naar volgend seizoen.quote:Op zondag 14 april 2013 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Als PSV vandaag wint is het seizoen helemaal definitief voorbij. Dan maar vasthouden aan die laatste strohalm.
Dramaqueen.quote:Op zondag 14 april 2013 16:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Seizoen is al voorbij. Europees voetbal is zo goed als binnen. Doelstelling behaald. Op naar volgend seizoen.
Dit ja.quote:Op zondag 14 april 2013 16:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Seizoen is al voorbij. Europees voetbal is zo goed als binnen. Doelstelling behaald. Op naar volgend seizoen.
Vriend wat boeit het nou wie er kampioen word, het is allemaal kutquote:Op zondag 14 april 2013 16:50 schreef inZanity het volgende:
Gaan al die kneuzen die hier Ajax lopen toe te juichen volgende week ook in de Arena zitten?
Want? Jij denkt serieus dat we met dit zooitje ongeregeld überhaupt nog kan kans op de 2e plek hebben? Wees eens realistisch.quote:
Komen iig die joodjes niet meer in het topic hier.quote:Op zondag 14 april 2013 16:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vriend wat boeit het nou wie er kampioen word, het is allemaal kut
Hij kan het blijkbaar niet hebben dat een Feyenoord fan een grotere hekel kan hebben aan een andere club dan ajaxquote:Op zondag 14 april 2013 16:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Klopt ja, hij en Immers waren de enige. En misschien Goossens.quote:Op zondag 14 april 2013 16:53 schreef WethouderHekking het volgende:
Janmaat speelde wel een goeie wedstrijd, die leek wel door te hebben waar het om ging.
Nou volgens mij zijn er hier genoeg die maar wat graag die joden kampioen zien worden. Laat ze dan ook meteen maar een ssc daar gaan nemen. Zijn wij van ze af, nepsupporters.quote:Op zondag 14 april 2013 16:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je haat voor Ajax is groter dan je liefde voor Feijenoord.quote:Op zondag 14 april 2013 16:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk. Ik schaam me gewoon dat ik Feyenoorder ben.
Nelom was ook primaquote:Op zondag 14 april 2013 16:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klopt ja, hij en Immers waren de enige. En misschien Goossens.
Zwart-wit denken is wel makkelijk jaquote:Op zondag 14 april 2013 16:53 schreef inZanity het volgende:
Nou volgens mij zijn er hier genoeg die maar wat graag die joden kampioen zien worden. Laat ze dan ook meteen maar een ssc daar gaan nemen. Zijn wij van ze af, nepsupporters.
quote:Op zondag 14 april 2013 16:52 schreef Fuszy het volgende:
Je juicht niet voor Ajax, maar voor de kansen van Feyenoord.
Leuk dat jij anderen een eigen mening guntquote:Op zondag 14 april 2013 16:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nou volgens mij zijn er hier genoeg die maar wat graag die joden kampioen zien worden. Laat ze dan ook meteen maar een ssc daar gaan nemen. Zijn wij van ze af, nepsupporters.
Nou ik denk niet dat iemand hier graag wilt dat ze kampioen worden. Maar het is kiezen uit 2, en ik zie graag psv naar de klote gaan.quote:Op zondag 14 april 2013 16:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, jou liefde voor Ajax is groter dan die van Feyenoord.quote:Op zondag 14 april 2013 16:54 schreef eight het volgende:
[..]
Je haat voor Ajax is groter dan je liefde voor Feijenoord.
Dat jij je nog Feyenoorder durft te noemen![]()
Ja daar zal jij veel last van hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 16:55 schreef inZanity het volgende:
Wat ben ik blij dat we niet tegelijk met PSV-Ajax thuis spelen. Had vrij genant geweest al die mensen in de Kuip die voor Ajax juichen.
Weet je al welk vak je volgend seizoen zit in de Arena? 410?quote:Op zondag 14 april 2013 16:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat iemand hier graag wilt dat ze kampioen worden. Maar het is kiezen uit 2, en ik zie graag psv naar de klote gaan.
Ja, want jij zou dat merken vanuit je zolderkamertje.quote:Op zondag 14 april 2013 16:55 schreef inZanity het volgende:
Wat ben ik blij dat we niet tegelijk met PSV-Ajax thuis spelen. Had vrij genant geweest al die mensen in de Kuip die voor Ajax juichen.
Joh. Laat die droeftoeter lekker.quote:Op zondag 14 april 2013 16:57 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb een grafhekel aan die club, maar zie het liefst mijn eigen club zo hoog mogelijk eindigen. Maar als daarmee samen hangt dat het gunstiger is dat onze rivaal wint ben ik ineens joods.
Dat Ajax van oorsprong onze grootste aartsrivaal is maakt PSV natuurlijk niet minder kut hé.quote:Op zondag 14 april 2013 16:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals: Feyenoord wordt geen 2e. 3e plek zal nog lastig genoeg worden.quote:Op zondag 14 april 2013 16:57 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb een grafhekel aan die club, maar zie het liefst mijn eigen club zo hoog mogelijk eindigen. Maar als daarmee samen hangt dat het gunstiger is dat onze rivaal wint ben ik ineens joods.
Feyenoord wordt toch geen 2e meer dus laat die joden dan maar verliezen.quote:Op zondag 14 april 2013 16:57 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb een grafhekel aan die club, maar zie het liefst mijn eigen club zo hoog mogelijk eindigen. Maar als daarmee samen hangt dat het gunstiger is dat onze rivaal wint ben ik ineens joods.![]()
Jij ziet je eigen club liever lager eindigen en Psv kampioen dan dat Feyenoord hoger eindigt en Ajax kampioen. Hoe durf jij dit soort uitspraken te makenquote:Op zondag 14 april 2013 16:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Weet je al welk vak je volgend seizoen zit in de Arena? 410?
Denk dat ik meer wedstrijden bezocht heb dan jou hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 16:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, want jij zou dat merken vanuit je zolderkamertje.
quote:Op zondag 14 april 2013 16:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, jou liefde voor Ajax is groter dan die van Feyenoord.
Dat jij je nog Feyenoorder durft te noemen.![]()
Ja, kampioenschap is na een overwinning zo goed als zeker dus dan mogen ze weer even doen alsof he.quote:Op zondag 14 april 2013 16:50 schreef inZanity het volgende:
Gaan al die kneuzen die hier Ajax lopen toe te juichen volgende week ook in de Arena zitten?
Dus? Dan is het des te gunstiger om Ajax te zien winnen want dan blijft het dicht bij elkaar. PSV wint ook niet zomaar van Twente en AZ en aangezien wij zelf nog tegen Vitesse moeten ...quote:Op zondag 14 april 2013 16:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals: Feyenoord wordt geen 2e. 3e plek zal nog lastig genoeg worden.
Nee ik zie liever een nietszeggend Brabants clubje kampioen worden dan onze eeuwige aartsrivaal. Gek man.quote:Op zondag 14 april 2013 16:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij ziet je eigen club liever lager eindigen en Psv kampioen dan dat Feyenoord hoger eindigt en Ajax kampioen. Hoe durf jij dit soort uitspraken te maken
Ik heb hem extreem weinig tot geen dingen goed zien doen vandaag... Jij?quote:Op zondag 14 april 2013 16:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat Ajax van oorsprong onze grootste aartsrivaal is maakt PSV natuurlijk niet minder kut hé.
Ik heb ook liever dat Ajax vanmiddag wint en kampioen wordt dan PSV. Aan PSV heb ik misschien nog wel een grotere schijthekel gekregen.
Maar goed, aan heel die kampioensstrijd vind ik geen fuck meer aan na vanmiddag. Die 1-1 was zo triest en onnodig. Over tegenstanders in het zadel helpen gesproken. Zelfs Pellè was uit vorm vandaag.
quote:Op zondag 14 april 2013 16:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Denk dat ik meer wedstrijden bezocht heb dan jou hoor.
Ja en Feyenoord liever 3e dan 2e, heel gek ja.quote:Op zondag 14 april 2013 16:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee ik zie liever een nietszeggend Brabants clubje kampioen worden dan onze eeuwige aartsrivaal. Gek man.
Precies. Volgende week is de 2e plek dus definitief weg. Maar welk jullie clubje Ajax kampioen.quote:Op zondag 14 april 2013 16:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dus? Dan is het des te gunstiger om Ajax te zien winnen want dan blijft het dicht bij elkaar. PSV wint ook niet zomaar van Twente en AZ en aangezien wij zelf nog tegen Vitesse moeten ...
quote:Op zondag 14 april 2013 17:02 schreef inZanity het volgende:
Nou jullie je zin. Ajax staat voor. Ga alvast richting Museumplein anders, hebben jullie een mooi plekje.
Nee, totaal niet de Pellè van de voorgaande wedstrijden. Kreeg bijna weer associaties met Pellè in z'n AZ tijd.quote:Op zondag 14 april 2013 17:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb hem extreem weinig tot geen dingen goed zien doen vandaag... Jij?
Oh dus omdat ik geen Ajacied ben moet ik opeens geband worden?quote:Op zondag 14 april 2013 17:02 schreef Muto het volgende:
[..]. Jij snapt er echt niks van. Het wordt tijd dat ze je weer voor een paar maanden bannen.
Behhhquote:Op zondag 14 april 2013 17:02 schreef inZanity het volgende:
Nou jullie je zin. Ajax staat voor. Ga alvast richting Museumplein anders, hebben jullie een mooi plekje.
Omdat je niet snapt wat het beste voor je eigen club is.quote:Op zondag 14 april 2013 17:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh dus omdat ik geen Ajacied ben moet ik opeens geband worden?
Een wedstrijdje minder is 1 ding, maar geen enkele goede actie??? Dat is zelfs Pellè onwaardig.quote:Op zondag 14 april 2013 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, totaal niet de Pellè van de voorgaande wedstrijden. Kreeg bijna weer associaties met Pellè in z'n AZ tijd.
Maar goed, hij kan het ook allemaal niet in z'n eentje oplossen en een wedstrijdje minder mag weleens gebeuren. Jammer dat Feyenoord zo afhankelijk is van Pellè alleen.
Welke tweede plek?quote:Op zondag 14 april 2013 17:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat je niet snapt wat het beste voor je eigen club is.
Tweede plek is nog altijd beter dan die derde plek.
quote:Op zondag 14 april 2013 17:02 schreef inZanity het volgende:
irritant gozertje is dat iddquote:Op zondag 14 april 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
Rationeel gezien zou ik Ajax graag zien winnen. Maar om 1 of andere reden hoop ik dat ze gigantisch op hun bek gaan nu, al is 't maar omdat ik die irrtante trolls van GGMM nogal beu ben.
Doet ie volgende week ook als Bony z'n derde maakt. Maar maakt jullie het uit Ajax is dan toch al kampioen.quote:
Nee, misschien omdat je liever wilt dat we onder PSV en Ajax eindigen dan onder alleen Ajax?quote:Op zondag 14 april 2013 17:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh dus omdat ik geen Ajacied ben moet ik opeens geband worden?
Wat moet ie doen dan? Geweldige spitsen die wij op de bank hebben erin zetten?quote:Op zondag 14 april 2013 17:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Al mag ie zelf in de spiegel kijken met zijn wisselbeleid.
Voor wie voor Vitesse, voor PSV?quote:Op zondag 14 april 2013 17:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die plek die dichter bij is wanneer ajax wint dan wanneer psv wint.
OMG is Ajax dan kampioen?quote:Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Doet ie volgende week ook als Bony z'n derde maakt. Maar maakt jullie het uit Ajax is dan toch al kampioen.
Vooral de laatste tijd ja. Hoor 't van meer mensen, maar 'het ligt niet aan hem'. Op wedstrijddagen is hij echt niet uit te staan.quote:
Hij kan weinig anders. Alsof Sisse, Leerdam of Graafland het verschil hadden gemaakt.quote:Op zondag 14 april 2013 17:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Feyenoord.quote:
Die zijn er helaas niet, maar Verhoek erin zetten terwijl je bijvoorbeeld een Achabar kunt brengen getuigt niet van een goed wisselbeleid.quote:Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat moet ie doen dan? Geweldige spitsen die wij op de bank hebben erin zetten?
Wie moet 'ie dan brengen. Verhoek?quote:Op zondag 14 april 2013 17:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef Kerftminister het volgende:
Je moet niet van anderen afhankelijk willen zijn. Zelf speel je fucking dramatisch dus verdien je het niet om cadeautjes te krijgen.
Ik heb het liefst dat Feyenoord boven zowel Ajax als PSV eindigt, en als dat niet kan boven één van de twee. Net als dat ik Feyenoord graag de CL zie winnen. Echter, beiden zijn even onrealistisch.quote:Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, misschien omdat je liever wilt dat we onder PSV en Ajax eindigen dan onder alleen Ajax?
Maar, ga aanstaande week lekker naar de training van Feyenoord en eis even dat ze van Vitesse verliezen. Misschien dat Vitesse wel boven Ajax kan eindigen.
Doe normaal man, alsof we bij voorbaat al kansloos zijn.quote:
Normaal gesproken wel ja.quote:Op zondag 14 april 2013 17:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Doe normaal man, alsof we bij voorbaat al kansloos zijn.
Is ie altijd al geweest hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral de laatste tijd ja. Hoor 't van meer mensen, maar 'het ligt niet aan hem'. Op wedstrijddagen is hij echt niet uit te staan.
Nee we gaan inderdaad met dit zooitje ongeregeld wel even van Vitesse winnen. Appeltje eitje.quote:Op zondag 14 april 2013 17:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord.
Wat een kneus ben je zeg.
Om boven Vitesse te komen heb je het in eigen hand
Joh, IZ ziet liever Feyenoord degraderen dan Ajax kampioen worden en Feyenoord hoger eindigen dan PSV...quote:Op zondag 14 april 2013 17:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Doe normaal man, alsof we bij voorbaat al kansloos zijn.
Het was vandaag weliswaar inspiratieloos, maar dit puntverlies vanmiddag was ook puur omdat wij zelf de tegenstander in het zadel hielpen. Daarvoor was er in principe geen vuiltje aan de lucht.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet veel beter moet de komende wedstrijden, maar thuis tegen Vitesse ben je zeker niet bij voorbaat kansloos, en daarna krijgen we nog Heracles en NAC Breda thuis (en ADO uit), dus nog genoeg punten te behalen om boven PSV en Vitesse te eindigen.
Verder is er toch niks mis mee om PSV naar de klote te zien gaan?
Tja.quote:
Koeman zet ze wel op scherp. Je wist ook voor deze wedstrijd dat het lastig zou worden tegen Vitesse.quote:Op zondag 14 april 2013 17:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee we gaan inderdaad met dit zooitje ongeregeld wel even van Vitesse winnen. Appeltje eitje.
Ik heb mezelf erop betrapt dat ik zojuist moest juichen om die ttreffer van PSV.quote:Op zondag 14 april 2013 17:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Joh, IZ ziet liever Feyenoord degraderen dan Ajax kampioen worden en Feyenoord hoger eindigen dan PSV...
Zeg het maar niet te hard hier, anders wordt je gelyncht.quote:Op zondag 14 april 2013 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb mezelf erop betrapt dat ik zojuist moest juichen om die ttreffer van PSV.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 17:10 schreef eight het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in die 'ze zitten met hun gedachte al bij hun transfer' verhalen. Feijenoord heeft gewoon een slechte periode, waarbij teveel spelers uit vorm zijn. Iedere club in Nederland heeft dit seizoen een slechte serie wedstrijden neergezet, wij doen dit nu.
Helaas is slecht presteren in deze periode extra zuur, aangezien ons verwachtingspatroon gedurende de competitie gestegen.
Ik kan na onze wedstrijd niet juichen. Om PSV niet, om Ajax niet.quote:Op zondag 14 april 2013 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeg het maar niet te hard hier, anders wordt je gelyncht.
quote:Op zondag 14 april 2013 17:14 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb liever dat Ajax wint. Die worden toch wel kampioen, en als PSV verliest kunnen we nog tweede worden.
Getsie.quote:
Ditquote:Op zondag 14 april 2013 17:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kan na onze wedstrijd niet juichen. Om PSV niet, om Ajax niet.
Zo is het wel.quote:
qftquote:Op zondag 14 april 2013 17:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kan na onze wedstrijd niet juichen. Om PSV niet, om Ajax niet.
Komt door die idiote joden hier op 't forum. Die gun ik 't gewoon niet. PSV heeft wel genoeg pak slaag gehad ondertussen, die snappen wel dat ze niet goed bezig zijn bij die club.quote:Op zondag 14 april 2013 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeg het maar niet te hard hier, anders wordt je gelyncht.
Tuurlijk heeft het niks te maken met de zogenaamde transfers. Tis gewoon een reality check. Wij zijn niet zo goed als we dachten/denkenquote:Op zondag 14 april 2013 17:10 schreef eight het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in die 'ze zitten met hun gedachte al bij hun transfer' verhalen. Feijenoord heeft gewoon een slechte periode, waarbij teveel spelers uit vorm zijn. Iedere club in Nederland heeft dit seizoen een slechte serie wedstrijden neergezet, wij doen dit nu.
Helaas is slecht presteren in deze periode extra zuur, aangezien ons verwachtingspatroon gedurende de competitie gestegen.
Zo noemen ze die typische Fifa goaltjes, voor de keeper breed leggen. Dus daarom.quote:
Wat sla jij snel om zeg, om 13:00 was Feyenoord nog op weg naar de titel.quote:Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Doet ie volgende week ook als Bony z'n derde maakt. Maar maakt jullie het uit Ajax is dan toch al kampioen.
Zweterige doelpunten?quote:Op zondag 14 april 2013 17:16 schreef Kerftminister het volgende:
men ze die typische Fifa goaltjes, voor de keeper breed leggen. Dus da
Als ze zo spelen als tegen VVV en RKC wellicht wel ja, maar ik ben ervan overtuigd dat Feyenoord in eigen huis tegen Vitesse een stuk minder afwachtend en inspiratieloos zal spelen. Ik verwacht dus niet dat we, zoals tegen RKC vanmiddag, een speler ongehinderd 30 meter laten overbruggen en alle ruimte zullen geven om te schieten.quote:Op zondag 14 april 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja.
We moeten echt een geweldige dag hebben om te winnen volgende week.
Vooral blijven hopen. Benieuwd of je dat ook nog doet als Bony z'n derde erin heeft liggen.quote:Op zondag 14 april 2013 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ze zo spelen als tegen VVV en RKC wellicht wel ja, maar ik ben ervan overtuigd dat Feyenoord in eigen huis tegen Vitesse een stuk minder afwachtend en inspiratieloos zal spelen. Ik verwacht dus niet dat we, zoals tegen RKC vanmiddag, een speler ongehinderd 30 meter laten overbruggen en alle ruimte zullen geven om te schieten.
Natuurlijk zal het lastig zat worden, dat wisten we al langer dan vandaag, maar ik voorzie nu niet meteen een kansloze nederlaag ofzo omdat we vanmiddag zo inspiratieloos speelden. Dat zou nogal opportunistisch zijn.
inZan, hoe kan je van mening veranderen binnen 5 uurquote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vooral blijven hopen. Benieuwd of je dat ook nog doet als Bony z'n derde erin heeft liggen.
Echter speelt Feyenoord eigenlijk dit hele seizoen al gewoon klote (enkele wedstrijden daargelaten). We hebben af en toe geluk gehad met pingels en vaak net de overwinning weten binnen te halen door een briljante actie van Pelle.quote:
Weet je... Je bent nog erger dan stijnquote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vooral blijven hopen. Benieuwd of je dat ook nog doet als Bony z'n derde erin heeft liggen.
Ben je daar nou pas achter? Als je hem even laat uitrazen is hij straks weer 6 maanden weg.quote:Op zondag 14 april 2013 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet je... Je bent nog erger dan stijn
Ga je dan juichen op je zolderkamert?quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog niet wist dat ik vlak daarna zo'n baggerpot te zien zou krijgen.quote:Op zondag 14 april 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
inZan, hoe kan je van mening veranderen binnen 5 uur
Nah, met een beetje provoceren doet hij misschien een Pietersje en is hij nog langer wegquote:Op zondag 14 april 2013 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben je daar nou pas achter? Als je hem even laat uitrazen is hij straks weer 6 maanden weg.
Bekijk het eens van de andere kant: Ajacieden blijven altijd arrogant terwijl als PSV nu kampioen wordt dit weer een heel peloton aan idioten oplevert die dan uit hun schulp kruipen.quote:Op zondag 14 april 2013 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt door die idiote joden hier op 't forum. Die gun ik 't gewoon niet. PSV heeft wel genoeg pak slaag gehad ondertussen, die snappen wel dat ze niet goed bezig zijn bij die club.
Gewoon Barça dat landskampioen wordt en hij is wel in een rage.quote:Op zondag 14 april 2013 17:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, met een beetje provoceren doet hij misschien een Pietersje en is hij nog langer weg
Jij hebt er dan ook niet zo'n kijk op, je begrijpt het voetbal gewoon niet zo goed. Daar kan je verder ook niks aan doen hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 17:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog niet wist dat ik vlak daarna zo'n baggerpot te zien zou krijgen.
Het boeit mij geen tyfus, dit is het feyenoord topic. Laten we het daarover hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 17:22 schreef eight het volgende:
[..]
Bekijk het eens van de andere kant: Ajacieden blijven altijd arrogant terwijl als PSV nu kampioen wordt dit weer een heel peloton aan idioten oplevert die dan uit hun schulp kruipen.
Dat Barça kampioen gaat worden wist elke kenner aan het begin van het seizoen alquote:Op zondag 14 april 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon Barça dat landskampioen wordt en hij is wel in een rage.
Jezus, je bent echt een dramaqueen.quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het boeit mij geen tyfus, dit is het feyenoord topic. Laten we het daarover hebben.
inZanity wist dat niet.quote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef eight het volgende:
[..]
Dat Barça kampioen gaat worden wist elke kenner aan het begin van het seizoen al
Ik ga stuk.quote:Op zondag 14 april 2013 17:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik IZ zo zie posten, vraag ik me altijd weer af waarom de sociale werkplaats niet ook in het weekend open is...
eerlijk gezegd wil ik daar even niet aan denkenquote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het boeit mij geen tyfus, dit is het feyenoord topic. Laten we het daarover hebben.
Hé, ik doe niets verkeerd hoor. Ik zag alleen dat je opeens realistisch was over de wedstrijd tegen Vitessequote:Op zondag 14 april 2013 17:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit.
Kunnen al die Ajaxfans hier weer gewoon terug naar het Ajaxtopic?
Ik heb het ook niet over jou.quote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé, ik doe niets verkeerd hoor. Ik zag alleen dat je opeens realistisch was over de wedstrijd tegen Vitesse.
gaan ze nu ronald koeman bejegenenquote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef PizzaGeit het volgende:
HEY RONALD, PANNENKOEK, DE DERDE STER, DE DERDE STER![]()
![]()
Sowieso belachelijk dat zo'n josti's gewoon op internet kunnenquote:Op zondag 14 april 2013 17:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik IZ zo zie posten, vraag ik me altijd weer af waarom de sociale werkplaats niet ook in het weekend open is...
Laat dat maar aan Fischer over idd.quote:Op zondag 14 april 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gaan ze nu ronald koeman bejegenen
wat triest zeg, die Pelle stond er ook bij met een arrogante houding.
Kinderachtig dat je nu opeens over Ajax begint. Die Pelle denkt dat hij wordt bestuurd door een spelcomputer en zelf niets hoeft te doen, hij sprong niet eens bij een hoge voorzet.quote:Op zondag 14 april 2013 17:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Fischer over idd.
Haha ja, het is bijna Fischerquote:Op zondag 14 april 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gaan ze nu ronald koeman bejegenen
wat triest zeg, die Pelle stond er ook bij met een arrogante houding.
Hij schoot toen een vrije trap op de lat in Marbella en sindsdien meent hij dat hij alles moet nemenquote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef fantasyboy het volgende:
Onze rechtsback nam een hele goede vrije trap....
Vervolgens komt er nog een vrije trap en gaat die PIPO Vormer die nog geen ene vrije trap goed genomen heeft dit seizoen, alsof die Maradona is gewoon weer achter die bal staan...
KAN GVD IEMAND MIJ UITLEGGEN HOE DIT MOGELIJK IS????????
Kinderachtig dat je hier als Ajacied komt lopen trollen als je eigen ploeg een wedstrijd speeltquote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kinderachtig dat je nu opeens over Ajax begint. Die Pelle denkt dat hij wordt bestuurd door een spelcomputer en zelf niets hoeft te doen, hij sprong niet eens bij een hoge voorzet.
Nah, valt wel mee. Die brabandertjes kan ik altijd nog wel hebben. Die joden zijn echt van 't ergste soort. Enorm ergerlijke figuren. Ik sta liever tussen zwetende mensen met een PSV-shirt te fitnessen straks dan die verlepte succesjoden met hun olijke kutkop.quote:Op zondag 14 april 2013 17:22 schreef eight het volgende:
[..]
Bekijk het eens van de andere kant: Ajacieden blijven altijd arrogant terwijl als PSV nu kampioen wordt dit weer een heel peloton aan idioten oplevert die dan uit hun schulp kruipen.
Fischer lukt het al niet eens om over een polletje te springen.quote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kinderachtig dat je nu opeens over Ajax begint. Die Pelle denkt dat hij wordt bestuurd door een spelcomputer en zelf niets hoeft te doen, hij sprong niet eens bij een hoge voorzet.
Net voordat de 2e helft begint. Slimquote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef GGMM het volgende:
Nutteloze TR's mogen achterwege blijven. Thnx.
True thatquote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef eight het volgende:
[..]
Dat Barça kampioen gaat worden wist elke kenner aan het begin van het seizoen al
Ik geef alleen aan dat een reactie als deze van een Ajacied afkomstig lichtelijk hypocriet is.quote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 14 april 2013 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee. Die brabandertjes kan ik altijd nog wel hebben. Die joden zijn echt van 't ergste soort. Enorm ergerlijke figuren. Ik sta liever tussen zwetende mensen met een PSV-shirt te fitnessen straks dan die verlepte succesjoden met hun olijke kutkop.
Volgens mij zie ik hier alleen GGMM en Ajacied442?quote:Op zondag 14 april 2013 17:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit.
Maar daar moet je bij de Ajaxfans hier in dit topic niet mee aan komen hoor.
Net kwam j0rdiiii langs.quote:Op zondag 14 april 2013 17:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik hier alleen GGMM en Ajacied442?
Die neppe arrogante houding en dat kutdorp amsterdam wat altijd de hemel ingepraat wordquote:Op zondag 14 april 2013 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee. Die brabandertjes kan ik altijd nog wel hebben. Die joden zijn echt van 't ergste soort. Enorm ergerlijke figuren. Ik sta liever tussen zwetende mensen met een PSV-shirt te fitnessen straks dan die verlepte succesjoden met hun olijke kutkop.
Die heb ik op de negeerstand staan.quote:
Al kan ik gek genoeg altijd prima overweg met mensen die serieus voor Ajax zijn. Daar kan je nog zinnig mee over voetbal praten en die kijken de andere wedstrijden ook nog ipv alleen Studio sport.quote:Op zondag 14 april 2013 17:32 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Die neppe arrogante houding en dat kutdorp amsterdam wat altijd de hemel ingepraat word
Ik heb het niet over hun. Heb het meer over al die die-hards hier die hopen dat Ajax kampioen wordt.quote:Op zondag 14 april 2013 17:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik hier alleen GGMM en Ajacied442?
Eens, ja.quote:Op zondag 14 april 2013 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al kan ik gek genoeg altijd prima overweg met mensen die serieus voor Ajax zijn. Daar kan je nog zinnig mee over voetbal praten en die kijken de andere wedstrijden ook nog ipv alleen Studio sport.
Als dat gunstiger is voor Feyenoord, kan ik daar mee leven. Neemt niet weg dat ik me enorm erger aan die succesjoden die dan weer massaal uit de kast komen.quote:Op zondag 14 april 2013 17:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb het niet over hun. Heb het meer over al die die-hards hier die hopen dat Ajax kampioen wordt.
Klopt. Enige hier die wel verstand van voetbal heeft. Net als Hansie Hansie de enige bij Vi aan tafel is die verstand van voetbal heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 17:34 schreef Dekatria het volgende:
inZanity is echt de Hansie Hansie van dit topic
[..]
Eens, ja.
Als het gunstiger voor Feyenoord zou zijn wel ja. Ik ook.quote:Op zondag 14 april 2013 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als dat gunstiger is voor Feyenoord, kan ik daar mee leven. Neemt niet weg dat ik me enorm erger aan die succesjoden die dan weer massaal uit de kast komen.
Was jij niet diegene die Fernandez beter dan Guidetti vond?quote:Op zondag 14 april 2013 17:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Enige hier die wel verstand van voetbal heeft. Net als Hansie Hansie de enige bij Vi aan tafel is die verstand van voetbal heeft.
Daar gaat het inderdaad om.quote:Op zondag 14 april 2013 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als dat gunstiger is voor Feyenoord, kan ik daar mee leven. Neemt niet weg dat ik me enorm erger aan die succesjoden die dan weer massaal uit de kast komen.
Een overwinning van Ajax zet PSV in een zwakkere positie. PSV is toch een concurrent van ons voor plaats 2.quote:Op zondag 14 april 2013 17:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als het gunstiger voor Feyenoord zou zijn wel ja. Ik ook.
Welke 2e plaats?quote:Op zondag 14 april 2013 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een overwinning van Ajax zet PSV in een zwakkere positie. PSV is toch een concurrent van ons voor plaats 2.
Bij mij in de omgeving schijnt er ook zo'n Ajacied te leven. Ik heb hem tot op heden helaas nog niet mogen ontmoetenquote:Op zondag 14 april 2013 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al kan ik gek genoeg altijd prima overweg met mensen die serieus voor Ajax zijn. Daar kan je nog zinnig mee over voetbal praten en die kijken de andere wedstrijden ook nog ipv alleen Studio sport.
Ik lachte.quote:Op zondag 14 april 2013 17:37 schreef Dekatria het volgende:
Ach, zo rond April komen al die piepeltjes weer vanachter de boekenkast vandaan. What else is new.
Want? Hij herrinert de Ajaxfans alhier er alleen aan dat hun clubbie voor staat.quote:Op zondag 14 april 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Negeer die clapclapyourhands gewoon
Lees anders dit topic nog eens terug, dan zie je duidelijk een heel ander beeldquote:Op zondag 14 april 2013 17:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als het gunstiger voor Feyenoord zou zijn wel ja. Ik ook.
Want?quote:Op zondag 14 april 2013 17:40 schreef eight het volgende:
[..]
Lees anders dit topic nog eens terug, dan zie je duidelijk een heel ander beeld
Die 2e plaats die Feyenoord behaalt indien wij van Vitesse winnen, en daarna ook voldoende punten behalen tegen enkele middenmoters, en nee, dat is zeker niet bij voorbaat kansloos.quote:
laat maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Het is cluPPie.quote:Op zondag 14 april 2013 17:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Hij herrinert de Ajaxfans alhier er alleen aan dat hun clubbie voor staat.
quote:Op zondag 14 april 2013 17:42 schreef eight het volgende:
[..]
laat maarJe probeert de mindere medemens wat te helpen bij de intellectuele ontwikkeling, maar Darwin heeft al aangetoond dat dat bij voorbaat kansloos is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh die tweede plaats die we eerder vanmiddag nog weggeven hebben?quote:Op zondag 14 april 2013 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die 2e plaats die Feyenoord behaalt indien wij van Vitesse winnen, en daarna ook voldoende punten behalen tegen enkele middenmoters, en nee, dat is zeker niet bij voorbaat kansloos.
Als PSV vandaag echter wint dan weet je echter wel bij voorbaat bijna zeker dat we kansloos zijn voor de 2e plaats.
Dat was de eerste plek.quote:Op zondag 14 april 2013 17:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh die tweede plaats die we eerder vanmiddag nog weggeven hebben?
Klopt, die ja.quote:Op zondag 14 april 2013 17:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh die tweede plaats die we eerder vanmiddag nog weggeven hebben?
Nee inderdaad. Met dit voetbal spelen we Vitesse helemaal van de mat.quote:Op zondag 14 april 2013 17:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, die ja.
Wat niet wilt zeggen dat we die in andere wedstrijden, tegen andere tegenstanders met andere omstandigheden, niet alsnog kunnen behalen.
En waar het elk jaar weer vandaan komt??? Joost mag het wetenquote:Op zondag 14 april 2013 17:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een ongemotiveerde teringzooi is het toch ook
Nee, dat is duidelijk.quote:Op zondag 14 april 2013 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Met dit voetbal spelen we Vitesse helemaal van de mat.
Mensen spelen niet meer voor de ploeg, maar zichzelf. Een kutmentaliteit die je terugziet op het veld.quote:Op zondag 14 april 2013 17:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En waar het elk jaar weer vandaan komt??? Joost mag het weten
Maar elk jaar weer? Vorig jaar ook al en het jaar daarvoor, etc.quote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mensen spelen niet meer voor de ploeg, maar zichzelf. Een kutmentaliteit die je terugziet op het veld.
Heb je aanleiding om te denken dat we volgende week opeens wel de sterren van de hemel gaan spelen dan? Het is al wekenlang bagger.quote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dat is duidelijk.
Maar jij bent degene die er bij voorbaat vanuit gaat dat Feyenoord volgende week en de komende wedstrijden net zo inspiratieloos en matig voor de dag zal komen, terwijl dit natuurlijk niet zo hoeft te zijn.
Nouja, tegen Heerenveen omdat Pellè en Immers uitvielen, tegen VVV omdat het hele middenveld was omgegooigd en nu... ja nu kan je gewoon geen excuses meer verzinnenquote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb je aanleiding om te denken dat we volgende week opeens wel de sterren van de hemel gaan spelen dan? Het is al wekenlang bagger.
Ik vond de eerste helft vandaag nog wel redelijk, zij het ook onvoldoende om Vitesse te verslaan overigens.quote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb je aanleiding om te denken dat we volgende week opeens wel de sterren van de hemel gaan spelen dan? Het is al wekenlang bagger.
Idd, vuile lampjes hierzo... Met IZ voorop. Zit zeker in zijn PSV shirt te kijkenquote:Op zondag 14 april 2013 17:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ga lekker in het PSV Stadion zitten dan![]()
wij waren niet goed de 1e helft, rkc was heel slechtquote:Op zondag 14 april 2013 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vond de eerste helft vandaag nog wel redelijk, zij het ook onvoldoende om Vitesse te verslaan overigens.
Dat Feyenoord de afgelopen weken slecht speelt heeft Feyenoord overigens volledig aan zichzelf te wijten en is een kwestie van instelling en mentaliteit. Daarom denk ik dat dit ook op te lossen is, zeker wanneer we in eigen stadion spelen met Het Legioen erachter, en omdat Feyenoord zich tegen 'grotere' tegenstanders beter weet op te laden (al is dat geen garantie op succes).
Het moet beter, dat moge duidelijk zijn, maar aangezien Feyenoord dit seizoen toch al vaak de punten uit het vuur heeft weten te slepen zonder imponerend te spelen, denk ik dat we komende wedstrijden zeker nog veel punten gaan behalen, zelfs tegen Heerenveen had Feyenoord tot 10 minuten voor het einde nog zicht op punten.
Kortom, wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je bij voorbaat nooit kunt zeggen wat het verloop van een wedstrijd gaat worden en dat we kansloos zijn.
Stelletje gloryhunters gewoonquote:Op zondag 14 april 2013 17:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, vuile lampjes hierzo... Met IZ voorop. Zit zeker in zijn PSV shirt te kijken
Ik zei dan ook niet dat wij goed waren de eerste helft.quote:Op zondag 14 april 2013 17:58 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
wij waren niet goed de 1e helft, rkc was heel slecht
Weet ik G maar dat was waarom de 1e helft redelijk leek, omdat rkc gewoon niks deedquote:Op zondag 14 april 2013 17:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zei dan ook niet dat wij goed waren de eerste helft.
Ga jij lekker hopen op het kampioenschap van hunnie dan.quote:Op zondag 14 april 2013 17:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, vuile lampjes hierzo... Met IZ voorop. Zit zeker in zijn PSV shirt te kijken
RKC was inderdaad wel heel heel zwak ja, dat vertekend inderdaad wel.quote:Op zondag 14 april 2013 18:00 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Weet ik G maar dat was waarom de 1e helft redelijk leek, omdat rkc gewoon niks deed
Mathijsen speelt zich wel weer in de basis bij oranje op deze manierquote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef ursel het volgende:
Ach ja, het enige positieve aan vandaag is dat als het zo doorgaat er weer een aantal international af zijn en weer kunnen focussen op Feyenoord.
En dan heb je nog PEC, en dan heb je nog...quote:Op zondag 14 april 2013 18:14 schreef Kerftminister het volgende:
Met een overwinning hadden we gewoon 2e gestaan vandaag.
True, maar geeft wel een zwaar zuur gevoel toch hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 18:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dan heb je nog PEC, en dan heb je nog...
Het is zoals het is. Wie weet hoe we hadden gespeeld als we geen spelers in Oranje hadden gehad.
Ik denk dat we straks echt staan waar we horen te staan.quote:Op zondag 14 april 2013 18:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
True, maar geeft wel een zwaar zuur gevoel toch hoor.
Denk dat die er altijd wel isquote:Op zondag 14 april 2013 18:18 schreef Happel het volgende:
Ach. Ik heb begrepen dat de vechtlust er buiten het veld wel was. Tenminste één pluspunt overgehouden aan deze middag.
Do or die volgende week. Beetje net als toen met PSV thuis.quote:Op zondag 14 april 2013 18:21 schreef Kerftminister het volgende:
Dan maar vol voor plaats 2! 2 uur de tijd gehad om te verwerken, nu optimisme.
Gefeliciteerd met de titel.quote:Op zondag 14 april 2013 18:20 schreef Dekatria het volgende:
PSV verloren. Wij dus gelijk in punten - tijd om ze ook hun laatste hoop in CL af te pakken
Buiten het veld?quote:Op zondag 14 april 2013 18:18 schreef Happel het volgende:
Ach. Ik heb begrepen dat de vechtlust er buiten het veld wel was. Tenminste één pluspunt overgehouden aan deze middag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |