SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zie wel hoe mijn gemoedstoestand is.quote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn, je gaat toch niet meer posten tijdens PSV-Ajax?![]()
leo driessenquote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Tropanzia het volgende:
Wie is die commentator van RKC-Feyenoord op Eredivise Live?
Wat een zeurzak.![]()
Dat is de terminale Leo Driessenquote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Tropanzia het volgende:
Wat een zeurzak.![]()
Alleen maar hoge balletjes op Pellequote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord valt me tegen. Ik heb weinig grote kansen gezien.![]()
In de voorbeschouwing werd een moeizame 1 - 2 voorspeld, dat kon nog wel eens uitkomen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Is dat je eigen homosensuele fantasie?quote:
Ik ga vertel dit trouwens tegen GGMM en dan zwaait er wat voor je meneertje!![]()
Je hebt het beloofd.quote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zie wel hoe mijn gemoedstoestand is.Oh.![]()
ik ben minder qua beloftes.quote:Op zondag 14 april 2013 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:![]()
Die doet psv Ajax niet, mag ik hopen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ard van Peppen onderschattenquote:Op zondag 14 april 2013 16:09 schreef Kopsterk het volgende:
Niet winnen van een ploeg met Ard van Peppen als aanvoerder
Oh.![]()
Armoedig voetbal idd.quote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord valt me tegen. Ik heb weinig grote kansen gezien.![]()
Ron de Rijk, dat is niet veel beter.quote:Op zondag 14 april 2013 16:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die doet psv Ajax niet, mag ik hopen.![]()
Vreselijk inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Tropanzia het volgende:
Wat een zeurzak.![]()
Delft domineert, en Art dus ook.quote:Op zondag 14 april 2013 16:09 schreef Kopsterk het volgende:
Niet winnen van een ploeg met Ard van Peppen als aanvoerder![]()
Als ik dit van tevoren geweten had had ik nooit kinderen genomen.quote:Op zondag 14 april 2013 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat je eigen homosensuele fantasie?
Ik ga vertel dit trouwens tegen GGMM en dan zwaait er wat voor je meneertje!![]()
5e Wedstrijd op rij dat Feyenoord niet goed speelt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:![]()
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
strootkrachtquote:Op zondag 14 april 2013 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ronald ziet 't niet meer zitten. Gebrek aan stootkracht.
haha![]()
![]()
![]()
De aanvallers moeten hoger staanquote:Op zondag 14 april 2013 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ronald ziet 't niet meer zitten. Gebrek aan stootkracht.![]()
Feyenoord scoort in de laatste minuut blessuretijdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
88:24quote:Op zondag 14 april 2013 16:15 schreef Tropanzia het volgende:
Welke minuut is het bij jullie? Ik heb het 87:30 NU![]()
zoiets jaquote:Op zondag 14 april 2013 16:15 schreef Tropanzia het volgende:
Welke minuut is het bij jullie? Ik heb het 87:30 NU
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Ah, oké.quote:Op zondag 14 april 2013 16:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord scoort in de laatste minuut blessuretijd![]()
Ik loop achterquote:Op zondag 14 april 2013 16:15 schreef Tropanzia het volgende:
Welke minuut is het bij jullie? Ik heb het 87:30 NU
Oh.![]()
Ja die legt hem voor op lange jan.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Johanssonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Die maakte ik net alquote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef RetRy32 het volgende:
Feyenoord heeft geen plan A of plan B.
Alleen plan P
Oh.![]()
azquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
Waarom lopen die hoerenstreams altijd vast vlak voordat er iets gebeurt, ook serieus nooit een keer op het middenveld ofzo, FFS.![]()
Ze hebben de scheidsrechter weer eens mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Utrecht heeft geen kaart meer gepakt na de rode kaarten. Wat een zwakkeling die Van Hoorn. Juist nu verwacht het team wat strijd![]()
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Utrecht heeft geen kaart meer gepakt na de rode kaarten. Wat een zwakkeling die Van Hoorn. Juist nu verwacht het team wat strijd![]()
![]()
Als je de last van 10 medespelers op je rug draagt als Fc Pelle zijnde, kom je ook niet zo hoogquote:![]()
merkwaardig, ben benieuwd naar de samenvattingquote:Op zondag 14 april 2013 16:20 schreef NaturalScience het volgende:
AZ - Utrecht afgelopen Eindstand: 6-0♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
RKC OLE OLE!0% vet, Geen suiker toegevoegd
quote:Op zondag 14 april 2013 16:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
![]()
![]()
![]()
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
Utrecht heel slecht en met 9 man. dat is het wel eigenlijkquote:Op zondag 14 april 2013 16:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
merkwaardig, ben benieuwd naar de samenvatting![]()
Punten laten liggen tegen RKC.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
2 x rood.quote:Op zondag 14 april 2013 16:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
merkwaardig, ben benieuwd naar de samenvattingPower is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Waar is Inzanity
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Er zou meer inzitten voor RKC als ze ook nog konden voetballen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dan geldt dit dus ook voor PSV.quote:Op zondag 14 april 2013 16:21 schreef GGMM het volgende:
Dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.![]()
Zoals jouw gevoel voor humor?quote:Op zondag 14 april 2013 16:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe kun je iets afkeuren wat officieel niet eens bestaat?![]()
Eensquote:Op zondag 14 april 2013 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.![]()
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
Incelfrikandel![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 14:26 schreef GGMM het volgende:
RKC- Feyenoord kijken.
Feyenoord gaat punten verspelen.quote:Op zondag 14 april 2013 14:26 schreef GGMM het volgende:
RKC- Feyenoord kijken.
Feyenoord gaat punten verspelen.quote:Op zondag 14 april 2013 14:26 schreef GGMM het volgende:
RKC- Feyenoord kijken.
Feyenoord gaat punten verspelen.![]()
Feyenoord
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
SHREYAS
VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA! VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA!![]()
RKC is blij met een puntje
![]()
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!!!!![]()
wat zingen ze nou? Feyenoord verliest?0% vet, Geen suiker toegevoegd
Geen passie, geen strijd bij dit Feyenoord. Nog geen kaart gepakt. Ze hebben zich gewoon als een mak schaap het slachthuis in laten leiden
Ik ben bij deze supporter af.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou graag enkele mensen met zo'n Feyenoord-kampioenstattoo nu willen horen.![]()
Of zien.quote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou graag enkele mensen met zo'n Feyenoord-kampioenstattoo nu willen horen.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
quote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
RKC
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!!!!
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Jammer, Feyenoord heeft het echt aan zichzelf te danken. Op 1 of andere manier is het einde van het seizoen altijd dodelijk slecht.![]()
Dacht dat jij altijd al voor AGOVV was?quote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen passie, geen strijd bij dit Feyenoord. Nog geen kaart gepakt. Ze hebben zich gewoon als een mak schaap het slachthuis in laten leiden
quote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
![]()
Ongelofelijk, deze zag ik écht niet aangekomen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat je kampioenen bedoelt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dank je wel RKC
Duh, al m'n voorspellingen kloppen. Ik zei gisteren ook al dat Vitesse punten zou gaan laten liggen.quote:Op zondag 14 april 2013 16:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]Ik ga er nu van uit dat je voorspelling van PSV-Ajax ook klopt.
![]()
Nee man, Feyenoord heeft gewoon een jasje uitgedaan sinds Heerenveen, speelde tot die tijd boven hun macht, nu naar vermogenquote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef RetRy32 het volgende:
90 procent de schuld van tyfus lul Koeman.![]()
Je moet serieus meer gaan jinxen, je bent er echt tering goed inquote:Op zondag 14 april 2013 16:23 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk, deze zag ik écht niet aangekomen![]()
Waar je je druk om maakt zeg. Zulke debielen lopen er bij elke club wel rond.quote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou graag enkele mensen met zo'n Feyenoord-kampioenstattoo nu willen horen.![]()
Echte supporter zie ik.quote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben bij deze supporter af.Geen succes dus dan maar weg he.
-
quote:Op zondag 14 april 2013 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
Jammer, Feyenoord heeft het echt aan zichzelf te danken. Op 1 of andere manier is het einde van het seizoen altijd dodelijk slecht.know'm sayin?
word? word.![]()
Wat is je geheim?quote:Op zondag 14 april 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, al m'n voorspellingen kloppen. Ik zei gisteren ook al dat Vitesse punten zou gaan laten liggen.![]()
Je vergeet dat je je club gewoon niet terug herkent.quote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
gokchineesquote:0% vet, Geen suiker toegevoegd
Bij Feyenoord zijn het er echter veel meer.quote:Op zondag 14 april 2013 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar je je druk om maakt zeg. Zulke debielen lopen er bij elke club wel rond.![]()
Ik maak me nergens druk om, het zal mij een zorg zijn verder. Het lijkt me alleen wel komisch om die mensen nu beteuterd te zien kijken.quote:Op zondag 14 april 2013 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar je je druk om maakt zeg. Zulke debielen lopen er bij elke club wel rond.![]()
![]()
Dank je, alles voor het kampioenschap van Ajax vriendquote:Op zondag 14 april 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet serieus meer gaan jinxen, je bent er echt tering goed in
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt he.quote:Op zondag 14 april 2013 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh wat zijn die Feyenoordsupporters trouw![]()
Wat een grap die gasten. Overal kwamen ze ineens vandaan toen ze meededen om de titel.
-
Valt wel mee man. Is alleen dat het AD dat soort dingen altijd oppikt en op haar site zet.quote:Op zondag 14 april 2013 16:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zijn het er echter veel meer.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dank je, alles voor het kampioenschap van Ajax vriend.
![]()
Kan iemand die Koeman laten opdonderen.
Wat een teringhond.
Wat is dit joh, die spelers weten helemaal niet wat ze moeten doen.![]()
Geloof jij echt in jinxen? Sneu hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet serieus meer gaan jinxen, je bent er echt tering goed in![]()
Inderdaad, trouwste legioen dit dat blabla.quote:Op zondag 14 april 2013 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh wat zijn die Feyenoordsupporters trouw![]()
![]()
Wat een onzin.quote:Op zondag 14 april 2013 16:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, trouwste legioen dit dat blabla.
Oh.![]()
Verlies van punten tot daaraan toe, maar dit is gewoon beschamend. Hier herken ik Feyenoord niet in terug. De hele binding met de club is weg.quote:Op zondag 14 april 2013 16:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Echte supporter zie ik.Geen succes dus dan maar weg he.
![]()
Rot op johquote:Op zondag 14 april 2013 16:25 schreef RetRy32 het volgende:
Wat een teringhond.
![]()
Hm oké.quote:Op zondag 14 april 2013 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt wel mee man. Is alleen dat het AD dat soort dingen altijd oppikt en op haar site zet.![]()
Zoveel gejinx van Shreyas kan niet toeval zijn, gast.quote:Op zondag 14 april 2013 16:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geloof jij echt in jinxen? Sneu hoor.![]()
Het ligt voor een deel aan Koeman, maar de realiteit is dat er nog niet genoeg kwaliteit is om kampioen te kunnen worden.quote:Op zondag 14 april 2013 16:25 schreef RetRy32 het volgende:
Wat een teringhond.
rot toch op manquote:Op zondag 14 april 2013 16:25 schreef RetRy32 het volgende:
Wat een teringhond.
Wat is dit joh, die spelers weten helemaal niet wat ze moeten doen.. Erwin heeft zjin mannetjes goed neergezet.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wat is er aan de hand dan? Niemand is meer supporter of?quote:Op zondag 14 april 2013 16:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, trouwste legioen dit dat blabla.![]()
Dan was die binding dus sowieso niet zo sterk..quote:Op zondag 14 april 2013 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verlies van punten tot daaraan toe, maar dit is gewoon beschamend. Hier herken ik Feyenoord niet in terug. De hele binding met de club is weg.
-
leuek sfeeracrtie
Dat klopt. Gelukkig weet mijn tweede clubje Ajax wel wat presteren isquote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan was die binding dus sowieso niet zo sterk..![]()
![]()
Als Ajax nu wint, staat Vitesse tweede. Kan ik als Vitessenaar wel mee leven, Vitesse in de (voorrondes) CL.![]()
LR is dan ook een ajaxfanquote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan was die binding dus sowieso niet zo sterk..
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt. Gelukkig weet mijn tweede clubje Ajax wel wat presteren is![]()
![]()
Je bedoelt dat de PSV-supporters geluid maken? Leuke actie idd.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 16:28:39 ]![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 16:24 schreef sjeppert het volgende:
dit is het weekend waarin het kampioenschap wordt beslist
PSV♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Toivonen
-
Martins Indi > Blindquote:Op zondag 14 april 2013 16:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het ligt voor een deel aan Koeman, maar de realiteit is dat er nog niet genoeg kwaliteit is om kampioen te kunnen worden.
Mathijssen > moisander
De Vrij > Alderweireld
Janmaat > Van Rhijn
Clasie > Poulsen
Vilhena ~ De Jong
Eriksen > Immers
Boetius ~ Fischer
Pelle > Siggy
Babel ~ Schaken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 16:30:44 ]![]()
psv is al aan het janken
Gaat ook om je bank.quote:Op zondag 14 april 2013 16:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Martins Indi > Blind
Mathijssen > moisander
De Vrij > Alderweireld
Janmaat > Van Rhijn
Clasie > Poulsen
Vilhena ~ De Jong
Eriksen > Immers
Boetius ~ Fischer
Pelle > Siggy
Babel ~ Schaken![]()
Haha, Toivonen
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Psv gaat al weer huilen
-
en de boel slopenquote:0% vet, Geen suiker toegevoegd
Voorspelbaar wat PSV doet, maar wel leuk.
van bommel is al aan het janken
Nelom > Blind/Dijksquote:
Kongolo > Veltman
Vormer > Bocarra
Singh > Sporkslede
Goossens > Gekke Derk
Leerdam > Ligeon![]()
Psv in countermodus.
-
niets aan het handjequote:
quote:Op zondag 14 april 2013 16:38 schreef 75020 het volgende:
Van bommel is echt niet goed in zijn potje. Hoop dat ie een keer zijn knieschijven breektNee Van Rhijn heeft een goede kop.
-
Zo'n speler is toch heerlijk om in je team te hebben?quote:Op zondag 14 april 2013 16:38 schreef 75020 het volgende:
Van bommel is echt niet goed in zijn potje. Hoop dat ie een keer zijn knieschijven breekt
Jammer genoeg spelen er drie van die types bij PSV.
PSV speelt wel erg goed zegOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind je? Ik heb liever spelers die gewoon voetballen dan zo een zwakzinnigequote:Op zondag 14 april 2013 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo'n speler is toch heerlijk om in je team te hebben![]()
Tuurlijk. Etters moet je hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 16:42 schreef 75020 het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb liever spelers die gewoon voetballen dan zo een zwakzinnigePower is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Ajax speelt slecht man.
-
eentje ja, zo'n speler die iedere supporter van een andere club helemaal haat. Guidetti, Van Bommel, Poulsen, Suarez.quote:
Alleen heeft PSV er net wat te veel.![]()
vraag me af of ze het volhouden, maar Ajax heeft wel veel overtredingen nodig.quote:Op zondag 14 april 2013 16:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hopen op een goede counter dan maar.![]()
Dat zeg ik.quote:Op zondag 14 april 2013 16:45 schreef Adames het volgende:
[..]
eentje ja, zo'n speler die iedere supporter van een andere club helemaal haat. Guidetti, Van Bommel, Poulsen, Suarez.
Alleen heeft PSV er net wat te veel.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Ze hebben de vier grootste uit de eredivisie in de basis staan vandaag.quote:Op zondag 14 april 2013 16:45 schreef Adames het volgende:
[..]
eentje ja, zo'n speler die iedere supporter van een andere club helemaal haat. Guidetti, Van Bommel, Poulsen, Suarez.
Alleen heeft PSV er net wat te veel.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dood spelmoment zou ook mooie aanleiding tot een goal zijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Siem krijgt goede dekkingquote:Op zondag 14 april 2013 16:48 schreef Monolith het volgende:
Dood spelmoment zou ook mooie aanleiding tot een goal zijn.![]()
OEI!Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Goede redding van Waterman.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
En weer lolIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Dubbel oei!Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Weinig animo voor dit topic.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |