SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zie wel hoe mijn gemoedstoestand is.quote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn, je gaat toch niet meer posten tijdens PSV-Ajax?![]()
leo driessenquote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Tropanzia het volgende:
Wie is die commentator van RKC-Feyenoord op Eredivise Live?
Wat een zeurzak.![]()
Dat is de terminale Leo Driessenquote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Tropanzia het volgende:
Wat een zeurzak.![]()
Alleen maar hoge balletjes op Pellequote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord valt me tegen. Ik heb weinig grote kansen gezien.![]()
In de voorbeschouwing werd een moeizame 1 - 2 voorspeld, dat kon nog wel eens uitkomen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Is dat je eigen homosensuele fantasie?quote:
Ik ga vertel dit trouwens tegen GGMM en dan zwaait er wat voor je meneertje!![]()
Je hebt het beloofd.quote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zie wel hoe mijn gemoedstoestand is.Oh.![]()
ik ben minder qua beloftes.quote:Op zondag 14 april 2013 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:![]()
Die doet psv Ajax niet, mag ik hopen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ard van Peppen onderschattenquote:Op zondag 14 april 2013 16:09 schreef Kopsterk het volgende:
Niet winnen van een ploeg met Ard van Peppen als aanvoerder
Oh.![]()
Armoedig voetbal idd.quote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord valt me tegen. Ik heb weinig grote kansen gezien.![]()
Ron de Rijk, dat is niet veel beter.quote:Op zondag 14 april 2013 16:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die doet psv Ajax niet, mag ik hopen.![]()
Vreselijk inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Tropanzia het volgende:
Wat een zeurzak.![]()
Delft domineert, en Art dus ook.quote:Op zondag 14 april 2013 16:09 schreef Kopsterk het volgende:
Niet winnen van een ploeg met Ard van Peppen als aanvoerder![]()
Als ik dit van tevoren geweten had had ik nooit kinderen genomen.quote:Op zondag 14 april 2013 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat je eigen homosensuele fantasie?
Ik ga vertel dit trouwens tegen GGMM en dan zwaait er wat voor je meneertje!![]()
5e Wedstrijd op rij dat Feyenoord niet goed speelt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:![]()
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
strootkrachtquote:Op zondag 14 april 2013 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ronald ziet 't niet meer zitten. Gebrek aan stootkracht.
haha![]()
![]()
![]()
De aanvallers moeten hoger staanquote:Op zondag 14 april 2013 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ronald ziet 't niet meer zitten. Gebrek aan stootkracht.![]()
Feyenoord scoort in de laatste minuut blessuretijdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
88:24quote:Op zondag 14 april 2013 16:15 schreef Tropanzia het volgende:
Welke minuut is het bij jullie? Ik heb het 87:30 NU![]()
zoiets jaquote:Op zondag 14 april 2013 16:15 schreef Tropanzia het volgende:
Welke minuut is het bij jullie? Ik heb het 87:30 NU
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Ah, oké.quote:Op zondag 14 april 2013 16:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord scoort in de laatste minuut blessuretijd![]()
Ik loop achterquote:Op zondag 14 april 2013 16:15 schreef Tropanzia het volgende:
Welke minuut is het bij jullie? Ik heb het 87:30 NU
Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |