Marcelo zou daar ook in een klap de beste speler zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
De sfeer is te goed volgens mij Dick, als spelers als Marcelo al gaan roepen dat Barcelona een mooie stap zou zijn.
Ooit geweest?quote:Op zondag 14 april 2013 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook Pele. Dat stadion van ze , Elano , Ganso , Arouca , Robinho etc
Ganso is een topper, ben er nooit geweest, wel de plaats maar niet het stadionquote:Op zondag 14 april 2013 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook Pele. Dat stadion van ze , Elano , Ganso , Arouca , Robinho etc
Na het interview met Advocaat pakt Advocaat Gullit om nog door te praten zonder microfoon. Maar Camera draait nog en Gullit moet nog door analyseren.quote:
Dickie is een beetje nerveus.quote:Op zondag 14 april 2013 16:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na het interview met Advocaat pakt Advocaat Gullit om nog door te praten zonder microfoon. Maar Camera draait nog en Gullit moet nog door analyseren.
Ganso gaat nooit naar Europa volgens mij . Zit nu bij Sao Pauloquote:Op zondag 14 april 2013 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ganso is een topper, ben er nooit geweest, wel de plaats maar niet het stadion
Aardig potje. Hebben ze modern stadion?quote:Op zondag 14 april 2013 16:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 keer bij een wedstrijd (Santos-Flamengo 4-5)
Hoe oud is hij?quote:Op zondag 14 april 2013 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ganso gaat nooit naar Europa volgens mij . Zit nu bij Sao Paulo
Blessure gevoelig geloof ik he?quote:Op zondag 14 april 2013 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ganso gaat nooit naar Europa volgens mij . Zit nu bij Sao Paulo
quote:Op zondag 14 april 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardig potje. Hebben ze modern stadion?
Minder. Maar ik bedoel ook qua voorzieningen enzo. Eten enzoquote:
Vies. wat ook zijn charmes heeft . Eten niet geprobeerd en dat is maar goed ook volgens mijquote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minder. Maar ik bedoel ook qua voorzieningen enzo. Eten enzo
Zijn bijna allemaal pisbakken daar, nu met het WK op komst wordt het wel beterquote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minder. Maar ik bedoel ook qua voorzieningen enzo. Eten enzo
Dan vertrouw ik het nietquote:Op zondag 14 april 2013 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vies. wat ook zijn charmes heeft . Eten niet geprobeerd en dat is maar goed ook volgens mij
Kwaliteit heeft die wel ervoor. Is alleen zot lui.quote:Op zondag 14 april 2013 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wel keer naar Milan zou gaan ofzo.
Dat mag je toch hopen, met al die fans. Die willen ook wat bunkeren voor de wedstrijdquote:Op zondag 14 april 2013 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn bijna allemaal pisbakken daar, nu met het WK op komst wordt het wel beter
quote:
Ja als je al ziet wat die Neymar moet kosten. Maar die stadionnen zijn niet veel, zag ik toen Ajax in januari een oefenwedstrijd speelde daar.quote:Op zondag 14 april 2013 16:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kwaliteit heeft die wel ervoor. Is alleen zot lui.
Verder hebben die clubs in Brazilie veel centen en goede spelers tegenwoordig
Alkmaarderhout moet wel nice zijn geweestquote:Op zondag 14 april 2013 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik het niet. Maar ik ben alleen nog naar profwedstrijden in de Arena en Alkmaarderhout geweest
Is allemaal wat ongeregelder dan hier, veel straatventers, het is ook een stukje gevaarlijkerquote:Op zondag 14 april 2013 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag je toch hopen, met al die fans. Die willen ook wat bunkeren voor de wedstrijd
die scoorden toen niet omdat Dede er stond. Toekomstige baas in wordingquote:Op zondag 14 april 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als je al ziet wat die Neymar moet kosten. Maar die stadionnen zijn niet veel, zag ik toen Ajax in januari een oefenwedstrijd speelde daar.
Was 1 keertje toen mijn pa kaartjes had gewonnen. Was nog gewoon ouderwets, met een stampvolle kantine. Gewoon een caféquote:Op zondag 14 april 2013 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alkmaarderhout moet wel nice zijn geweest
Ja met al die sloppenwijken daar ook, zullen er wel wat criminelen rondlopenquote:Op zondag 14 april 2013 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is allemaal wat ongeregelder dan hier, veel straatventers, het is ook een stukje gevaarlijker
Is toch gezellig man . Zoiets zie je tegenwoordig niet meerquote:Op zondag 14 april 2013 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was 1 keertje toen mijn pa kaartjes had gewonnen. Was nog gewoon ouderwets, met een stampvolle kantine. Gewoon een caféEn klein enzo.
Nee, dat komt omdat er geen eens gras op het veld lagquote:Op zondag 14 april 2013 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
die scoorden toen niet omdat Dede er stond. Toekomstige baas in wording
Mooi van lelijkheidquote:Op zondag 14 april 2013 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alkmaarderhout moet wel nice zijn geweest
De Koel misschien enzo. Ik vond het wel leuk. In de Arena was het een stuk commercieler en groter. Wat een verschil was dat toen ik voor het eerst naar de Arena gingquote:Op zondag 14 april 2013 16:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is toch gezellig man . Zoiets zie je tegenwoordig niet meer
Philips stadion is sowieso een pauper dingquote:Op zondag 14 april 2013 16:14 schreef KingRoland het volgende:
fanshop van PSVtoevallig naar eindhoven geweest. Niet te geloven als je het vergelijkt met die van Ajax. Pauper winkeltje daar. Stadion ook niet om aan te zien.
51 miljoen clausule . Mss start ik wel een carriere bij Vasco alleen omdat hij er zitquote:Op zondag 14 april 2013 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat er geen eens gras op het veld lagAl ken ik Dede wel van FM volgens mij
Ik vind het wel een mooi stadionquote:Op zondag 14 april 2013 16:14 schreef KingRoland het volgende:
fanshop van PSVtoevallig naar eindhoven geweest. Niet te geloven als je het vergelijkt met die van Ajax. Pauper winkeltje daar. Stadion ook niet om aan te zien.
Ik heb hem ook nooit kunnen halen omdat hij teveel kostte, maar we gaan offtopicquote:Op zondag 14 april 2013 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
51 miljoen clausule . Mss start ik wel een carriere bij Vasco alleen omdat hij er zit
Die munteenheid daar is ook om van te kotsen .quote:Op zondag 14 april 2013 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Koel misschien enzo. Ik vond het wel leuk. In de Arena was het een stuk commercieler en groter. Wat een verschil was dat toen ik voor het eerst naar de Arena ging
Heel commercieel inderdaad ja die Arena's. Zeker als je zoals ik en mijn pa toen misschien 1 of 2x per jaar erheen gingen. Mag je meteen weer een nieuwe kaart kopen als je paar cent te weinig hebtquote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die munteenheid daar is ook om van te kotsen .
En alles is er nog heel duur ook . je kan beter wat boterhammen van thuis meenemen of mag dat ook al niet meer ?quote:Op zondag 14 april 2013 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel commercieel inderdaad ja die Arena's. Zeker als je zoals ik en mijn pa toen misschien 1 of 2x per jaar erheen gingen. Mag je meteen weer een nieuwe kaart kopen als je paar cent te weinig hebt
of je neemt je eigen bammetjes meequote:Op zondag 14 april 2013 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel commercieel inderdaad ja die Arena's. Zeker als je zoals ik en mijn pa toen misschien 1 of 2x per jaar erheen gingen. Mag je meteen weer een nieuwe kaart kopen als je paar cent te weinig hebt
Dat mag ook niet. Wij namen soms ook stiekem eten mee.quote:Op zondag 14 april 2013 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En alles is er nog heel duur ook . je kan beter wat boterhammen van thuis meenemen of mag dat ook al niet meer ?
Geen idee, maar moet dat dan om 14:30 of 16:30?quote:Op zondag 14 april 2013 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En alles is er nog heel duur ook . je kan beter wat boterhammen van thuis meenemen of mag dat ook al niet meer ?
Maar bij het voetbal is vet eten toch altijd wel lekkerquote:Op zondag 14 april 2013 16:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of je neemt je eigen bammetjes mee
Eten is eten hequote:Op zondag 14 april 2013 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, maar moet dat dan om 14:30 of 16:30?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |