Malaikaquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:03 schreef Trebo het volgende:
GTST
Noem mij een soap/serie waar er nog slechter geacteerd wordt.
Je geeft je naam en adres aan JustBridge en zij sturen je een nieuwe disc op via de post. Zo werkte het.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:02 schreef Frey het volgende:
Naja, zo lang alle afleveringen het maar goed doen.
Enige echte probleem wat ik ooit heb gehad was die missende aflevering van seizoen 5.
Wel netjes dat je gewoon een nieuwe disc kreeg opgestuurd. Ik vraag me trouwens wel af hoe dat werkte, want je gaf gewoon je naam en adres door en je kreeg een nieuwe.
Nicequote:Op vrijdag 19 april 2013 17:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik zal uploaden:
cliffhanger seizoen 8.
1500 deel A + B.
danku!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:22 schreef LetsGame het volgende:
Oh en Frey,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:29 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Kijk liever seizoen 7 af.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:27 schreef LetsGame het volgende:
Ik kan vanaf nu alles in HD en in mooie kwaliteit uploaden. Het probleem is dat ik afl. 1500 en de cliff als in high quality heb geüpload, dus die doe ik niet opnieuw. Ik kan wel voor de liefhebbers de leader van seizoen 8 in betere kwaliteit uploaden.?
Afl. 1500 - Deel 2 is nu al geblokkeerd door RTLquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:27 schreef LetsGame het volgende:
Ik kan vanaf nu alles in HD en in mooie kwaliteit uploaden. Het probleem is dat ik afl. 1500 en de cliff als in high quality heb geüpload, dus die doe ik niet opnieuw. Ik kan wel voor de liefhebbers de leader van seizoen 8 in betere kwaliteit uploaden.?
Dian heeft een videoband opgenomen waarop ze Guusje laat zeggen dat LetsGame aflevering 1500 heeft geüpload en die heeft ze vervolgens naar rechercheur Bronkhorst gestuurd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Afl. 1500 - Deel 2 is nu al geblokkeerd door RTL
Wat een kreng is het toch ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Dian heeft een videoband opgenomen waarop ze Guusje laat zeggen dat LetsGame aflevering 1500 heeft geüpload en die heeft ze vervolgens naar rechercheur Bronkhorst gestuurd.
Daarom heeft LetsGame er nog niet op gereageerd. Hij is gevlucht en ik heb zojuist ontdekt dat hij op een eilandje zit. RTL schijnt hem om een of andere reden trouwens te verwarren met Koosnaam.quote:
Wat ben ik blij dat ik in Italië zit zegquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Daarom heeft LetsGame er nog niet op gereageerd. Hij is gevlucht en ik heb zojuist ontdekt dat hij op een eilandje zit. RTL schijnt hem om een of andere reden trouwens te verwarren met Koosnaam.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Daarom heeft LetsGame er nog niet op gereageerd. Hij is gevlucht en ik heb zojuist ontdekt dat hij op een eilandje zit. RTL schijnt hem om een of andere reden trouwens te verwarren met Koosnaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |