Bedoelde dat er zoveel man nog bestraft kunnen wordenquote:
Waar heb je het in godsnaam over?quote:
Die van Gutiérrez is zo over als hij zo doorgaat, Frijns erin vanaf Catalunya als je het mij vraagt.quote:
Van Fisichella en Nakanoquote:
Owquote:Op zondag 14 april 2013 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedoelde dat er zoveel man nog bestraft kunnen worden
Van beide niet. Coulthard begon in '94 dus zo onervaren was hij niet. Daar heeft THEFXR dan wel gelijk in. Maar ik betwijfel of het opzettelijk was. Denk eerder gewoon een domme actie..quote:
Ik heb wel DRS enabled gezien nadat akkefietje met Webber zn wiel.quote:Op zondag 14 april 2013 11:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ow![]()
FIA hun schuld eigenlijk, want die hebben nog steeds niet de telemetrie op orde. Waardoor ze DRS op afstand kunnen uitschakelen bij gele vlaggen of andere situaties
Spanje '94 toch?quote:Op zondag 14 april 2013 11:25 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Thefxr denkt dat coulthard in 1998 debuteerde
Zal Telmex niet toestaan denk ik.quote:Op zondag 14 april 2013 11:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Die van Gutiérrez is zo over als hij zo doorgaat, Frijns erin vanaf Catalunya als je het mij vraagt.
Dat is niet correct. Hij nam Senna's plaats over in 94 volgens mij.quote:Op zondag 14 april 2013 11:25 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik nergensquote:Op zondag 14 april 2013 11:25 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Maar er zou een Lotus winnen want er was iemand gestorven?quote:
Alonso een dikke tijdstraf dan maar en Kimi alsnog P1quote:Op zondag 14 april 2013 11:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar er zou een Lotus winnen want er was iemand gestorven?Alonso
eerste overwinning in een Lotus?
Dat kan ook een order van de FIA richting de teams zijn geweest, die het op hun beurt weer moeten doorgeven aan de rijders.quote:Op zondag 14 april 2013 11:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb wel DRS enabled gezien nadat akkefietje met Webber zn wiel.
Disabled heb ik niet gezien, maar als ze het enablen zal het ook wel gedisabled zijn.
Ik zie niet in wat dat uit zou kunnen maken. Dan ontmoet je zo iemand in het echt, dat vind je hem aardig, en dan ga je het ineens een mentaal sterke sportman vinden? Zo werkt dat bij mij niet, ik kijk liever naar wat ze op de baan laten zien ipv de fanboy uit te hangen en daar dan prestaties op de baan bij te gaan verzinnen.quote:Op zondag 14 april 2013 11:06 schreef twiFight het volgende:
[..]
Grappig dat je altijd op de persoon van Hamilton probeert te spelen. Je moet wel een erg zwak karakter hebben als je iemand die je nog nooit in het echt gezien hebt zo probeert zwart te maken.
Hij kon wel een kijkje nemen, waarom probeert hij dan niet wat meer? Het is toch zo'n agressieve rijder in de positieve zin van het woord?quote:Als je de rest van de race gekeken had, had je ook gezien dat Hamilton geen sterke race auto had. Ik denk dat Kimi en Hamilton behoorlijk gelijk zaten aan elkaar en dan kan Hamilton er niet echt langs nee.
Zou wel terecht zijn voor dat racemietje uit Oviedo, sowieso 5 races bannen aangezien hij toch niet racet.quote:Op zondag 14 april 2013 11:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Alonso een dikke tijdstraf dan maar en Kimi alsnog P1
Waarom deed Vettel niks bij Hulkenberg dan?quote:Op zondag 14 april 2013 11:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dat uit zou kunnen maken. Dan ontmoet je zo iemand in het echt, dat vind je hem aardig, en dan ga je het ineens een mentaal sterke sportman vinden? Zo werkt dat bij mij niet, ik kijk liever naar wat ze op de baan laten zien ipv de fanboy uit te hangen en daar dan prestaties op de baan bij te gaan verzinnen.
[..]
Hij kon wel een kijkje nemen, waarom probeert hij dan niet wat meer? Het is toch zo'n agressieve rijder in de positieve zin van het woord?
Even mezelf quoten om mijn post aan te vullen:quote:Op zondag 14 april 2013 11:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat kan ook een order van de FIA richting de teams zijn geweest, die het op hun beurt weer moeten doorgeven aan de rijders.
Weet niet meer precies waar ik het gelezen heb, maar het schijnt dus dat de FIA nog die zelfde problemen heeft zoals in Australië en Maleisië.
twitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zondag 14-04-2013 om 11:09:40Several drivers being investigated for DRS misuse. FIA still can't disable it when necessary as in 2012: http://t.co/eHPayOhW9r #F1 reageer retweet
quote:It also means the FIA cannot automatically disable DRS in the cars in the event of wet weather conditions or a yellow flag situation in a DRS zone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |