Update, en ik ga even in de aso-modus oké?
Net de eerste echt echt pijnlijke wee gehad nadat het juist wat gestagneerd was door het douchen. Maar het is wel wat ik had verwacht, vind het toch vergelijkbaar met darmkrampen maar dan in een groter gebied, met rugpijn en het is constanter, niet in korte vlagen.
Het huis is ineens supermooi en netjes

en er wordt nu eten gehaald. Mijn temp is weer normaal, de vk komt zo nog even kijken, en dan is het maar afwachten!
Ik was een beetje van slag dat je ineens zo uit je bezigheden wordt weggerukt, en als ik weer thuiskom is het niet dat ik alles meteen weer op kan pakken ofzo. Maar tegelijk kan ik echt niet wachten om aan dit nieuwe deel van ons leven te beginnen!!
Ik heb trouwens al vijf onderbroeken in de was gegooid

En nee, het kaartje is nog niet af, maar wel echt bijna dus ik vertrouw erop dat

daar iets heel moois van maakt straks (ik kan natuurlijk wel meebeslissen over de laatste dingetjes

).
Op weeengebiedmerk ik wel dat als ik braaf doe wat mijn Yogajuf zegt, dat het minder erg is.
Dat betekent eigenlijk alleen maar focussen op hoe de wee voelt, goed laag ademen en vooral beseffen dat die wee iets goeds is en precies de bedoeling. Dan voelt het toch minder pijnlijk dan als ik het probeer weg te denken of op iets anders probeer te focussen of ga denken hoe lang ik ng moet enzo.
Zo. Nu ga ik weer cocoonen.
Bedankt voor alle lieve berichtjes