abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125279047
Jeetje mineetje wat gaat dat hard Suiker!
  zondag 14 april 2013 @ 19:49:34 #177
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_125279095
Suiker zorgt er voor dat iedereen spontaan zijn vluchttasje klaar gaat zetten met haar vlotte jongetje :D

Zet hem op meid! Jullie zoon wil zijn papa en mama ontmoeten O+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_125279129
Heel veel succes Suiker, zet 'm op, je kunt het! :* Je jongetje komt er nu echt aan!
  zondag 14 april 2013 @ 19:50:36 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125279139
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 19:44 schreef .Sparkling. het volgende:
Het is dus echt doorgezet Suiker! Je loopt maar 4 weken voor op mij, wat bizar..
Je gaat gewoon bevallen, jullie zoon komt eraan!! :D
Ja, dat ja!!

En nog even een :* voor Chanty. Ik duim voor je :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 14 april 2013 @ 19:52:26 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125279215
Suiker! In de beval-mode nu. :Y
De kraam ruimt morgen samen met je man wel verder op! :Y
pi_125279246
Suiker ook al! Succes!! ^O^
pi_125279450
Ik zei het, pas maar op, je kan zomaar met 37 weken al bevallen! En nou ga je t gewoon doen! Zo letterlijk hoefde je me niet te nemen, haha. Succes Suikertante en zwaai even naar het Diak! ;)
pi_125279641
Ohh Lieve Suiker, rustig aan, concentreer je lekker op jezelf, je babytje en je lichaam :* Nu mag alle energie daar helemaal heen! Je kunt het!
pi_125279799
Ik ben ook maar bezig gegaan met de vluchttas. Tikje overdreven wellicht, maar als zelfs Suiker gaat bevallen dan ben ik ook bijna, ofzo!

Hoe zou het met LB gaan?
pi_125279855
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef Suikertante het volgende:
Wat een spanning zeg, maar je klinkt heel zen Chanty!

En tip voor als het allemaal goed gaat en je krijgt weeën: ga niet nog even snel je huis opruimen. Ik raakte bijna in paniek, verloor ineens hele golven vruchtwater en moest huilen. Nu zit ik op de bank, als ik het voel aankomen adem ik op z'n yoga's en ook al heb ik niet de illusie dat ik daarmee de pijn weg adem, het is in mijn hoofd een stuk rustiger O+

Heb wel 37,9 dus moet nu elk uur even mijn temp doorbellen.
Ga lekker cocoonen joh, je kraam helpt je morgen wel met t opruimen van je huis O+

hopelijk is t kaartje vandaag afgemaakt? :D
  zondag 14 april 2013 @ 20:08:45 #186
30252 Soempie
Procreating
pi_125280003
Jeetje Suiker, dat gaat snel opeens. Wat spannend en veel succes! ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_125280195
quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2013 19:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Ligt er denk ik aan wat de reden is van de vroeggeboorte?
Inderdaad. Bij vroeggeboorte tgv hypertensie, pre-eclampsie en hellp speelt er een erfelijke factor mee, las ik.
pi_125281496
Wow, suiker, het zet gewoon echt door! Succes meid, en geen zorgen over je huis. Focus op je bevalling!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_125282318
Spannend Suiker!

Zo had ik vandaag ook ineens last van nesteldrang... vond de badkamer zo vies dat ik die maar een goede poetsbeurt gegeven heb terwijl manlief met ons zoontje vliegtuigen kijken was (en z'n nieuwe telelens uitproberen ;) ) Zal me toch niet gebeuren dat de kraamhulp in zo'n vies huis terecht komt...

Hoe zou het met LadyBlack zijn?
pi_125282369
Succes suiker!!! :D :%
Tralalalaaa
pi_125282540
Succes Suiker!!! Zet hem op!
pi_125282553
hypertensie, pre-eclampsie en hellp ? Ik ben een beetje bang om te gaan lezen.
Heb mijn moeder nog niet eens verteld dat ik zwanger ben en dan al deze enge dingen.
Durf het dalijk niet eens te vragen...

Ik had altijd gedacht dat ik gewoon erg nieuwsgierig was en daarom zo achterlijk vroeg was geboren.
Bij mn zusje was niks aan de hand. O
pi_125282678
quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2013 20:55 schreef Purple010 het volgende:
hypertensie, pre-eclampsie en hellp ? Ik ben een beetje bang om te gaan lezen.
Heb mijn moeder nog niet eens verteld dat ik zwanger ben en dan al deze enge dingen.
Durf het dalijk niet eens te vragen...

Ik had altijd gedacht dat ik gewoon erg nieuwsgierig was en daarom zo achterlijk vroeg was geboren.
Bij mn zusje was niks aan de hand. O
Hoe vroeg was je, weet je dat? :)
pi_125282683
Hier had ik zwangerschapsvergiftiging maar mijn moeder en zus niet.
Mijn zus is op de uitgerekende datum geboren, ik 2wk te vroeg maar mijn moeder lag toen met dubbele longontsteking in het z-huis. Ik zelf denk dat dat de reden is. En 38wk is gewoon een à terme baby. En zo was ik niet op schrikkeldag jarig.
pi_125282908
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef L-E het volgende:

[..]

Hoe vroeg was je, weet je dat? :)
Bijna 6 weken en heb ik de couveuse gelegen. Voeding via sonde.
pi_125282944
Spannend suiker en lb krijgen heel snel hun kindjes... succes meiden!

Chanty wat naar! Hopelijk valt t mee en is er niks aan de hand. Sterkte meis
pi_125283847
Update, en ik ga even in de aso-modus oké?

Net de eerste echt echt pijnlijke wee gehad nadat het juist wat gestagneerd was door het douchen. Maar het is wel wat ik had verwacht, vind het toch vergelijkbaar met darmkrampen maar dan in een groter gebied, met rugpijn en het is constanter, niet in korte vlagen.

Het huis is ineens supermooi en netjes O+ en er wordt nu eten gehaald. Mijn temp is weer normaal, de vk komt zo nog even kijken, en dan is het maar afwachten!

Ik was een beetje van slag dat je ineens zo uit je bezigheden wordt weggerukt, en als ik weer thuiskom is het niet dat ik alles meteen weer op kan pakken ofzo. Maar tegelijk kan ik echt niet wachten om aan dit nieuwe deel van ons leven te beginnen!!

Ik heb trouwens al vijf onderbroeken in de was gegooid :')

En nee, het kaartje is nog niet af, maar wel echt bijna dus ik vertrouw erop dat (8> daar iets heel moois van maakt straks (ik kan natuurlijk wel meebeslissen over de laatste dingetjes ;) ).

Op weeengebiedmerk ik wel dat als ik braaf doe wat mijn Yogajuf zegt, dat het minder erg is.
Dat betekent eigenlijk alleen maar focussen op hoe de wee voelt, goed laag ademen en vooral beseffen dat die wee iets goeds is en precies de bedoeling. Dan voelt het toch minder pijnlijk dan als ik het probeer weg te denken of op iets anders probeer te focussen of ga denken hoe lang ik ng moet enzo.

Zo. Nu ga ik weer cocoonen.
Bedankt voor alle lieve berichtjes O+
  zondag 14 april 2013 @ 21:15:42 #198
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_125284024
Yoooooooooo Suiker, wat doe je! :o
Veel succes de komende uren, ik duim voor een voorspoedig verloop van je bevalling en de weg er naartoe! :*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_125284051
Sterkte en succes suiker, je mag nu echt wel ff aso zijn! Dat is de oermoeder in je ;)
pi_125284070
Succes Suiker, lekker cocoonen, zoek en vind je zennetje, dat helpt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')