Nou, dan zou ik toch een celstofmatje doen.....quote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef gestreeptestoel het volgende:
en leg een handdoek klaar voor t geval je naar t ziekenhuis moet 1 dezer dagen. Kan je daar op zitten in de auto.
ze heeft al gebeld en de vk komt vanavond langsquote:Op zondag 14 april 2013 18:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Suiker, gewoon wel even bellen, het is je eerste kindje dus reuzespannend, ze zal zelf wel besluiten om even te komen of nog niet
vind ik ookquote:Op zondag 14 april 2013 18:21 schreef Kyara het volgende:
Ja daag, je komt echt wel even melden of het doorzet en als de vk is geweest toch........
dat kan je ons niet aan doen.....
Ik denk het welquote:Op zondag 14 april 2013 18:30 schreef Suikertante het volgende:
Tas inpakken, tonderen, eten, douchen,
Nog even help: is dit voldoende voor de mini?
2 x rompertje
2 x jumpsuit of broekje/vestje
2 x sokken
2 x muts
1 x jasje
1 x omslagdoek
Fotocamera niet vergeten!quote:Op zondag 14 april 2013 18:30 schreef Suikertante het volgende:
Tas inpakken, tonderen, eten, douchen,
Nog even help: is dit voldoende voor de mini?
2 x rompertje
2 x jumpsuit of broekje/vestje
2 x sokken
2 x muts
1 x jasje
1 x omslagdoek
(qua kleding dan, ik snap wel dat de maxi cosi ook meemoet)
telefoonhouder in je tas. Dextro., lippenbalsemquote:Op zondag 14 april 2013 18:34 schreef Suikertante het volgende:
Neenee die ligt klaar, nog even in de lader.
Bedankt he
Ja, maar mensen die eigenlijk teveel kleertjes hebben gekocht zullen dan toch liever die kleertjes aandoen dan kleertjes van het ziekenhuisquote:Op zondag 14 april 2013 18:51 schreef gestreeptestoel het volgende:
Woon je dichtbij t ziekenhuis? Anders kan er zo iemand iets ophalen als t niet genoeg is. Wij hadden 1 setje maat 50 en 1 setje maat 56. 56 was best groot (nu nog) en maat 50 was meteen vies en we moesten een nachtje blijven. Alle kleding was zo op en mn man kon schone kleren meenemen. Evt. Hebben ze in t ziekenhuis ook kleertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |