3 schermenquote:Op zondag 14 april 2013 08:46 schreef Rainesz het volgende:
Zo alle trainingen en qali live gemist.
Maar er nu weer bij...Gelijk maar even me eigen F1 HQ gemaakt
[ afbeelding ]
Waar is de live timing?quote:Op zondag 14 april 2013 08:46 schreef Rainesz het volgende:
[ afbeelding ]
Shhhtt ik voel me net Adrian Neweyquote:Op zondag 14 april 2013 08:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
3 schermen
je moet gewoon naar de wedstrijd kijken ipv naar alle data, je zit niet aan een pitmuur
idd, ik doe dat ook niet meer.quote:Op zondag 14 april 2013 08:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
3 schermen
je moet gewoon naar de wedstrijd kijken ipv naar alle data, je zit niet aan een pitmuur
quote:Op zondag 14 april 2013 08:46 schreef Rainesz het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er beter uit dan dat hok van sport 1quote:Op zondag 14 april 2013 08:46 schreef Rainesz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Statistieken uit het verleden: Lotus F1 Team wint zondag GP van China
SHANGHAI – Liefhebbers van interessante Formule 1-statistieken opgelet: het Lotus F1 Team wint komende zondag de Grand Prix van China. Althans, als de bijzondere trend uit het verleden zich doorzet. Wat is het geval: in de afgelopen vier races na het overlijden van een Britse voormalig Prime Minister kwam een Lotus, of een voorganger daarvan, als eerste over de meet. Aangezien afgelopen week Margaret Thatcher overleed is het ditmaal de beurt aan Kimi Raikkonen of Romain Grosjean.
Een blik in de geschiedenisboeken van de Formule 1 leverde dit interessante feit op. Een week na het overlijden van Edward Heath op 17 juli 2005 zegevierde Fernando Alonso in Duitsland, uitkomend voor Lotus-voorganger Renault. De renstal werd enkele jaren later overgenomen door het huidige Lotus en opereert nog altijd vanuit dezelfde fabriek in Enstone. Het overlijden van James Callaghan op 26 maart 2005 vond kort voor de zege van diezelfde Alonso in Bahrein plaats. In oktober 1995 overleed Alex Douglas-Home. Michael Schumacher won in de Benetton de eerstvolgende race, voor het team dat later werd omgedoopt tot Renault. Eerder dat jaar zegevierde de legendarische Duitser in Monaco, vier dagen nadat Harold Wilson overleed.
Tenslotte het overlijden van Clement Attlee in oktober 1967 waarna Jim Clark in de Lotus won. Dan nog een reden waarom Lotus dit weekend gaat winnen: de zoon van Margaret Thatcher, Mark, was in het verleden voorzitter van Lotus Cars in Noord-Amerika.
Dan streep Grosje sowieso al doorquote:Op zondag 14 april 2013 08:50 schreef vosss het volgende:
Er staat een fout in de TT! Kimi of Grosjean gaan winnen omdat Thatcher de pijp uit is gegaan.
[..]
Ze past wel goed bij die twee andere ouwe wijven met een lelijke broek om oude mannenheupen.quote:Op zondag 14 april 2013 08:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Blijft toch een lekker ding, die vrouw van BBC
Welnee, dat is elk weekend dat gezeik met de softs dat die er binnen 2 rondjes aan zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 08:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar die lui met softs, die maken allemaal een pitstop na 3 rondjes en staan dan ineens in het middenveld/ achteraan?
Ik hoop het, maar ik gok van niet. Ik zet Massa op het podium in elk gevalquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 08:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik hoop dat webber bij een blauwe vlag Vettel eraf beukt
1 Alonsoquote:Op zondag 14 april 2013 08:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik gok van niet. Ik zet Massa op het podium in elk geval
Even aangepast voor jequote:Op zondag 14 april 2013 08:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1 Raikonnen
2. Alonso
3. Massa
En dan ben ik heeeeeeell blij
Rosberg heet 2 installatie laps gedaan, in ronde 2 kreeg hij al enorm last van de banden.quote:Op zondag 14 april 2013 08:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Welnee, dat is elk weekend dat gezeik met de softs dat die er binnen 2 rondjes aan zijn.
En dat valt elke keer weer mee.
2de vrij training kwam er gewoon een heel vel af bij buttonquote:Op zondag 14 april 2013 08:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Welnee, dat is elk weekend dat gezeik met de softs dat die er binnen 2 rondjes aan zijn.
Nee.quote:
5 á 8 ronde's, Australië 2013.quote:Op zondag 14 april 2013 08:52 schreef vosss het volgende:
[..]
bijde soft. alles behalve button en daar boven is anders (niet specifiek wat)quote:
Kom je 'm afhalen, en blijf je 'n uurtje of 1,5 meekijken naar de Beeb?quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 08:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Vettel 9
ik hoop zo dat hij bij de start eraf gebeukt wordt
Ik kom wel volgende week bij je Sport1 kijkenquote:Op zondag 14 april 2013 09:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kom je 'm afhalen, en blijf je 'n uurtje of 1,5 meekijken naar de Beeb?
twitter:formule1_news twitterde op zondag 14-04-2013 om 08:54:37We zitten er weer klaar voor
. Wie moet er winnen? #SkyF1 #F1 http://t.co/2JN5b46Cb0 reageer retweet
Dat gaat een probleem geven denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 09:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kom wel volgende week bij je Sport1 kijken
quote:Op zondag 14 april 2013 09:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat gaat een probleem geven denk ik
lekker wakker appenquote:Op zondag 14 april 2013 09:02 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb alleen FOK! aan, omdat al mijn whatsapp vrienden nog slapen . Ben ik de enige die in die groep post
Ik heb wel Vier op de Belg voor je te bieden dan, en natuurlijk eenquote:
In mijn sportWA vindt iedereen dit een nepsportquote:Op zondag 14 april 2013 09:02 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb alleen FOK! aan, omdat al mijn whatsapp vrienden nog slapen . Ben ik de enige die in die groep post
quote:Op zondag 14 april 2013 09:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik heb wel Vier op de Belg voor je te bieden dan, en natuurlijk een
Zo te zien om al direct van die softs af te kunnen zijn en enkel lange stints rijden op de medium.quote:
Dat viel me de vorige race ook al op. Hij kan wel starten (a la leermeester Verstappen)quote:
quote:
Vettelquote:Op zondag 14 april 2013 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ricciardo genaaid door Vettel zeker
Als Pic uitvalt, komt guido verderquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
wtf, gutierrez. Ik zeg Frijns erin.
GMTAquote:
Ik mag het hopen.quote:Op zondag 14 april 2013 09:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Rustig, Vettel wordt er nog afgeramd
Nu weten we het wel hoorquote:Op zondag 14 april 2013 09:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Rustig, Vettel wordt er nog afgeramd
Get him out of the way, he is too slow.quote:
Misschien kan hij met een stop minder omdat de zachte banden het met een lege auto langer uithoud.quote:Op zondag 14 april 2013 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
t ziet er niet meer zo goed uit voor Vettel nu.
okquote:
En het gras naast de baan is groen.quote:Op zondag 14 april 2013 09:22 schreef zoem het volgende:
Sauber loopt hard op het rechte stuk, maar de RB is sneller in het bochtige gedeelte.
En de lucht is blauw.quote:Op zondag 14 april 2013 09:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
En het gras naast de baan is groen.
Hulkenberg leidtquote:Op zondag 14 april 2013 09:23 schreef zoem het volgende:
[..]
En de lucht is blauw.
Dat geldt voor de meeste reacties hier
Vocht 49%quote:Op zondag 14 april 2013 09:23 schreef zoem het volgende:
[..]
En de lucht is blauw.
Dat geldt voor de meeste reacties hier
Of mazzel als hij wegkomt zonder straf.quote:Op zondag 14 april 2013 09:30 schreef THEFXR het volgende:
hoeveel pech kan je hebben in 1 weekend???
Beetje drastisch niet?quote:Op zondag 14 april 2013 09:36 schreef THEFXR het volgende:
die horner kan wel zelfmoord plegen, wat een prutsers
Hoezo? Hij veroorzaakt toch zelf een botsing?quote:Op zondag 14 april 2013 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel toevallig al die pech voor Mark W.
Misschien was er iets scheef geraaktquote:Op zondag 14 april 2013 09:36 schreef zoem het volgende:
Hoe kwam die achterband dan opeens los te zitten, kan niet van die aanrijding zijn geweest toch?
Vettel is een reptillianquote:Op zondag 14 april 2013 09:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Te weinig fuel, banden niet goed,
ik zeg: Iluminati
quote:Op zondag 14 april 2013 09:36 schreef THEFXR het volgende:
die horner kan wel zelfmoord plegen, wat een prutsers
Dat wiel en de benzine heeft ie niet zelf veroorzaakt.quote:Op zondag 14 april 2013 09:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo? Hij veroorzaakt toch zelf een botsing?
nu lijkt mijquote:
itt de mercsquote:
Of Rosberg moet uitvallenquote:
Schumacher heeft altijd met een oneven nummer gereden, ook de laatste 3 jaren bij Merc. Kijk eens naar Rosbergs nummerquote:Op zondag 14 april 2013 09:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Rosberg heeft de wagen van Schumacher gekregen?
Ik vraag het me af ja.quote:Op zondag 14 april 2013 09:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe krijgt Massa het toch altijd weer voor elkaar om zijn race te verneuken vanuit een goede positie?
Verkeerde bandenquote:Op zondag 14 april 2013 09:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe krijgt Massa het toch altijd weer voor elkaar om zijn race te verneuken vanuit een goede positie?
quote:
ja, mijn fout,quote:Op zondag 14 april 2013 09:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]. Hij heeft toch gewoon hetzelfde gedaan als Alonso?
Hij had de move al eerder gedaan en zo heeft hij nog extra voordeel van DRS daarna. Alonso is goed bezig!quote:Op zondag 14 april 2013 09:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Het volgende stuk was namelijk DRS, maar Alonso dacht 'dat kan eerder'
OMG Olav zit op Fokquote:
Ben ik met je eens, maar kijk eens races van 10 jaar geleden. 30-40 seconden verschil tussen P1 en P2, dat was ook echt geen ene hol aan!quote:Op zondag 14 april 2013 09:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Die DRS en die banden
Het gaat allemaal om bandentactiek, en inhalen gaat tegenwoordig ook té makkelijk
Precies...waar zijn de tijden dat ze een paar ronden nek aan nek rijdenquote:Op zondag 14 april 2013 09:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Die DRS en die banden
Het gaat allemaal om bandentactiek, en inhalen gaat tegenwoordig ook té makkelijk
Alonso laat zien dat DRS niet nodig is.quote:Op zondag 14 april 2013 09:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Die DRS en die banden
ik zie liever een optocht dan deze kunstmatige kermisquote:Op zondag 14 april 2013 09:57 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar kijk eens races van 10 jaar geleden. 30-40 seconden verschil tussen P1 en P2, dat was ook echt geen ene hol aan!
We zien ook nooit meer zo'n enorme motorplofquote:Op zondag 14 april 2013 09:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies...waar zijn de tijden dat ze een paar ronden nek aan nek rijden
Ik zeg terug naar V12quote:Op zondag 14 april 2013 09:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zien ook nooit meer zo'n enorme motorplof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |