Absoluut niet. Wel tegen de gay-parade bijvoorbeelt. Snappen ze dan niet dat zoiets niet bijdraagt aan het beeld van de homo.quote:
Die parades zijn idd contraproductief. Doe gewoon normaal manquote:Op zondag 14 april 2013 03:42 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Absoluut niet. Wel tegen de gay-parade bijvoorbeelt. Snappen ze dan niet dat zoiets niet bijdraagt aan het beeld van de homo.
Dat is mij ook te hysterisch gedoe. Maar ik heb sowieso niks met optochten en dergelijke. Ook carnaval enzoquote:Op zondag 14 april 2013 03:42 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Absoluut niet. Wel tegen de gay-parade bijvoorbeelt. Snappen ze dan niet dat zoiets niet bijdraagt aan het beeld van de homo.
Platvoetje ookquote:Op zondag 14 april 2013 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben Lion King fan. En dat was echte emotie
Platvoet was zoveel beter en emotionelerquote:Op zondag 14 april 2013 03:43 schreef mrstylo het volgende:
Mensen die niet moesten janken om deze scene zijn ijskoud:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 april 2013 03:43 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Lion King was beter dan Platvoet, kan ik zo al zeggenquote:Op zondag 14 april 2013 03:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Platvoet was zoveel beter en emotioneler![]()
Wat heb jij wel gekeken.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 03:43 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 april 2013 03:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat heb jij wel gekeken.![]()
Als je na the A-team ook al nooit platvoet heb gekeken heb je echt gewoon geen leven en slechte ouders
Beter 2 'homosexuele' ouders dan helemaal geen ouders of 1 slechte ouder.quote:Op zondag 14 april 2013 03:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Flauwekulgelul joh
Alsof je op geen enkel punt mag afwijken van de seks, drugs en rock-en-roll holebi-fanclub d66 omdat je anders middeleeuws ben en op middeleeuwse wijze gestenigd moet worden.
Ik heb gejankt, en daar schaam ik me helemaal niet voorquote:Op zondag 14 april 2013 03:43 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik keek elke dag The Lion King. En ik keek Flodder, Kees & Co en nog een hele rits kinderseries. Cartoon Network enzoquote:Op zondag 14 april 2013 03:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat heb jij wel gekeken.![]()
Als je na the A-team ook al nooit platvoet heb gekeken heb je echt gewoon geen leven en slechte ouders
GA KIJKEN DAN, GODDOMME!quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lion King was beter dan Platvoet, kan ik zo al zeggen
Dat kan prima inderdaadquote:Op zondag 14 april 2013 03:45 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Beter 2 'homosexuele' ouders dan helemaal geen ouders of 1 slechte ouder.
Een kind kan prima alles wat hij nodig heeft in het leven in zijn opvoeding door homo's meekrijgen.
Snap echt niet hoe mensen daar een punt van kan maken. Ja, ik vind het middeleeuws dat iemand 2 homo's 'minder' mens vindt dan 2 hetero's.
Ik moest huilen bij Tarzanquote:Op zondag 14 april 2013 03:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb gejankt, en daar schaam ik me helemaal niet voor
Waar ik me echter wel voor schaamde was dat ik die film met een maat heb gezien. Hij was jarig en we gingen samen naar de film, ik dacht dat we naar een bazige film á la Terminator gingen en vroeg me al af waarom er zoveel kinderen in de zaal zatenToen ik er achter kwam dat het om Pokémon ging had ik zoiets van "
", maarja, m'n maat was er helemaal lijp van...
Ik probeerde me in te houden, maar m'n hele bakkes was nat van de tranen
Ik huil nooit.quote:Op zondag 14 april 2013 03:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar ik me echter wel voor schaamde was dat ik die film met een maat heb gezien. Hij was jarig en we gingen samen naar de film, ik dacht dat we naar een bazige film á la Terminator gingen en vroeg me al af waarom er zoveel kinderen in de zaal zatenToen ik er achter kwam dat het om Pokémon ging had ik zoiets van "
Flodder is geen kinderserie.quote:Op zondag 14 april 2013 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek elke dag The Lion King. En ik keek Flodder, Kees & Co en nog een hele rits kinderseries. Cartoon Network enzoIk keek ook 101 Dalmatiers en Beethoven
Nee.quote:Op zondag 14 april 2013 03:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GA KIJKEN DAN, GODDOMME!
En wel de Nederlandse, die is beter dan de Engelse
Is er een torrent ervan?quote:Op zondag 14 april 2013 03:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GA KIJKEN DAN, GODDOMME!
En wel de Nederlandse, die is beter dan de Engelse
Oohjee PSV-Ajax begint al bijnaquote:Op zondag 14 april 2013 03:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsammekrakke, het is alweer bijna 4u
Ik vind ze niet minder mens. Wel minder geschikt. Er van uitgaande dat de heteros een even stabiele relatie hebben, even veel om het kind geven etc. Ik geloof in de rolverdeling man-vrouw die man-man minder goed in kunnen vullen. Om nog maar te zwijgen over hoe het kind gepest gaat worden. Echter, inderdaad, je eerste zin ben ik het ook geheel mee eens. Ik zeg dus ook niet dat ik er tegen ben. Maar er een enigszins apart gevoel aan overhouden lijkt me niet verboden.quote:Op zondag 14 april 2013 03:45 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Beter 2 'homosexuele' ouders dan helemaal geen ouders of 1 slechte ouder.
Een kind kan prima alles wat hij nodig heeft in het leven in zijn opvoeding door homo's meekrijgen.
Snap echt niet hoe mensen daar een punt van kan maken. Ja, ik vind het middeleeuws dat iemand 2 homo's 'minder' mens vindt dan 2 hetero's.
280 views.quote:Op zondag 14 april 2013 03:48 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 03:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsammekrakke, het is alweer bijna 4u
quote:Op zondag 14 april 2013 03:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
DVD ripquote:Op zondag 14 april 2013 03:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
http://isohunt.com/torrent_details/183384025/platvoet?tab=summary
Ik vond dat best wel een kutfilmquote:Op zondag 14 april 2013 03:49 schreef Pascalus het volgende:
Kent iemand de scene uit Bambi dat z'n moeder doodgeschoten wordt en je drie seconden later een heel vrolijk stukje met zingende vogeltjes krijgt?
Dat stukje heb ik altijd raar gevonden.
Downloading.quote:Op zondag 14 april 2013 03:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
http://isohunt.com/torrent_details/183384025/platvoet?tab=summary
Maar een kind kan wel beter opgroeien bij een doorsnee gezin met een vaderfiguur lijkt mij? Ik denk dat je zo'n kind wel opzadelt met de nodige problemen als er op zaterdagmiddag bij de lokale voetbalclub ineens twee figuren hand in hand naast de lijn bij hun kind staan.quote:
Nee. Mijn neefjes en nichtje zijn opgegroeid bij twee lesbiennes. Dat gaat toch prima. Wat maakt die rol perse uit.quote:Op zondag 14 april 2013 03:50 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Maar een kind kan wel beter opgroeien bij een doorsnee gezin met een vaderfiguur lijkt mij? Ik denk dat je zo'n kind wel opzadelt met de nodige problemen als er op zaterdagmiddag bij de lokale voetbalclub ineens twee figuren hand in hand naast de lijn bij hun kind staan.
Het kan echt alleen maar tegenvallen he.quote:
Mijn voorspelling is dat het een ongelooflijke zaadwedstrijd wordtquote:Op zondag 14 april 2013 03:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het kan echt alleen maar tegenvallen he.
Spanning is hier echt veelte hoog.
Ik heb die videoband grijsgedraaid maar als ik er nu aan terugdenk is het inderdaad een kutfilm.quote:
Minstens 7, maar alleen 1 is echt de moeite waardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |