Ja, ik dus ook. Ik wil later gewoon een foto aan de muur hebben hangen van een blank blond jongentje. Ik krijg een heel benauwd gevoel als ik er nu aan denk dat daar een donker-zwart verschijnsel aan de muur hangt. Nee, dit klinkt wel heel fout.quote:Op zondag 14 april 2013 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik wil ook gewoon blanke kinderen
Ik begrijp je volkomen. Is ook niet zo raar toch. Anders denkt iedereen dat hij geadopteerd is ofzo.quote:Op zondag 14 april 2013 03:33 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook. Ik wil later gewoon een foto aan de muur hebben hangen van een blank blond jongentje. Ik krijg een heel benauwd gevoel als ik er nu aan denk dat daar een donker-zwart verschijnsel aan de muur hangt. Nee, dit klinkt wel heel fout.
Ach. Ik zou ze er eventueel wel bijnemen als package deal, al is het niet m'n eerste keuze....quote:
Roze haarquote:Op zondag 14 april 2013 03:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ach. Ik zou ze er eventueel wel bijnemen als package deal, al is het niet m'n eerste keuze....
Mooi. Ik wil later best een kind adopteren hoor, lijkt me prachtig.quote:Op zondag 14 april 2013 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik begrijp je volkomen. Is ook niet zo raar toch. Anders denkt iedereen dat hij geadopteerd is ofzo.
Ik niet.quote:Op zondag 14 april 2013 03:34 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Mooi. Ik wil later best een kind adopteren hoor, lijkt me prachtig.
Niets eens man.quote:Op zondag 14 april 2013 03:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ach. Ik zou ze er eventueel wel bijnemen als package deal, al is het niet m'n eerste keuze....
Ach joh laat gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Een kind dat prima ouders heeft, wordt niet geadopteerd. Lijkt me prachtig om dat voor zo'n jongentje of meisje te doen. Kinderen zijn vaak al opgegeven.quote:Op zondag 14 april 2013 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik niet. Die willen dan toch wel wat weten over hun echte ouders enzo. Nee lijkt me niks.
quote:Op zondag 14 april 2013 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach joh laat gaan.
Dat is waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik snap wel wat je bedoelt. Alleen ik wil toch echt kinderen van mijn eigen vlees en bloed. Al is het maar voor het werk wat je daarvoor moet doen om ze te makenquote:Op zondag 14 april 2013 03:37 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Een kind dat prima ouders heeft, wordt niet geadopteerd. Lijkt me prachtig om dat voor zo'n jongentje of meisje te doen. Kinderen zijn vaak al opgegeven.
Homo's zie je het vaak doen. Ik heb daar een apart gevoel bij.
quote:Op zondag 14 april 2013 03:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Je gaat zoveel mogelijk kinderen adopteren om te voorkomen dat ze in een homogezin komen?quote:Op zondag 14 april 2013 03:37 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Een kind dat prima ouders heeft, wordt niet geadopteerd. Lijkt me prachtig om dat voor zo'n jongentje of meisje te doen. Kinderen zijn vaak al opgegeven.
Niet echt van deze tijd die opvatting hé....quote:Op zondag 14 april 2013 03:37 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Maar wat als je smoorverliefd ben op je vrouw. Je bent ook al getrouwd, en ze blijkt onvruchtbaar. Wat doe je dan? Is je kinderwens zo groot dat je wilt scheiden, of blijf je bij haar en adopteer je een schattig negertje?quote:Op zondag 14 april 2013 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt. Alleen ik wil toch echt kinderen van mijn eigen vlees en bloed. Al is het maar voor het werk wat je daarvoor moet doen om ze te maken
Draagmoeder.quote:Op zondag 14 april 2013 03:39 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Maar wat is smoorverliefd ben op je vrouw. Je bent ook al getrouwd, en ze blijkt onvruchtbaar. Wat doe je dan? Is je kinderwens zo groot dat je wilt scheiden, of blijf je bij haar en adopteer je een schattig negertje?
A- Een gevoel is geen opvatting. B- Ik ben oer-conservatief.quote:Op zondag 14 april 2013 03:39 schreef The_Groove het volgende:
Niet echt van deze tijd die opvatting hé....
Heb je echt iets tegen homo's ?quote:Op zondag 14 april 2013 03:40 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
A- Een gevoel is geen opvatting. B- Ik ben oer-conservatief.
Nooit gezien.quote:Op zondag 14 april 2013 03:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die niet moesten janken om deze scene zijn ijskoud:
[ afbeelding ]
Flauwekulgelul johquote:Op zondag 14 april 2013 03:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Niet echt van deze tijd die opvatting hé....
Beste optie imhoquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |