J LO is boven de 40 maar die moet niet in mijn buurt komen.quote:Op zondag 14 april 2013 03:18 schreef De_Pel het volgende:
30ers zijn nog regelmatig redelijk te doen. Vanaf 35 is het echt twijfelachtig, 40ers zijn gewoon ranzig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil 1, 3 en 4 welquote:
Mijn vader zegt soms ook dat ik al een man moet zijn. Ik voel me nog een jochiequote:Op zondag 14 april 2013 03:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben 29 en voel me echt nog niet volwassen
quote:Op zondag 14 april 2013 03:20 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
J LO is boven de 40 maar die moet niet in mijn buurt komen.Nogmaals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitzondering.
Regel.
Daarnaast zit daar natuurlijk wel duizenden uren en miljoenen dollars aan groot onderhoud in.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ja, dat klopt. Maar wat een billen.quote:Op zondag 14 april 2013 03:21 schreef De_Pel het volgende:
Nogmaals:
Uitzondering.
Regel.
Daarnaast zit daar natuurlijk wel duizenden uren en miljoenen dollars aan groot onderhoud in.
2 en 3 zijn van die disneysletjesquote:
Ik vind die met roze haar dan weer niks.quote:Op zondag 14 april 2013 03:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
2 en 3 zijn van die disneysletjes
1 daarvan is hard geswaffeld door biebje, dus die moet ik sowieso niet. Die andere 3 zijn allemaal welkom
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 14 april 2013 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader zegt soms ook dat ik al een man moet zijn. Ik voel me nog een jochie
Mooie vrouwen, echt mooie vrouwen. Qua vrouwen ben ik niet zo op het mongoloïde en negroïde ras. Al zijn ook daar uitzonderingen op de regel.quote:
Dit is wel een zeer terechte "buurman, wat doet u nu!?", maar dan in negatieve zinquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 03:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelIk reageer soms op dingen alsof ik behoorlijk puberaal ben
Neem mezelf (en veel andere dingen) ook absoluut niet serieus en zie veel dingen als "da's iets voor grote mensen"
Je wil geen negerinnen dusquote:Op zondag 14 april 2013 03:24 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Mooie vrouwen, echt mooie vrouwen. Qua vrouwen ben ik niet zo op het mongoloïde en negroïde ras. Al zijn ook daar uitzonderingen op de regel.
quote:Op zondag 14 april 2013 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit is wel een zeer terechte "buurman, wat doet u nu!?", maar dan in negatieve zin
Dat kan echt niet hoor. Zij is wel echt een crush altijd als Kees Flodderquote:Op zondag 14 april 2013 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit is wel een zeer terechte "buurman, wat doet u nu!?", maar dan in negatieve zin
Doe mij idd maar blanke vrouwen, al zie ik hier en daar ook wel een enorm geil negerinnetje rondlopen, maar da's echt zeldzaam.quote:Op zondag 14 april 2013 03:24 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Mooie vrouwen, echt mooie vrouwen. Qua vrouwen ben ik niet zo op het mongoloïde en negroïde ras. Al zijn ook daar uitzonderingen op de regel.
En door de halve wijk geneukt worden op haar kamer. Haar broertje die er geld voor vraagtquote:Op zondag 14 april 2013 03:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoogtepunt uit de Nederlandse filmgeschiedenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |