Niet bewust.quote:Op zondag 14 april 2013 15:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha geniaal, geven je buren jullie kat gewoon te eten?
quote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Katten kunnen jaloers worden en gaan sproeien in de babykamer (en ja soms kan je het niet altijd op slot doen enzo).
Plus dit, kinderen die met huisdieren opgroeien = win.quote:Op zondag 14 april 2013 15:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt hé, wat een boelers.
Huisdieren.
Huisdieren hebben terwijl je een kind bent.
Eens, sommige mensen zien dieren echt als objecten ofzo. Die beestjes kunnen compleet verknipt raken als ze constant van 'huis' verwisseld worden.quote:Op zondag 14 april 2013 16:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
- Castreren
- Kat en baby apart houden kan wel altijd, niet op slot kunnen doen is een smoes uit gemakzucht
- Je weet dat je ooit kinderen gaat krijgen, waarom neem je dan een kat?
Iedereen ziet dieren maar als iets wat leuk is voor even en als het even niet schikt kunnen ze weer oprotten. Je weet toch dat een kat 20 jaar kan worden wanneer je het in huis neemt, je neemt die verantwoordelijkheid over een LEVEND wezen en dan dien je die 20 jaar vol te maken ook imo. Die kat kiest er niet voor.
Haha okequote:Op zondag 14 april 2013 15:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet bewust.
Nah, ik geef zelf natuurlijk ook wel, maar volgens mij vreten ze ook wel eens buiten de deur.
Mooie preek dit dat, vertel maar aan mijn zus.quote:Op zondag 14 april 2013 16:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
- Castreren
- Kat en baby apart houden kan wel altijd, niet op slot kunnen doen is een smoes uit gemakzucht
- Je weet dat je ooit kinderen gaat krijgen, waarom neem je dan een kat?
Iedereen ziet dieren maar als iets wat leuk is voor even en als het even niet schikt kunnen ze weer oprotten. Je weet toch dat een kat 20 jaar kan worden wanneer je het in huis neemt, je neemt die verantwoordelijkheid over een LEVEND wezen en dan dien je die 20 jaar vol te maken ook imo. Die kat kiest er niet voor.
Kom dan niet met die kutsmoezen voor je zus, dan hoef ik ook niet zo verontwaardigd te reageren.quote:Op zondag 14 april 2013 16:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha oke.
[..]
Mooie preek dit dat, vertel maar aan mijn zus.
Tja.quote:Op zondag 14 april 2013 16:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kom dan niet met die kutsmoezen voor je zus, dan hoef ik ook niet zo verontwaardigd te reageren.
Dat is wat ik bedoel. Straks verhuist ie naar de burenquote:Op zondag 14 april 2013 15:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik trap die van mij tegen etenstijd naar buiten. Dan gaat 'ie naar de buren om daar de Royal Canin a 37 euro de 5 kilo op te kanen.
Godver, waar heb ik zojuist na gekeken?quote:
dus als ik mezelf op yt zet ben ik ook bekendquote:Op zondag 14 april 2013 17:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
ja duh anders staat ie tog nie op joetjoep
huh kunnen gewone mensen filmpjes naar joetrojep sture dan?quote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef Beach het volgende:
[..]
dus als ik mezelf op yt zet ben ik ook bekend
en dan schijten ook in de tuin van de buren bedanktquote:Op zondag 14 april 2013 15:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik trap die van mij tegen etenstijd naar buiten. Dan gaat 'ie naar de buren om daar de Royal Canin a 37 euro de 5 kilo op te kanen.
Win-win.quote:Op zondag 14 april 2013 17:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
en dan schijten ook in de tuin van de buren bedankt
Gratis bemesting en de tuin even omspitten, wat zeur je? Mensen tegenwoordig zijn te beroerd of te druk om fatsoenlijk te tuinieren, katten houden de biotoop tenminste luchtig en voedzaam zodat er een grote diversiteit aan soorten kan blijven bestaan in het stadse ecosysteem.quote:Op zondag 14 april 2013 17:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
en dan schijten ook in de tuin van de buren bedankt
Wat teel je, zuurkool?quote:Op zondag 14 april 2013 17:23 schreef kaasplankje het volgende:
weet jij hoe die kattekak stinkt? ik vind tuiniere leuk maar strontgraaie nee dank je
En de reactie van Jasonquote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik merk dat CT Fletcher nu een beetje wordt opgenomen door de YT fitness community, terwijl die al wel ziek veel views genereerde.
http://www.youtube.com/user/CTTheTrainer/videos?view=0
Tevens de battle tussen TheRage191 en CT Fletcher:
TheRage191 zegt tenminste niet train je biceps elke dag! Dat zegt CT Flecher dus wel.quote:
Hij heeft wel ziek grote biceps trouwens.quote:Op zondag 14 april 2013 18:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
TheRage191 zegt tenminste niet train je biceps elke dag! Dat zegt CT Flecher dus wel.
15.95 en 45quote:Op zondag 14 april 2013 18:44 schreef Kesefkesef het volgende:
hoeveel betalen jullie voor de sportschool per maand?
optisport renkum 15.95 of 16.95 zoiets, en me moeder betaalt bully's gym in presikhaaf daar kan ik heen zolang ik een gratis ov heb :pquote:Op zondag 14 april 2013 18:50 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
welke gym betaal je 15,95 en welke 45?
Jellyquote:Op zondag 14 april 2013 18:50 schreef Panzermaus het volgende:
Betaal per kwartaal, omgerekend 23 per maand. Onbeperkt, alles aanwezig inclusief infrarood + Finse sauna. Sfeer, openingstijden en drukte is ook perfect.
Is wel leuk, maar maak je er ook gebruik van?quote:Op zondag 14 april 2013 18:55 schreef Ethanolic het volgende:
el echt alles. Zeer uitgebreide krachtverdieping, verdieping cardio, zwembad, sauna, turks stoombar, squash, tennis, b
Nog steeds jellyquote:Op zondag 14 april 2013 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
Ik betaal 15,95. Allerlei groepslessen inbegrepen. Is verder geen sauna etc. maar daar maak ik toch geen gebruik van. Is een particulier trouwens, dus maakt geen deel uit van een of andere keten.
Bijna alles behalve het indoor skien. Het is wel een leuke gym. Alle stereotypes die je je kan bedenken lopen er rond, maar het is niet zo dat je je irriteert ofzo. Waarschijnljk ook omdat er gewoon tering veel ruimte is.quote:Op zondag 14 april 2013 18:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is wel leuk, maar maak je er ook gebruik van?
woon je nog thuis, ben je student?quote:Op zondag 14 april 2013 18:52 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
optisport renkum 15.95 of 16.95 zoiets, en me moeder betaalt bully's gym in presikhaaf daar kan ik heen zolang ik een gratis ov heb :p
Sowieso brada.quote:Op zondag 14 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Etha mag ik een keer met jou indoor skieen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |