Hoeft ook niet, Ajax gaat toch wel winnenquote:Op zondag 14 april 2013 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben niet meer zenuwachtig voor de wedstrijd
Ik vond die chick die altijd achter d'r reet aanliep destijds wel lekkerquote:Op zondag 14 april 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
[..]
misschien leuk om een keer te downloaden.
Er is eigenlijk maar een serie waar ik ooit echt hard om heb moeten lachen en dat is Arrested Developmentquote:Op zondag 14 april 2013 00:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Friends is altijd al kut geweest en bij Seinfeld begint de sleet er ook al aardig op te zitten. Al is die serie veel tijdlozer dan alle andere comedyseries van die tijd.
Ik ben juist berust in het idee dat PSV wint.quote:Op zondag 14 april 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, Ajax gaat toch wel winnen
Danielle. Ik vond Ares leuk, maar dat zul jij niet zo interessant gevonden hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 00:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vond die chick die altijd achter d'r reet aanliep destijds wel lekker
Maar dat is dan ook de grappigste serie ooit.quote:Op zondag 14 april 2013 00:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is eigenlijk maar een serie waar ik ooit echt hard om heb moeten lachen en dat is Arrested Development
Trustenquote:Op zondag 14 april 2013 00:54 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik ga denk ik richting bed, ik spreek jullie morgen of volgende week wel een keer
Ik moest daar echt af en toe die shit op pauze zetten of terugspoelen van het lachenquote:Op zondag 14 april 2013 00:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook de grappigste serie ooit.
Sterkte.quote:Op zondag 14 april 2013 00:54 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik ga denk ik richting bed, ik spreek jullie morgen of volgende week wel een keer
Friends is leuk man.quote:Op zondag 14 april 2013 00:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Friends is altijd al kut geweest en bij Seinfeld begint de sleet er ook al aardig op te zitten. Al is die serie veel tijdlozer dan alle andere comedyseries van die tijd.
Dat zeg ik toch? Je smiley is niet terecht.quote:
Die herinner ik me niet eensquote:Op zondag 14 april 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Danielle. Ik vond Ares leuk, maar dat zul jij niet zo interessant gevonden hebben.
Trusten.quote:Op zondag 14 april 2013 00:54 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 00:54 schreef Doublepain het volgende:
Herkenbaar. En de grappen zitten echt briljant in elkaarquote:Op zondag 14 april 2013 00:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moest daar echt af en toe die shit op pauze zetten of terugspoelen van het lachen
quote:
Nog een maandjequote:Op zondag 14 april 2013 00:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Herkenbaar. En de grappen zitten echt briljant in elkaar
Ik heb ze allemaal gedownload. 1x alles alleen terug gekeken en andere keer met mijn ex. Ik ken nu alle grappen uit mijn hoofd.quote:Op zondag 14 april 2013 00:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Toevallig vanochtend nog een stukje van gekeken.
Seinfeld doet het niet goed bij de jeugd merk ik op. Zelf vind ik het nog steeds meer dan prima wegkijken. (Stuk beter dan Friends)quote:Op zondag 14 april 2013 00:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil mijzelf nog steeds dwingen om Rome te kijken. Volgend blok wellicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |