En dit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Boeiend. Zolang de Nederlandse bevolking toch enkel uit mongolen bestaat die op de verkeerde partijen stemmen maakt het toch geen fuck uit.
Morgenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:58 schreef Jimbo het volgende:
Wat een positiviteit in de reacties. Doet me goed om zo de zaterdag af te sluiten.
Morgen ons aller grote dag. Eindelijk weer een spannende dag. (Al hoop ik wel dat feyenoord gewoon gemakkelijk wint ipv zn zeikwedstrijd als de laatste weken)
GGMM is bij mij van zijn voetstuk gevallen, nadat hij me vaak heeft lopen trollen. En ook omdat hij me niet mag.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
GGMM, jammer dat hij nog niet erg actief is in de landelijke politiek.
Gewoon uitslapenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morgen
Gaat iig een lang dagje worden
jij lijkt me wel een pvdd stemmer:')quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik interesseer me sinds een jaar ofzo vrij weinig meer voor politiek. Ik vind het een grote poppenkast eerlijk gezegd.
politiek is een en al valse beloftes. Geen enkele partij kan ooit waarmaken wat er in het programma staat, al helemaal niet met de zetelverdeling van dit termijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijft toch wel ongelofelijk dat de mensen keer op keer trappen in de valse beloftes van de VVD
Morgen, eindelijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morgen
a.s. woensdag. Half 10, helaas heb ik college anders ging ik even kijken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Komt er dan nog een debat over het sociaal akkoord?
en hopelijk nog mooi weer ok, tv in de tuin en een krat pils erbijquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morgen
Ah, oké. Ben je er zo van overtuigd dat het flink mis gaat danquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
a.s. woensdag. Half 10, helaas heb ik college anders ging ik even kijken.
Die vind ik wel extreem Pro Europa op het moment, het maakt niet uit wat er uit Europa komt, ze zijn het er altijd gelijk mee eens.quote:
Kritiek op Europa heeft geen zin, vooral vanuit de PVV. Als je uit de EU stapt, is dat een heel domme keuze.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die vind ik wel extreem Pro Europa op het moment, het maakt niet uit wat er uit Europa komt, ze zijn het er altijd gelijk mee eens.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |