dat hakenkruis zit verkeerd. Nu is het t teken van liefde.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Japanse chickies snappen het.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel blanken graag. Zoiets wordt hier geloof ik wel op prijs gesteld:
[ afbeelding ]
Doublepain hoe is het?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:22 schreef Doublepain het volgende:
Morgen lig ik dus huilend of lachend in bed
quote:
Of allebei.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:22 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Japanse chickies snappen het.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi bruiloft thema
[ afbeelding ]
wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:22 schreef Doublepain het volgende:
Ja wohl mein fuhrerquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat hakenkruis zit verkeerd. Nu is het t teken van liefde.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wohl mein fuhrer
[ afbeelding ]
Waar gaat het toch heen met onze wereld.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wohl mein fuhrer
[ afbeelding ]
Blijkbaar niet, want de PVV is tegen geen enkel ras. Dus nogal domme opmerking.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:21 schreef inZanity het volgende:
Ik weet bijster goed wat een ras is. Geen idee wat het er verder overigens toe doet maar goed.
Nu is de PVV ook al tegen donkeren en joden?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:21 schreef inZanity het volgende:
En nu hup hup, snel weer terug onder je Ku kux klan muts.
Is dat de arena achter hun?quote:
Als Koerd weet hij dat hij tot een superieur ras behoort, andere rassen zijn voor hem zonder verschil een grote groep minderwaardige mensen.quote:
Dit is van alle tijden. Japanners zijn gewoon een verknipt achterlijk volkje met een debiele cultuur.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar gaat het toch heen met onze wereld.
Hij heeft het niet meer onder controle.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM... Wat is er met deze SC gebeurd?
Hm, kom; we gaan ze slaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is van alle tijden. Japanners zijn gewoon een verknipt achterlijk volkje met een debiele cultuur.
GGMM heeft een bekentenis gedaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
jodenquote:
Er worden te weinig tieten gepost.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |