quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik ben toch blondGooi cam dan aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe invoeren en dan is hij al openquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Owja en nu kapen jullie de boel niet he
Ik haat topics openen
Jezusquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Owja en nu kapen jullie de boel niet he
Ik haat topics openen
Facebook massenger dan?quote:
Branden bij de open haard. Wel jammer van Michael hé. Die Whitlock stond teringgoed te gooien in de finale.quote:
Je hebt best een mooie stem Stijn!quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Branden bij de open haard. Wel jammer van Michael hé. Die Whitlock stond teringgoed te gooien in de finale.
https://duckduckgo.com/?q=Scientologyquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:18 schreef Saind het volgende:
Waar komt de naam van Scientology eigenlijk vandaan?
Ik heb vannacht 3 uur slaap gehad, ik heb gesport, dus ik zie er niet uitquote:
Niet mijn grap jatten. Eindelijk moesten mensen lachen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt best een mooie stem Stijn!
Jij ziet er altijd goed uit goedquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb vannacht 3 uur slaap gehad, ik heb gesport, dus ik zie er niet uit
Overigens lig ik in bed nu
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij ziet er altijd goed uit goed![]()
of lijk je niet zoveel op je nichtje?
zonde ja, hij had eigenlijk al die qualifiers moeten winnenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Branden bij de open haard. Wel jammer van Michael hé. Die Whitlock stond teringgoed te gooien in de finale.
Jammer, Mighty Mike had tot de finale ook weer een lekkere dag.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het al lang uitgezet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben bang dat mijn request niet meer voorbij komt
No man, ik lig op mijn bed in slaap te donderen. Ik moest vroeg werken vanmorgen en tot heel laat. Ben zelfs atm nog bij mijn ouders omdat ik te moe was om terug te gaan naar til. jij dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
Napo ouwe reus. Ga je nog de stad in vnv?
Dan gaat 02:00 ook niet lukkenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die gaat heel de nacht door denk ik
Ben benieuwd wat hem morgen brengt, vandaag had hij wel een 'zware' drawquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zonde ja, hij had eigenlijk al die qualifiers moeten winnen
Ah ok.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lijk niet op mijn nichtje nee
Ah kom op, beetje zelfspotquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij ging een heel lulverhaal over me houden. Dan ben ik er klaar mee ook.
Wat een figuur ben je ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij ging een heel lulverhaal over me houden. Dan ben ik er klaar mee ook.
Nee, hij kijkt momenteel naar Joop zijn boys.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
Toen iedereen gebannend was was er een IRC-kanaal voor de mensen met een ban.
Zal TwenteFC daar nu in z'n eentje zitten?
al heeft ie in ieder geval weer 3200 voorsprong op Lewis & Wadequote:Op zaterdag 13 april 2013 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zonde ja, hij had eigenlijk al die qualifiers moeten winnen
Ook dan moet je het niet zo serieus nemenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als ik luister naar zijn radiozender
Maar ik had zo'n mooie songquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook dan moet je het niet zo serieus nemen
Misschien komt hij vannacht als hij dronken is nog even langs met een kloon account en misschien zelfs een nieuw liedje.http://vocaroo.com/i/s0sLIQNo7Uutquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee, hij kijkt momenteel naar Joop zijn boys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |