Stress en uitstelgedrag zorgen wel vaker voor een schone kast. Het is niet voor niks dat mensen achter extreem nette mannen als snel een kasthomo zoeken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hij heeft het netjes bijgehouden in de kast.
Ik was trots op hem
Hij wordt huisgayquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM weet in ieder geval wat zijn mogelijke taak kan worden.
Geen idee waar je naar kijkt, maar je bent nogal handig in het snel posten van beelden die je ziet.....quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moira doet haar shirtje uit bij de camchat
tinychat van onz radioquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen idee waar je naar kijkt, maar je bent nogal handig in het snel posten van beelden die je ziet.....
http://tinychat.com/foknachtbaggerquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen idee waar je naar kijkt, maar je bent nogal handig in het snel posten van beelden die je ziet.....
Ja je hebt gelijk, laten we er even over ophouden. Straks gaat hij nog huilen enzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat sluit ik niet uit, maar laten we hem de ruimte en de tijd geven om het te verwerken
Nu weet iedereen dat je een FOK!ker bentquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:11 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik iets per ongeluk geliked.
Daar gaat je jarenlang zorgvuldig opgebouwde reputatie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:11 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:11 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
De imam slaat je morgen in elkaar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:11 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Al zie ik het nergens tussen staan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu weet iedereen dat je een FOK!ker bent
beter ga je gewoon van die chat belhamel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al zie ik het nergens tussen staan.
Ik voeg je wel toe om het te checken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
littlebrownieBen jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
littlebrownieDie is hier toch zo wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry![]()
Oke.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
beter ga je gewoon van die chat belhamel.
niet op profiel?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |