De beurskoers ligt anders bijna 10 % lager dan vorig jaar, ook meegekregen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je hebt de 27 miljoen winst onder het nieuwe beleid van ajax wel meegekregen he?

En de 50 miljoen aan incidentele inkomsten? Dat is geen basis om een goed financieel beleid op te bouwen. Dat is ook duidelijk geworden want de afgelopen 10 jaar heeft ajax stilgestaan in groei, net als psv en feyenoord overigens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je hebt de 27 miljoen winst onder het nieuwe beleid van ajax wel meegekregen he?

Ja, dus?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:32 schreef Rickazio het volgende:
triest, die bulykin was door Ado gehaald naar NL

Ja en? Die betalen zijn salaris nu niet meerquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:32 schreef Rickazio het volgende:

Jeetje man wat triestquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:32 schreef Rickazio het volgende:

rick, als het goed is zijn schet en de leeuw geschorst.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:32 schreef Rickazio het volgende:

klopt, maar Van Dijk er wel bij tegen ADOquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rick, als het goed is zijn schet en de leeuw geschorst.

Zeefuik ftwquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:32 schreef Rickazio het volgende:

Yep, Strootman, Willems en Wijnaldum komen van Spartaquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:32 schreef Rickazio het volgende:

Ok, je hebt gelijk. FC Twente doet t al een aantal jaar heel goed. Zowel financieel als sportief met de zesde plaats van vorig jaar en de vijfde van dit seizoen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik vergeleek ze niet met elkaar, ik ga alleen een voorbeeld voor de mentaliteit van sommige mensen. In plaats van respect te hebben voor prestaties van anderen wordt alles alleen afgezeken en kijken fans van de kampioen neer op elke club. Oh ik woon ergens in NL, ben voor Ajax, kom niet uit Amsterdam, heb verder geen binding met Ajax anders dan dat zij de recordkampioen zijn en het makkelijk is te juichen voor de kampioen. Om dan minachtend gaan doen voor fans van clubs die een minder rijke historie hebben in de Eredivisie schiet bij mij in het verkeerde keelgat.

Als je die wint volgende week kan je goede zaken doen aangezien Heerenveen op bezoek moet bij Ajax.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:33 schreef Rickazio het volgende:
[..]
klopt, maar Van Dijk er wel bij tegen ADO

claim ik dat dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen deze twee dingen niet echt.

Maar als 'ie bij Grunn had gespeeld zou je het geweldig vinden.quote:

Dan was ik ontzettend blij met zo'n uitgekotste Rusquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar als 'ie bij Grunn had gespeeld zou je het geweldig vinden.

Kusjequote:Op zaterdag 13 april 2013 22:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dan was ik ontzettend blij met zo'n uitgekotste Rus

quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een belachelijke arbitrage!!!
Kut scheids! Heerlijk alles in het voordeel van Twente fluiten!
Twente terecht gewonnen maar echt absurd hoe er gefloten is!

Gaat Heerenveen winnen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemiddag. Zo Heerenveen - Willem II
[ afbeelding ]

't is wat hé.quote:Op zondag 14 april 2013 12:25 schreef RvLaak het volgende:
Zo jammer dat Heerenveen thuis speelt... Klote volkslied

W2 niet direct degraderen (en vooral VVV wel) zou ik leuker vindenquote:Op zondag 14 april 2013 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen mag van mij winnen. Normaal zou ik het leuk vinden als Willem II zou winnen, maar San Marco hé

Volgende week Willem II - Roda JC en VVV - FC Twente.quote:Op zondag 14 april 2013 12:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
W2 niet direct degraderen (en vooral VVV wel) zou ik leuker vinden

Ik hoor geen megafoon.quote:Op zondag 14 april 2013 12:34 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand aub die megafoon rectaal inbrengen bij die mongool?

bij psv - ajax ron de rijckquote:Op zondag 14 april 2013 12:39 schreef RvLaak het volgende:
Wie zijn de commentatoren bij Feyenoord en Ajax?

Engelse commentatoren ga ik voor, stuk leuker somsquote:Op zondag 14 april 2013 12:39 schreef RvLaak het volgende:
Wie zijn de commentatoren bij Feyenoord en Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |