?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Goed beleid? Omdat ze 1 keer kampioen zijn geworden?
Haha

Nee omdat ze unieke prestaties schrijven op financieel gebied. 9 jaren lang achter elkaar doorgroeien en zwarte cijfers schrijven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha

Ruiz was ook een briljante aankoop. Daarna is het een stuk minder geworden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
?
luuk de jong die een opleidingsvergoeding heeft gekost verkopen voor 15 miljoen

quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha

komend seizoen gaat chadli weg, ferretje weg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ruiz was ook een briljante aankoop. Daarna is het een stuk minder geworden.

Castaignos.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Uitstekend financieel beleid, spelers verkopen met winst, stadionuitbreiding

Zwarte cijfers omdat ze geen hond uitgaven, gaan ze nu 25 miljoen doekoes uitgeven en dat gaan ze niet terugverdienenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee omdat ze unieke prestaties schrijven op financieel gebied. 9 jaren lang achter elkaar doorgroeien en zwarte cijfers schrijven.

Tadic misschien ook wel. Volgend jaar hopelijk veel jeugd in de basis.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
komend seizoen gaat chadli weg, ferretje weg.

HAHAHA XD XDquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
HAHA DAT AJAX DEZE MAN HEEFT LATEN GAAN WAT DOM WOW

Fer gaat het "hogerop zoeken"?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
komend seizoen gaat chadli weg, ferretje weg.

Bulykin moet je standaard na de 60ste minuut er in knallenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:24 schreef AFCNiels het volgende:
Goeie wissel, of verkeerde basisopstelling.

Wat heb ik gedaan?quote:

Dit bedoel ik dus. In plaats van sportief te zijn en iemand credits te geven, alles downplayen en afzeiken... In plaats van dat wankele financiele beleid van ajax die afgelopen seizoen 34 miljoen nodig hadden om de begroting op orde te krijgen, maar door CL en andere incidentele inkomsten nog zwarte cijfers konden schrijven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zwarte cijfers omdat ze geen hond uitgaven, gaan ze nu 25 miljoen doekoes uitgeven en dat gaan ze niet terugverdienen

Snap je Bully...pestkop...laat maar.quote:

u jelly?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dit bedoel ik dus. In plaats van sportief te zijn en iemand credits te geven, alles downplayen en afzeiken... In plaats van dat wankele financiele beleid van ajax die afgelopen seizoen 34 miljoen nodig hadden om de begroting op orde te krijgen, maar door CL en andere incidentele inkomsten nog zwarte cijfers konden schrijven.

Je grapje kwam niet echt overquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap je Bully...pestkop...laat maar.

Nee godzijdank houdt mijn club er een goede boekhouding op na. 1 die elk seizoen sluitend is en nog steeds sneller groeit dan die van ajax, feyenoord en psv bij elkaar.quote:

Op een of andere manier komen die grappen van jou niet helemaal uit de verf.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een of andere manier komen die grappen van jou niet helemaal uit de verf.

Groeien is natuurlijk makkelijk als je met niks begintquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee godzijdank houdt mijn club er een goede boekhouding op na. 1 die elk seizoen sluitend is en nog steeds sneller groeit dan die van ajax, feyenoord en psv bij elkaar.consequent, de afgelopen 5 jaar.

Ik zie het verband tussen deze twee dingen niet echt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:26 schreef BlueRoom het volgende:
bulykin 2 keer, was dat niet de taak van kastanjos
Vitesse

We weten het nu wel. U jelly.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Groeien is natuurlijk makkelijk als je met niks begint

Als je Twente met Ajax gaat vergelijken dan vraag je ook om gezeik, die clubs zijn qua grootte totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. In plaats van sportief te zijn en iemand credits te geven, alles downplayen en afzeiken... In plaats van dat wankele financiele beleid van ajax die afgelopen seizoen 34 miljoen nodig hadden om de begroting op orde te krijgen, maar door CL en andere incidentele inkomsten nog zwarte cijfers konden schrijven.

dus omdat joop het eerder goed heeft gedaan, heeft hij dat nu automatisch ook?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]

je hebt de 27 miljoen winst onder het nieuwe beleid van ajax wel meegekregen he?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee godzijdank houdt mijn club er een goede boekhouding op na. 1 die elk seizoen sluitend is en nog steeds sneller groeit dan die van ajax, feyenoord en psv bij elkaar.consequent, de afgelopen 5 jaar.

Jelly? Op wat? Twente?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
We weten het nu wel. U jelly.Go suck it.

Ik vergeleek ze niet met elkaar, ik ga alleen een voorbeeld voor de mentaliteit van sommige mensen. In plaats van respect te hebben voor prestaties van anderen wordt alles alleen afgezeken en kijken fans van de kampioen neer op elke club. Oh ik woon ergens in NL, ben voor Ajax, kom niet uit Amsterdam, heb verder geen binding met Ajax anders dan dat zij de recordkampioen zijn en het makkelijk is te juichen voor de kampioen. Om dan minachtend gaan doen voor fans van clubs die een minder rijke historie hebben in de Eredivisie schiet bij mij in het verkeerde keelgat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je Twente met Ajax gaat vergelijken dan vraag je ook om gezeik, die clubs zijn qua grootte totaal niet met elkaar te vergelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |