Ah, je was weer eens irritant bezig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
SEX / [SEX SC #1293] Zoekt publiek voor catfights!
Je hebt niet ook een nieuw motorpak nodig?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, dat niet, maar ik wil wel graag een proefritje maken uiteraard.
En moet eerst weer op zoektocht naar een goede helm.
Doodsverwensing is wel een beetje over de top, niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, je was weer eens irritant bezig.
Nee joh, zoals je al kon lezen volgens die wijze koffie ging ik gewoon weer eens uit mijn plaatquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog geen reden om iemand aan te gaan sporen zelfmoord te gaan plegenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar ik heb ook nog een leren motorpak.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt niet ook een nieuw motorpak nodig?
Nee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doodsverwensing is wel een beetje over de top, niet?
Ik ben geen jezus, ik ga me niet opofferen voor jullie zondenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar ik heb ook nog een leren motorpak.
[..]
Nee.
Hij spoort niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh, zoals je al kon lezen volgens die wijze koffie ging ik gewoon weer eens uit mijn plaat
Als je iets kopt, impliceert dat dat zowel het object dat je kopt als ook je hoofd in beweging zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:40 schreef Faxie het volgende:
De trein kan toch ook stilstaan? Dan houdt hij d'r hooguit een flinke bult aan over
Nou, wat een grapquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben geen jezus, ik ga me niet opofferen voor jullie zonden
Overigens is wat ik poste daar gewoon een voordehandliggende grap naar aanleiding van diverse foto's in haar fobo
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo leuk hier altijd.
Fijn wel dat men hier altijd oude koeien uit de sloot moet halen![]()
![]()
Ik ben weg
Dat zit wel goed.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pas je op dat wanneer je Huppels kont aan het likken bent ze je niet de hele bek volschijt?
Fijne avondquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo leuk hier altijd.
![]()
Ik ben weg
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef Faxie het volgende:
Waarom moet dit ook alweer naar boven gehaald worden trouwens?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo leuk hier altijd.
![]()
Ik ben weg
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent diegene die aansporing tot zelfmoord goedkeurt, zum kotzen
Oh tering!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pas je op dat wanneer je Huppels kont aan het likken bent ze je niet de hele bek volschijt?
Sorry schat, ik moet gaan feestenquote:
Let je op je kcals?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry schat, ik moet gaan feesten
alweerquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry schat, ik moet gaan feesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |