Vraag het Hansie Hansiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook deels gelijk. Geen helft is hetzelfde, en de eerste had ik goed geanalyseerd.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vitesse kan wel een wedstrijd lang geconcentreerd spelen. Ik denk niet dat Roda tot scoren zal komen (helaas)
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef inZanity het volgende:
Volgende week Vitesse in de Kuip definitief uitschakelen. PSV en Ajax schakelen zichzelf uit. Feyenoord kampioen.
Volgende week Vitesse in de Kuip definitief uitschakelen. PSV en Ajax schakelen zichzelf uit. Feyenoord kampioen.
Jaja en volgende week weer 100x KNVB roepen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef inZanity het volgende:
AZquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
Er is maar 1 club in Nederland die goed met kampioenstress om kan gaan
Ajax is al kampioen, je bent een beetje laat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef inZanity het volgende:
Je weet dat bij een gelijkspel Feyenoord 1 punt achter staat?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef inZanity het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |