abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2015 @ 09:56:47 #226
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_149594142
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Gisteren even dat filmpje gezien wat hier gepost was en meteen als ik die soundtrack weer hoor krijg ik een raar gevoel ;( Het blijft gewoon echt een speciale serie.

Zit er ook aan te denken om de serie op bluray te kopen. Alleen wel beetje prijzig ;(
Serie staat op Netflix. Ik kijk elke week sowieso wel 1 aflevering terug. Willekeurig, net waar ik zin in heb. Blijft toch wel de beste serie ooit, samen met de X-Files.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_149594884
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 01:56 schreef Prowl het volgende:

[..]

[..]

leuk bedacht die theorieën, dat was idd 1 vd leuke dingen aan lost. Maar juist daarom viel de verklaring uiteindelijk zo tegen. Dat had elke kleuter wel kunnen bedenken namelijk
pi_149598910
quote:
Gisteren even dat filmpje gezien wat hier gepost was en meteen als ik die soundtrack weer hoor krijg ik een raar gevoel ;( Het blijft gewoon echt een speciale serie.

Zit er ook aan te denken om de serie op bluray te kopen. Alleen wel beetje prijzig ;(
Laatst wel de bluray's gekocht. Grote aanrader. Is een investering (al zijn ze wel eens duurder geweest), maar dan heb je ook wel wat :P Leuke extra's ook, die je wel mist op netflix en downloads natuurlijk.
pi_149599124
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:56 schreef satecl het volgende:

[..]

Serie staat op Netflix. Ik kijk elke week sowieso wel 1 aflevering terug. Willekeurig, net waar ik zin in heb. Blijft toch wel de beste serie ooit, samen met de X-Files.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Laatst wel de bluray's gekocht. Grote aanrader. Is een investering (al zijn ze wel eens duurder geweest), maar dan heb je ook wel wat :P Leuke extra's ook, die je wel mist op netflix en downloads natuurlijk.
Dit dus ;)

Ik wil sommige series (en heb het ook met games) gewoon echt fysiek hebben. Het gevoel dat die dan echt van jou is :)
pi_149599129
quote:

Ik heb de volledige serie blurayset B-)

Nobrainer aankoop!
lekker faxen heel de dag echt genot
  Public Relations / Redactie Film donderdag 12 februari 2015 @ 13:58:08 #231
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_149599977
Hier ook, hele mooie set. Verborgen disc, kaart van het eiland, verborgen boodschappen, heerlijk speelgoed:)
pi_149600556
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:58 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Hier ook, hele mooie set. Verborgen disc, kaart van het eiland, verborgen boodschappen, heerlijk speelgoed:)
Ik heb helaas de standaard blu-ray set uit de UK :( Maar daar ben ik al blij zat mee :P
  zondag 15 februari 2015 @ 14:35:35 #233
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_149692311
Ik heb geen blu-ray speler. En om speciaal voor die set een speler aan te schaffen vind ik ook weer zoiets.
  zondag 15 februari 2015 @ 15:31:36 #234
134538 chansadres
Black & White
pi_149694016
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb helaas de standaard blu-ray set uit de UK :( Maar daar ben ik al blij zat mee :P
Ik kon na de hype de blurayset voordelig op de kop tikken voor 39,95. Vond jammer dat het niet die extra's deed bevatten. Ik heb toen een mail gestuurd naar Disney dat ik het stom vond dat de USA bluray boxset wel die dingen had en ik in Nederland die spullen niet kreeg. Stuurden ze me dat Lost bordspelletje uit de USA boxset op _O_
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  Moderator vrijdag 20 februari 2015 @ 14:00:09 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149856346
Als fan van het eerste uur heel trouw seizoen 1 tot 5 gekeken. Ik wachtte 's nachts tot de nieuwe aflevering uit kwam en keek het dan meteen. Toen ik in 2009 een vriendje kreeg die nog nooit LOST had gezien besloot ik met seizoen 6 te wachten en alles nog eens met hem samen te kijken. 5 jaar later en seizoen 1 verder heb ik besloten om de serie maar eens af te kijken, dus afgelopen week eindelijk seizoen 6 gezien :D ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik van het laatste seizoen vond maar ik heb er vrede mee :) wat heeft LOST me veel gave nachten bezorgd waarbij ik gewoon bijna niet kón wachten op de volgende aflevering! De liefde bloeide afgelopen week weer op en nu is het moment om het los(t) te laten O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 20 februari 2015 @ 18:27:50 #236
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_149864262
aah, een Lost topic! Wat een liefde heb ik voor deze serie en de personages. Ik probeer er niet te veel aan te denken, zodat ik het over een tijdje opnieuw kan kijken. Helaas weet ik veel grote twists al, maar dat maakt het er niet minder leuk op.

Regelmatig ook dat ik deze luister

Dat einde vond ik trouwens prachtig.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 22 februari 2015 @ 03:06:17 #237
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_149910237
Ik ben ook begonnen aan Lost. Had er wel eens van gehoord, maar nooit gekeken. Erg gave serie. Ben nu bij aflevering 17 van Seizoen 1, dus nog heel wat afleveringen te gaan. Ben eigenlijk te ongeduldig hiervoor maar we zullen zien :P
pi_149913888
Kben vandaag opnieuw begonnen te kijken. Ik had het idee dat bepaalde zaken (kat als fugitive, locke ghandicapt) pas heel laat duidelijk werden maar dat blijkt dus al in de eerste 4 afleveringen duidelijk te worden.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 22 februari 2015 @ 12:14:15 #239
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_149914240
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
Beste serie ooit.
Slechtste serie ooit. Een serie die volledig afhankelijk was van cliffhangers zonder dat het verhaal zich ooit op fatsoenlijke wijze heeft ontwikkeld. :N
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 22 februari 2015 @ 12:54:52 #240
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_149915128
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Slechtste serie ooit. Een serie die volledig afhankelijk was van cliffhangers zonder dat het verhaal zich ooit op fatsoenlijke wijze heeft ontwikkeld. :N
:'), dan heb je de serie niet goed gekeken. Man of Faith versus Man of Science, Jack versus Locke, goed tegen kwaad. Losts verhaal is karaktergedreven, 42 man die Lost is, verloren, en aan het eind dat niet meer zijn.
Dat het verhaal niet ontwikkeld is, is dikke onzin :')
pi_149916062
quote:

[..]

Deze post :')
  zondag 22 februari 2015 @ 13:54:18 #242
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149916666
quote:

[..]

Denk dat je dan een andere serie hebt gezien
  zondag 22 februari 2015 @ 14:18:34 #243
53267 TC03
pi_149917278
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:54 schreef Jovatov het volgende:

[..]

:'), dan heb je de serie niet goed gekeken. Man of Faith versus Man of Science, Jack versus Locke, goed tegen kwaad. Losts verhaal is karaktergedreven, 42 man die Lost is, verloren, en aan het eind dat niet meer zijn.
Dat het verhaal niet ontwikkeld is, is dikke onzin :')
Dat is allemaal goedkope theatrale symboliek, geen verhaalontwikkeling. Goed tegen kwaad, diep man, maar zonder fatsoenlijk verhaal eromheen heeft het nog steeds geen diepgang hoor. Ik vind Lost ook absoluut niet karaktergedreven, de karakters waren juist flinterdun ondanks alle flashbacks en achtergrondverhalen. Breaking Bad, dat is karaktergedreven. De verhaallijn was volledig afhankelijk van mysterie waar nooit een fatsoenlijk antwoord op is gegeven. Dat vind ik zeer goedkoop, aangezien mysterie kweken vrij simpel is. Als je een goed verhaal vertelt heb je geen mysterie nodig.
pi_149917308
quote:

[..]

Deze post. _O_
pi_149917452
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:19 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Deze post. _O_
MEHO :(
pi_149917645
Zou het niet de beste serie ooit willen noemen, maar het is zeker niet de slechtste. Ik was een van de fans die best kon leven met het einde en ik vond het oke dat bepaalde vragen onbeantwoord bleven. Dat gezegd hebbende...seizoen 3 vond ik persoonlijk erg brak beginnen en ook seizoen 2 had vlagen van saaiheid. De serie staat echter wel in mijn top 10, omdat ik me er gewoon mee vermaakt heb. Ik vond seizoen 4 en 5 eigenlijk de leukste seizoenen raar genoeg.
  zondag 22 februari 2015 @ 14:35:49 #247
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149917814
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:18 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is allemaal goedkope theatrale symboliek, geen verhaalontwikkeling. Goed tegen kwaad, diep man, maar zonder fatsoenlijk verhaal eromheen heeft het nog steeds geen diepgang hoor. Ik vind Lost ook absoluut niet karaktergedreven, de karakters waren juist flinterdun ondanks alle flashbacks en achtergrondverhalen. Breaking Bad, dat is karaktergedreven. De verhaallijn was volledig afhankelijk van mysterie waar nooit een fatsoenlijk antwoord op is gegeven. Dat vind ik zeer goedkoop, aangezien mysterie kweken vrij simpel is. Als je een goed verhaal vertelt heb je geen mysterie nodig.
Nooit zoveel bullshit in 1 post gezien. Mysterie was slechts een add-on, zeker niet "verhaallijn was hier volledig afhankelijk van", en de meeste daarvan werd wel beantwoord, je hoeft toch niet overal antwoord op te krijgen?
Hoe kun je een serie niet karaktergedreven vinden als in elke aflevering een karakter wordt belicht door zowel achtergrond als in het heden? :')
  zondag 22 februari 2015 @ 14:39:46 #248
53267 TC03
pi_149917925
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:35 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nooit zoveel bullshit in 1 post gezien. Mysterie was slechts een add-on, zeker niet "verhaallijn was hier volledig afhankelijk van", en de meeste daarvan werd wel beantwoord, je hoeft toch niet overal antwoord op te krijgen?
Hoe kun je een serie niet karaktergedreven vinden als in elke aflevering een karakter wordt belicht door zowel achtergrond als in het heden? :')
Ik ben het volledig met je eens dat je niet overal antwoord op hoeft te krijgen, maar uiteindelijk moet het verhaal wel op een correcte en consistente wijze afgerond worden, en dat is gewoon niet gebeurd. Het verhaal ging alle kanten op zonder dat er een duidelijke focus was. Hoe staat het bijvoorbeeld met Jack z'n leger? En Walt die ontvoerd werd, werd ooit nog wel uitgelegd maar de invloed op het verhaal was verder 0,0. Dat soort scènes zaten er in met maar één reden en dat was mysterie kweken en cliffhangers verzinnen, niet ontwikkeling van het verhaal.

In elke aflevering wordt een karakter belicht, maar dat maakt het verhaal niet meteen karaktergedreven. Uiteindelijk was de karakterontwikkeling minimaal en was de invloed van al die uitdieping op het verhaal te verwaarlozen. Tot slot vond ik de flashbacks vaak ook gewoon niet boeiend. Veel aandacht aan personages besteden betekent niet dat het meteen een goed verhaal wordt, Goede Tijden Slechte Tijden besteedt waarschijnlijk meer aandacht aan de personages in éen aflevering dan Lost in zes jaar, maar is dat meteen een goede serie dan?
  zondag 22 februari 2015 @ 14:49:57 #249
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149918233
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:39 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens dat je niet overal antwoord op hoeft te krijgen, maar uiteindelijk moet het verhaal wel op een correcte en consistente wijze afgerond worden, en dat is gewoon niet gebeurd. Het verhaal ging alle kanten op zonder dat er een duidelijke focus was. Hoe staat het bijvoorbeeld met Jack z'n leger? En Walt die ontvoerd werd, werd ooit nog wel uitgelegd maar de invloed op het verhaal was verder 0,0. Dat soort scènes zaten er in met maar één reden en dat was mysterie kweken en cliffhangers verzinnen, niet ontwikkeling van het verhaal.

In elke aflevering wordt een karakter belicht, maar dat maakt het verhaal niet meteen karaktergedreven. Uiteindelijk was de karakterontwikkeling minimaal en was de invloed van al die uitdieping op het verhaal te verwaarlozen. Tot slot vond ik de flashbacks vaak ook gewoon niet boeiend. Veel aandacht aan personages besteden betekent niet dat het meteen een goed verhaal wordt, Goede Tijden Slechte Tijden besteedt waarschijnlijk meer aandacht aan de personages in éen aflevering dan Lost in zes jaar, maar is dat meteen een goede serie dan?
Ach we kunnen er veel woorden aan kwijt maken, maar het is duidelijk dat jij de serie compleet anders dan ik heb ervaren.
pi_149918436
quote:

[..]

Dit dus.

Het eerste seizoen was prima. Ook was het niet erg dat er per aflevering 2-3 vragen bij kwamen en er maximaal 1 werd beantwoord, maar op een gegeven moment moet dat omslaan. Een afgeraffeld einde zoals bij Lost verwacht je bij een serie die plotseling wordt gecancelled en waar de schrijvers nog 3-4 afleveringen hebben om er een einde aan te breien. Als je daarentegen als schrijvers na 3 seizoenen al weet dat je nog 48 afleveringen hebt om het verhaal af te ronden en je maakt er nog steeds zo'n bende van, dan is het je gewoon boven de pet gegroeid en heb je het gewoon verprutst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')