Serie staat op Netflix. Ik kijk elke week sowieso wel 1 aflevering terug. Willekeurig, net waar ik zin in heb. Blijft toch wel de beste serie ooit, samen met de X-Files.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Gisteren even dat filmpje gezien wat hier gepost was en meteen als ik die soundtrack weer hoor krijg ik een raar gevoelHet blijft gewoon echt een speciale serie.
Zit er ook aan te denken om de serie op bluray te kopen. Alleen wel beetje prijzig
leuk bedacht die theorieën, dat was idd 1 vd leuke dingen aan lost. Maar juist daarom viel de verklaring uiteindelijk zo tegen. Dat had elke kleuter wel kunnen bedenken namelijkquote:
Laatst wel de bluray's gekocht. Grote aanrader. Is een investering (al zijn ze wel eens duurder geweest), maar dan heb je ook wel watquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Gisteren even dat filmpje gezien wat hier gepost was en meteen als ik die soundtrack weer hoor krijg ik een raar gevoelHet blijft gewoon echt een speciale serie.
Zit er ook aan te denken om de serie op bluray te kopen. Alleen wel beetje prijzig
quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Serie staat op Netflix. Ik kijk elke week sowieso wel 1 aflevering terug. Willekeurig, net waar ik zin in heb. Blijft toch wel de beste serie ooit, samen met de X-Files.
Dit dusquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Laatst wel de bluray's gekocht. Grote aanrader. Is een investering (al zijn ze wel eens duurder geweest), maar dan heb je ook wel watLeuke extra's ook, die je wel mist op netflix en downloads natuurlijk.
Ik heb de volledige serie bluraysetquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik heb helaas de standaard blu-ray set uit de UKquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:58 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Hier ook, hele mooie set. Verborgen disc, kaart van het eiland, verborgen boodschappen, heerlijk speelgoed:)
Ik kon na de hype de blurayset voordelig op de kop tikken voor 39,95. Vond jammer dat het niet die extra's deed bevatten. Ik heb toen een mail gestuurd naar Disney dat ik het stom vond dat de USA bluray boxset wel die dingen had en ik in Nederland die spullen niet kreeg. Stuurden ze me dat Lost bordspelletje uit de USA boxset opquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb helaas de standaard blu-ray set uit de UKMaar daar ben ik al blij zat mee
Slechtste serie ooit. Een serie die volledig afhankelijk was van cliffhangers zonder dat het verhaal zich ooit op fatsoenlijke wijze heeft ontwikkeld.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 12:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Slechtste serie ooit. Een serie die volledig afhankelijk was van cliffhangers zonder dat het verhaal zich ooit op fatsoenlijke wijze heeft ontwikkeld.
Deze postquote:Op zondag 22 februari 2015 12:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Slechtste serie ooit. Een serie die volledig afhankelijk was van cliffhangers zonder dat het verhaal zich ooit op fatsoenlijke wijze heeft ontwikkeld.
Denk dat je dan een andere serie hebt gezienquote:Op zondag 22 februari 2015 12:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is allemaal goedkope theatrale symboliek, geen verhaalontwikkeling. Goed tegen kwaad, diep man, maar zonder fatsoenlijk verhaal eromheen heeft het nog steeds geen diepgang hoor. Ik vind Lost ook absoluut niet karaktergedreven, de karakters waren juist flinterdun ondanks alle flashbacks en achtergrondverhalen. Breaking Bad, dat is karaktergedreven. De verhaallijn was volledig afhankelijk van mysterie waar nooit een fatsoenlijk antwoord op is gegeven. Dat vind ik zeer goedkoop, aangezien mysterie kweken vrij simpel is. Als je een goed verhaal vertelt heb je geen mysterie nodig.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:54 schreef Jovatov het volgende:
[..], dan heb je de serie niet goed gekeken. Man of Faith versus Man of Science, Jack versus Locke, goed tegen kwaad. Losts verhaal is karaktergedreven, 42 man die Lost is, verloren, en aan het eind dat niet meer zijn.
Dat het verhaal niet ontwikkeld is, is dikke onzin
Deze post.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nooit zoveel bullshit in 1 post gezien. Mysterie was slechts een add-on, zeker niet "verhaallijn was hier volledig afhankelijk van", en de meeste daarvan werd wel beantwoord, je hoeft toch niet overal antwoord op te krijgen?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is allemaal goedkope theatrale symboliek, geen verhaalontwikkeling. Goed tegen kwaad, diep man, maar zonder fatsoenlijk verhaal eromheen heeft het nog steeds geen diepgang hoor. Ik vind Lost ook absoluut niet karaktergedreven, de karakters waren juist flinterdun ondanks alle flashbacks en achtergrondverhalen. Breaking Bad, dat is karaktergedreven. De verhaallijn was volledig afhankelijk van mysterie waar nooit een fatsoenlijk antwoord op is gegeven. Dat vind ik zeer goedkoop, aangezien mysterie kweken vrij simpel is. Als je een goed verhaal vertelt heb je geen mysterie nodig.
Ik ben het volledig met je eens dat je niet overal antwoord op hoeft te krijgen, maar uiteindelijk moet het verhaal wel op een correcte en consistente wijze afgerond worden, en dat is gewoon niet gebeurd. Het verhaal ging alle kanten op zonder dat er een duidelijke focus was. Hoe staat het bijvoorbeeld met Jack z'n leger? En Walt die ontvoerd werd, werd ooit nog wel uitgelegd maar de invloed op het verhaal was verder 0,0. Dat soort scènes zaten er in met maar één reden en dat was mysterie kweken en cliffhangers verzinnen, niet ontwikkeling van het verhaal.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nooit zoveel bullshit in 1 post gezien. Mysterie was slechts een add-on, zeker niet "verhaallijn was hier volledig afhankelijk van", en de meeste daarvan werd wel beantwoord, je hoeft toch niet overal antwoord op te krijgen?
Hoe kun je een serie niet karaktergedreven vinden als in elke aflevering een karakter wordt belicht door zowel achtergrond als in het heden?
Ach we kunnen er veel woorden aan kwijt maken, maar het is duidelijk dat jij de serie compleet anders dan ik heb ervaren.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens dat je niet overal antwoord op hoeft te krijgen, maar uiteindelijk moet het verhaal wel op een correcte en consistente wijze afgerond worden, en dat is gewoon niet gebeurd. Het verhaal ging alle kanten op zonder dat er een duidelijke focus was. Hoe staat het bijvoorbeeld met Jack z'n leger? En Walt die ontvoerd werd, werd ooit nog wel uitgelegd maar de invloed op het verhaal was verder 0,0. Dat soort scènes zaten er in met maar één reden en dat was mysterie kweken en cliffhangers verzinnen, niet ontwikkeling van het verhaal.
In elke aflevering wordt een karakter belicht, maar dat maakt het verhaal niet meteen karaktergedreven. Uiteindelijk was de karakterontwikkeling minimaal en was de invloed van al die uitdieping op het verhaal te verwaarlozen. Tot slot vond ik de flashbacks vaak ook gewoon niet boeiend. Veel aandacht aan personages besteden betekent niet dat het meteen een goed verhaal wordt, Goede Tijden Slechte Tijden besteedt waarschijnlijk meer aandacht aan de personages in éen aflevering dan Lost in zes jaar, maar is dat meteen een goede serie dan?
Dit dus.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |