SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
sowieso was cola cherry de opperbaasquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, het is zo lekker.
Te lang geleden.
Gelukkigquote:
Zit net onder mn kaaklijn. Dat ga ik met een sjaal niet weg kunnen werken hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
LOL. Ik vind het altijd wel leuk. SJaal eromheen, klaarkees. Behalve als het echt een dikke plek is.
Oh, dat is een goed gezegde. Lekker positief, optimistisch, lekker pittig!quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je begint pas echt met leven na je 40ste zeggen mijn mede 40'gers
Dus je doet het helemaal niet voor die hockey.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
prima toch?![]()
20 graden, bier, chicks, en nog meer bier
Ohh, ik dacht dat je serieus was, en voelde me al enigzins beschaamdquote:
Nou, ik ga na mijn wedstrijd flink aan het bier ja, en daarbij ook de nodige chicks lastig vallen maarja ook hierbij zeg ik:quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus je doet het helemaal niet voor die hockey.
LOL. Kom maar op met je daden he!quote:
Ja uh sorry. Dacht eerst hihaho, daarna dacht ik oh, sommige mensen zijn wel wees Tamashii.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat je serieus was, en voelde me al enigzins beschaamd
Sowieso.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sowieso was cola cherry de opperbaas
Gezellig!quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, ik ga richting moeders.![]()
Fijn een gesprek over trouwen en daten enzovoorts.![]()
Ik haat mannen even zo erg nu
Ruk is dat. Ketting? Choker? Sjaaltje? Make up? Consealer?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit net onder mn kaaklijn. Dat ga ik met een sjaal niet weg kunnen werken hoor
Hee veel plezier man. Ik ga morgen ook chillen, niet met zoveel amateurs als jij.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, ik ga na mijn wedstrijd flink aan het bier ja, en daarbij ook de nodige chicks lastig vallen maarja ook hierbij zeg ik:
[ afbeelding ]
Je quote jezelf?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja uh sorry. Dacht eerst hihaho, daarna dacht ik oh, sommige mensen zijn wel wees Tamashii.
Ik ontdek net een tweede plek aan de andere kant van mn nek maar wel iets lagerquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ruk is dat. Ketting? Choker? Sjaaltje? Make up? Consealer?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hee veel plezier man. Ik ga morgen ook chillen, niet met zoveel amateurs als jij.
LOL./ Is je eigen schuld half!quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ontdek net een tweede plek aan de andere kant van mn nek maar wel iets lager![]()
DAMN geef dan zo'n vlek op een tiet ofzo!!![]()
Nevermind, dikke quotefaalacties hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |