Graafland en Schaken. De rest, naast Pelle, is volgens mij nog onder de 25.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen Mathijssen al brengt het gemiddelde gelijk een jaar omhoog.
Hun basiselftal heeft ook twee 30ers.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had Feyenoord jonger ingeschat eigenljik.
Schaken is 30quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Graafland en Schaken. De rest, naast Pelle, is volgens mij nog onder de 25.
Dat heet een vagina, die snee is heel normaal.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een wondje op een gênante plek.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat heet een vagina, die snee is heel normaal.
ha-haquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat heet een vagina, die snee is heel normaal.
weet ik het. ben geen beleidsbepaler. geen geld wss.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom niet een jonge talentvolle keeper? Die graafland is 33, heb je niks aan.
Schaken is 31quote:
Graafland kost ook geen hol volgens mij. Verder is er een Pools keeperstalentje maar die is volgens mij pas 16. Boy de Jong, de keeper van de A1, is niet zo heel veel vertrouwen in.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom niet een jonge talentvolle keeper? Die graafland is 33, heb je niks aan.
Er zat toch vroeger een keepert in de feyenoordjeugd die maar feyenoord tv ging presenteren omdat hij er toch geen klote van konquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Graafland kost ook geen hol volgens mij. Verder is er een Pools keeperstalentje maar die is volgens mij pas 16. Boy de Jong, de keeper van de A1, is niet zo heel veel vertrouwen in.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Graafland kost ook geen hol volgens mij. Verder is er een Pools keeperstalentje maar die is volgens mij pas 16. Boy de Jong, de keeper van de A1, is niet zo heel veel vertrouwen in.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik hou niet van verandering, waar is je UI
Ik ben de meningen nog aan 't inventariseren. Zondag voor de wedstrijd tegen Feyenoord maak ik m'n definitieve keuze voor de rest van 2013.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik hou niet van verandering, waar is je UI
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben de meningen nog aan 't inventariseren. Zondag voor de wedstrijd tegen Feyenoord maak ik m'n definitieve keuze voor de rest van 2013.
Jesper Hogedoorn. Speelde dit seizoen nog tegen Feyenoord met Xerxes.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zat toch vroeger een keepert in de feyenoordjeugd die maar feyenoord tv ging presenteren omdat hij er toch geen klote van kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |