Ik heb nog 0 keer gepost over jouw UI dus laat mij er even buiten wil je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie zijn de enigen die er zoveel mee bezig zijn hoor.
Ben je in Tilburg?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
Straks weer voorzichtig beginnen met trainen.
Nu al 2x.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:54 schreef Typisch het volgende:
Zou wel even bazig zijn als Roda wint vanavond.
[..]
Ik heb nog 0 keer gepost over jouw UI dus laat mij er even buiten wil je.
Ah bedankt, die is ook vies dik als wat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jesper Hogedoorn. Speelde dit seizoen nog tegen Feyenoord met Xerxes.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig. Graafland is wel één van Ajax zijn kampioenen he.
Die man zit al 15 jaar op de bank (Zelfs in de eerste divisie), maar heeft wel 2 landstitels op zijn naam staan
[ afbeelding ]
Tonnetje of wat per jaar meepakken met alleen maar in het tweede keepen, toch best netjes.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig. Graafland is wel één van Ajax zijn kampioenen he.
Die man zit al 15 jaar op de bank (Zelfs in de eerste divisie), maar heeft wel 2 landstitels op zijn naam staan
[ afbeelding ]
Zelfs dat niet als doorgaans derde keeper lijkt mij?.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tonnetje of wat per jaar meepakken met alleen maar [b]in het tweede keepen[/b], toch best netjes.
Je faalt met het vet drukken van een tekst.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs dat niet als doorgaans derde keeper lijkt mij?.
Maar hij heeft er ook een snackbar naast. Zijn specialiteit is de bal in pindasaus.
Niet? Het is toch dik gedrukt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je faalt met het vet drukken van een tekst.
dik/vet, wat maakt het allemaal uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet? Het is toch dik gedrukt.
Je bewijst mijn gelijk toch enkel?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dik/vet, wat maakt het allemaal uit.
[ afbeelding ]
Ja, er is wat blauwe lucht te zien. Niks mis mee. Straks ff de gym in en vnv miss een klein kijkje in de stad nemen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, net even in de stad geweest. Lekker weertje, straks voetballen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bewijst mijn gelijk toch enkel?
Kom een balletje meetrappen dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, er is wat blauwe lucht te zien. Niks mis mee. Straks ff de gym in en vnv miss een klein kijkje in de stad nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |