quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se zwaar te squatten, gaat mij meer om dat ik lekker diep kan gaan met 40 kg ofzo. Ik moet trouwens zorgen dat ik niet teveel massa creeer in mijn benen anders ben ik meteen zo biggie.
Ja, inderdaad. Het boeit mij vrij weinig wat mensen over mij denken of zeggen op het internet, maar misschien verwacht ik ook teveel zelf-respect van mijn medemens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet, maar hoe dan ook wat je zegt kan niet. Hoe vervelend je mij soms mag vinden ik hou gewoon rekening met anderen. Wat voor jou een grapje is kan voor iemand anders gewoon hard aankomen. Ik durf te wedden dat je ook zo doet in het echt, wat een pracht karakter.
Dit is erg lastig serieus te nemen, maar meer kan ik er niet aan doen. Prima toch. Niet iedereen kan elkaar aardig vinden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je excuses is niet echt genoeg. Je hebt voor mij echt afgedaan.
Zal ik ook wat harder worden? Misschien moet je je vader vragen wat fatsoen is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het boeit mij vrij weinig wat mensen over mij denken of zeggen op het internet, maar misschien verwacht ik ook teveel zelf-respect van mijn medemens.
[..]
Dit is erg lastig serieus te nemen, maar meer kan ik er niet aan doen. Prima toch. Niet iedereen kan elkaar aardig vinden.
Ik denk dat juist mensen met zelf-respect anderen beter kunnen respecteren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het boeit mij vrij weinig wat mensen over mij denken of zeggen op het internet, maar misschien verwacht ik ook teveel zelf-respect van mijn medemens.
[..]
Dit is erg lastig serieus te nemen, maar meer kan ik er niet aan doen. Prima toch. Niet iedereen kan elkaar aardig vinden.
Hij heeft geen zelf-respect, anders zou hij niet zo tegen mij praten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat juist mensen met zelf-respect anderen beter kunnen respecteren.
Dat probeer ik er dus mee te zeggen. En het grappige is dat de meesten hier lekker meegaan met Yuri. Net de middelbare school weer. Ik kan misschien zwembanden hebben, irritant, aandachtshoer dit dat. Maar ik heb gewoon respect voor iedereen hier, ik geef zelfs nog tips aan Yuri over kip bijvoorbeeld in het BB-topic.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij heeft geen zelf-resect, anders zou hij niet zo tegen mij praten.
Erkennen betekent meer dan excuses aanbieden. Je kan niet je excuses aanbieden voor iets wat je niet erkent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb mijn excuses aangeboden, meer kan ik er niet aan doen jongens. Het was ook niet kwaad bedoelt en zulks.
Ik laat me een hoop zeggen, en echt elke dag. Ik krijg haatmails, DM's waarin mensen me uitschelden om wat ik doe. Maar dit is echt belachelijk, en hoef ik niet te pikken. Ook al is hetr als grapje bedoeld, waar haal je het in vredesnaam vandaan in je domme kop?quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:10 schreef Levolution het volgende:
Kom op jongens, zand erover. Yuri bedoelde het niet kwaad maar het kwam gewoon niet zo lekker over. Snakey mag wel aangeven dat hij er niet van gediend is. Maar maak geen ruzie man. make love enzo.
Op FOK! worden wel vaker dit soort grappen gemaakt (jailbait en dat soort dingen), ik geloof dus wel dat hij het echt niet zei om jou in een kwaad daglicht te zetten ofzo maar echt als grapje bedoelde.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik laat me een hoop zeggen, en echt elke dag. Ik krijg haatmails, DM's waarin mensen me uitschelden om wat ik doe. Maar dit is echt belachelijk, en hoef ik niet te pikken. Ook al is hetr als grapje bedoeld, waar haal je het in vredesnaam vandaan in je domme kop?
Ik weet niet of ik moet huilen of dat ik moet lachen. Wat is dit, waaaaaaat is dit. Kom op Fanta, pak die ALPHA POWER in je en wees eens zelfverzekerd, meegaand en minder serieus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat probeer ik er dus mee te zeggen. En het grappige is dat de meesten hier lekker meegaan met Yuri. Net de middelbare school weer. Ik kan misschien zwembanden hebben, irritant, aandachtshoer dit dat. Maar ik heb gewoon respect voor iedereen hier, ik geef zelfs nog tips aan Yuri over kip bijvoorbeeld in het BB-topic.
Ik heb niks fouts gedaan. Daarnaast heb ik geen invloed op de reactie na mijn post. Dingen waar ik geen invloed op kan uitoefenen, maak ik mij ook geen zorgen over. Ik zie het als een grapje en totaal niet serieus, dus ik zeg het. Als Snakey het serieus neemt, is dat iets waar ik niks aan kan doen omdat ik niet in de toekomst kan kijken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Erkennen betekent meer dan excuses aanbieden. Je kan niet je excuses aanbieden voor iets wat je niet erkent.
Nee, dat is het niet. Ik zeg dingen in prive die hij zou moeten respecteren, en dat doet hij niet. Dan ben je een echte klootzak.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Op FOK! worden wel vaker dit soort grappen gemaakt (jailbait en dat soort dingen), ik geloof dus wel dat hij het echt niet zei om jou in een kwaad daglicht te zetten ofzo maar echt als grapje bedoelde.
Natuurlijk heb jij het recht om het niet te pikken, dat geef je nu ook aan. En als reactie daarop biedt hij weer zijn excuses aan. Is toch goed zo?
Dat woog ik niet mee. Daar houd ik me dan ook buiten, dat is iets tussen jullie twee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik zeg dingen in prive die hij zou moeten respecteren, en dat doet hij niet. Dan ben je een echte klootzak.
Nogmaals, mijn excuses man, goddamn. Volgens mij weet iedereen dat jij geen kinderen hebt. Ik kan mij trouwens ook niet herinneren dat het een privé iets was wat jij tegen mij gezegd hebt en vaak zijn dit de dingen die ik juist onthoud.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik zeg dingen in prive die hij zou moeten respecteren, en dat doet hij niet. Dan ben je een echte klootzak.
Ik ben zelfverzekerder dan jij denkt, als ik onzeker zou zijn zou ik stoppen met het posten van foto's van mijn lichaam hier, vooral door de reacties. Uit elk negatief bericht kan je altijd iets positiefs halen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet huilen of dat ik moet lachen. Wat is dit, waaaaaaat is dit. Kom op Fanta, pak die ALPHA POWER in je en wees eens zelfverzekerd, meegaand en minder serieus.Het leven is somber wanneer je alles zo serieus neemt. Daarnaast is dit het internet. Wat boeit het als ik zeg dat je zwembandjes hebt? Ik heb ze ook, who fucking cares. Je kent mij niet eens en mijn woorden zouden 0,0 waarde voor jou moeten hebben. Wie ben ik sowieso voor jou? Het is allemaal zo simpel en je leven wordt er zoveel beter op.
Twee tips: 1) Wees zelfverzekerd 2) Neem alles niet zo serieus.
[..]
Ik heb niks fouts gedaan. Daarnaast heb ik geen invloed op de reactie na mijn post. Dingen waar ik geen invloed op kan uitoefenen, maak ik mij ook geen zorgen over. Ik zie het als een grapje en totaal niet serieus, dus ik zeg het. Als Snakey het serieus neemt, is dat iets waar ik niks aan kan doen omdat ik niet in de toekomst kan kijken.
Sowieso snap ik niet waarom een volwassen man van in de veertig zich aantrekt wat een jongen van in die 20 over hem zegt. Ik ben enkel teleurgesteld.
Gaat het een beetje gozer?quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:35 schreef Panzermaus het volgende:
Rustig maadjes, we bedoelen het vast niet zo.
Net wakker.Ik lig op sterven maar het beste ding in de wereld nu is cassis/fanta/cola/sprite.
toch een soa opgelopenquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:35 schreef Panzermaus het volgende:
Net wakker.Ik lig op sterven maar het beste ding in de wereld nu is cassis/fanta/cola/sprite.
Waarom lig je op sterven? Ziek?quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:35 schreef Panzermaus het volgende:
Je bent een beetje hersenloos dan want daar hebben we een gesprek over gehad. Maar waarom noem je me een pedo? Hoe is dat in godsnaam in je hersens gekomen? Heb je enig idee hoe je me nu op een forum wegzet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nogmaals, mijn excuses man, goddamn. Volgens mij weet iedereen dat jij geen kinderen hebt. Ik kan mij trouwens ook niet herinneren dat het een privé iets was wat jij tegen mij gezegd hebt en vaak zijn dit de dingen die ik juist onthoud.
Hij kon zich niet inhouden en heeft seks gehad met een aap. Daardoor heeft hij SIV opgelopen een agressievere variant van het HIV-virus.quote:
Onmogelijk, hij is immuun door zijn Pandakuur.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij kon zich niet inhouden en heeft seks gehad met een aap. Daardoor heeft hij SIV opgelopen een agressievere variant van het HIV-virus.
Okee, je bent dus echt een klootzak die niet ziet wat hij zegt op een forum.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het prima zo. Ik ga er ook niet meer op in. Excuses zijn welgemeend indien je je gekwetst voelt en meer is er niet.
SIV is resistenter. Hij heeft alleen die Pandakuur gedaan omdat hij dacht dat hij het alleen met mensen zou doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Onmogelijk, hij is immuun door zijn Pandakuur.
Ik zou nog zieker worden van al dat goedkope spul.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:52 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen ik ben gewoon geveld door FEVER 105. Krepeer van de keelpijn/hoofdpijn, zieke koortsdromen vol met onmogelijkheden waardoor ik doodsbang en zeiknat van het zweet wakker word, etc. Bizar.
Krijg je van pindakaas voor het slapen geen nachtmerries?
Aanrader voor als je hetzelfde krijgt: neem een stack van alle goedkope soda's die je in huis hebt.
[ afbeelding ]
Het zit allemaal in je hoofd. Het heeft niks met de soda's te maken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:52 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen ik ben gewoon geveld door FEVER 105. Krepeer van de keelpijn/hoofdpijn, zieke koortsdromen vol met onmogelijkheden waardoor ik doodsbang en zeiknat van het zweet wakker word, etc. Bizar.
Aanrader voor als je hetzelfde krijgt: neem een stack van alle goedkope soda's die je in huis hebt.
[ afbeelding ]
Goed slapen, citroen/honing thee drinken, vitamines en roids innemen en je bent na twee dagen weer topfit. Frisdrank is zeker een new-age remedie of zo?quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:52 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat goed slapen heb je zeker van jezelf, zo om 3 uur. En dat doe je elke nacht. Jouw gains zullen ongeveer nul zijn denk ik?quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed slapen, citroen/honing thee drinken, vitamines en roids innemen en je bent na twee dagen weer topfit. Frisdrank is zeker een new-age remedie of zo?
gewoon lekker bijstandje pakken en slapen van 3 tot 1 uur in de middag. Prima tochquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat goed slapen heb je zeker van jezelf, zo om 3 uur. En dat doe je elke nacht. Jouw gains zullen ongeveer nul zijn denk ik?
Ja dat doen klungels inderdaad. Zo ook yuri.quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:01 schreef Seam het volgende:
[..]
gewoon lekker bijstandje pakken en slapen van 3 tot 1 uur in de middag. Prima toch
Deze man weet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:01 schreef Seam het volgende:
[..]
gewoon lekker bijstandje pakken en slapen van 3 tot 1 uur in de middag. Prima toch
Of denk je dat Yuri Emmimich 2.0 is?
Yvonne?quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja dat doen klungels inderdaad. Zo ook yuri.
Ik ben zo nog niet klaar met hem. Hijj heeft geen idee wat voor hel hij over zichzelf heeft afgeroepen.
Bevestig je eigen domheid nog even...quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze man weet.Uitkering en de hele dagen blowen.
[ afbeelding ]
Snakes, chill man. Neem een cocktail en geniet van het lekkere weertje daar in Spanje. Je maakt je druk om niks.quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja dat doen klungels inderdaad. Zo ook yuri.
Ik ben zo nog niet klaar met hem. Hijj heeft geen idee wat voor hel hij over zichzelf heeft afgeroepen.
Haha oke!quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, daar heb ik niemand voor nodig heur. Hij doet het zelf al.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed slapen, citroen/honing thee drinken, vitamines en roids innemen en je bent na twee dagen weer topfit. Frisdrank is zeker een new-age remedie of zo?
muziek posten is zooo 2009quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens een slaapliedje voor jullie!
olum ik ga nu niet gece gece muziek opzettenquote:Op zaterdag 13 april 2013 03:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Goed naar de lyrics luisteren.
Nee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:14 schreef Panzermaus het volgende:
Snakey mag ik een mojito zonder alcohol?
[..]
Waarom?quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Doet me pijn dat je niet kan quoten.
Omdat ik van je hou man. Omdat ik je tof vind. Omdat mijn moeder vind dat ik met een Turk moet trouwen en er eindelijk een heb ontmoet die gewoon grapjes kan maken over homo's.quote:
Lol je moet ook met een Turk trouwen maar mij kun je niet krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omdat ik van je hou man. Omdat ik je tof vind. Omdat mijn moeder vind dat ik met een Turk moet trouwen en er eindelijk een heb ontmoet die gewoon grapjes kan maken over homo's.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol je moet ook met een Turk trouwen maar mij kun je niet krijgen.
Nee heb al harem van 4 mag niet meer van de islam.quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]. Shit man. Ben je al beloofd aan je nicht dan?
Kut man...ik weet niet hoe ik dit aan mijn moeder moet uitleggen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee heb al harem van 4 mag niet meer van de islam.
Ik kan geen DM's meer versturen? Ik wilde net Fanta virtueel vermoorden, maar dat gaat dus niet...quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kut man...ik weet niet hoe ik dit aan mijn moeder moet uitleggen.
Huh ja ik had dus een DM naar jou/u gestuurd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan geen DM's meer versturen? Ik wilde net Fanta virtueel vermoorden, maar dat gaat dus niet...
Welnee, je lichaam kan behoorlijk wat aan. Anders had ik nooit overleeft met de zooi die ik verwerkt heb. Een beetje roids zijn dan niks.quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:52 schreef Levolution het volgende:
Dit is wat er met je lichaam gebeurt als je aan de roids gaat jongens.
Iemand op fok postte uit het niets ineens ''je moeder is een sletje'' 3 dagen nadat mijn moeder was overledenquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
.Je kan ook gewoon lekker lol hebben en rekening houden met anderen toch, alles met mate. En je kan zeker 2 keer nadenken voordat je wat zegt.
was dat toeval of wist diegene dat? .quote:Op zaterdag 13 april 2013 06:03 schreef IrCute het volgende:
[..]
Iemand op fok postte uit het niets ineens ''je moeder is een sletje'' 3 dagen nadat mijn moeder was overledenWas totaal niet relevant tot mijn post en ze heeft ook nooit echt sorry gezegd, vind dr nogsteeds een kuthoer.
Als ze dat IRL had gezegd had ik dr waarschijnlijk hard geslagen, terwijl ik helemaal niet zo iemand ben
toevalquote:Op zaterdag 13 april 2013 08:21 schreef Snakey het volgende:
Was da
[..]
was dat toeval of wist diegene dat? .
Ik weet hoe dat voelt, maar mensen bedoelen t niet zo (zolang ze t niet weten.) Heb me in t begin ook echt in moeten houden met opmerkingen over mn vaderquote:Op zaterdag 13 april 2013 06:03 schreef IrCute het volgende:
[..]
Iemand op fok postte uit het niets ineens ''je moeder is een sletje'' 3 dagen nadat mijn moeder was overledenWas totaal niet relevant tot mijn post en ze heeft ook nooit echt sorry gezegd, vind dr nogsteeds een kuthoer.
Als ze dat IRL had gezegd had ik dr waarschijnlijk hard geslagen, terwijl ik helemaal niet zo iemand ben
is het de moeite om terug te lezen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:00 schreef seto het volgende:
damn soveel drama gemist van8
dit wordt trouwens steeds meer een SC clubje ipv een BB ONZ topique
neuj, iets over gekwetste gevoelens en ondoordachte opmerkingenquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is het de moeite om terug te lezen?
jees gekquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:07 schreef seto het volgende:
[..]
neuj, iets over gekwetste gevoelens en ondoordachte opmerkingen
Dit dus, heb ik nog iets gemist ?quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:00 schreef seto het volgende:
damn soveel drama gemist van8
dit wordt trouwens steeds meer een SC clubje ipv een BB ONZ topique
Ik heb alles terug gelezen, was rustig op het werk. Niet veel gemist, Yuri zei iets over Snakey, Snakey boos, Yuri biedt excuses aan, Fanta bemoeit zich ermee, Yuri wil het laten gaan, Snakey nog steeds boos, en nu wordt er niet meer over gepraat. YWquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus, heb ik nog iets gemist ?
Lag zelf te slapen; voor die keiharde gainz![]()
Ik sta vaak rond een uur of 5 op, om vervolgens tegen 6'en richting de gym te vertrekken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:41 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso zou er een auto-lock op dit topic moeten komen van 0:00 tot 8:00 of zo..
Maar jij bent ook een hele leipe b0ii.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik sta vaak rond een uur of 5 op, om vervolgens tegen 6'en richting de gym te vertrekken.
Eerder een lock tussen 21:00 - 4:30.
winny + clen voor de droge massa 1% vet verlieze per week en 3kg aankome het kanquote:Op zaterdag 13 april 2013 04:04 schreef Snakey het volgende:
Avanar Levo. Is niet zo heftig, maar het werkt.
winnny is niks vriendquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
winny + clen voor de droge massa 1% vet verlieze per week en 3kg aankome het kan
test tren nakure met nolvaquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat was jouw laatste kuurtje.eu dan?
na die kuur was ik fat ja sws vriend wel 10kg solid massa gepaktquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kan khieruit opmerke dat jy een kkdikkkertj bent??
+10kg en +3% vet in 16 wekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
na die kuur was ik fat ja sws vriend wel 10kg solid massa gepakt
waarom moe je dat nou seggequote:Op zaterdag 13 april 2013 11:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kan khieruit opmerke dat jy een kkdikkkertj bent??
lol heb jij kleine armpjes vriendquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:20 schreef Ethanolic het volgende:
Mmh dagje armen isoleren. Omdat het fucking kan.
Klopt dat trouwens wat hij zegt over muscle memory die alleen in 10lbs omhoog gaat of is dat dikke broscience?quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:27 schreef Poppiholla het volgende:
Bijgelezen. Samenvatting:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Op DBB had je ook zo gast die zoiets vroeg alleen die trainde al 3 jaar en was 90kg en zat tegen zijn limiet aan. Hij was dom genoeg om zijn hele naam onder zijn post te zetten en toen keek ik op facebook was het zo'n beachboy ectoquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:37 schreef Levolution het volgende:
http://forum.bodynet.nl/alles-wat-off-topic/53700-anadrol.html
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Op DBB had je ook zo gast die zoiets vroeg alleen die trainde al 3 jaar en was 90kg en zat tegen zijn limiet aan. Hij was dom genoeg om zijn hele naam onder zijn post te zetten en toen keek ik op facebook was het zo'n beachboy ecto
Ergste was nog dat hij iets van natuurkunde aan de universteit studeerdequote:Op zaterdag 13 april 2013 12:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een gasten lopen er ook rond.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ergste was nog dat hij iets van natuurkunde aan de universteit studeerde
Die mensen donder ik altijd uit mijn lijst, samen met die vrouwen die van die kasthomos volgen die de hele dag gay quotes postenquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klik op LIKE en zie wat er gebeurd.
Do you even ____?
Gelukkig heb ik dat niet. Dat laatste dan weer wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die mensen donder ik altijd uit mijn lijst, samen met die vrouwen die van die kasthomos volgen die de hele dag gay quotes posten
Gewoon melden, waarschijnlijk bedanken ze je voor het melden en blijft het daarbijquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb trouwens een dilemma, gisteren weer mijn bestelling van B&F ontvangen alleen ze hebben er 2x zoveel ingedaan als dat ik besteld heb en neem aan dat dit niet de bedoeling is. Moet ik zo eerlijk zijn om dit te zeggen ondanks dat ze genoeg winst draaien maar het wel een bedrijf is dat altijd een goede klantenservice heeft en snel problemen oplost?
Er blij mee zijn en niks doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb trouwens een dilemma, gisteren weer mijn bestelling van B&F ontvangen alleen ze hebben er 2x zoveel ingedaan als dat ik besteld heb en neem aan dat dit niet de bedoeling is. Moet ik zo eerlijk zijn om dit te zeggen ondanks dat ze genoeg winst draaien maar het wel een bedrijf is dat altijd een goede klantenservice heeft en snel problemen oplost?
ik quote ook altijd die swag negersquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat niet. Dat laatste dan weer wel.Zo'n vriend van mij die altijd Drake quotes post waarvan die denkt dat die daardoor meer likeable gevonden wordt door sjiks, denk ik.
Zou het zelf houden maar ik consider mezelf dan ook als een best wel honest fellow.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Louis Vuitton negers op Facebook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Er blij mee zijn en niks doen.
[..]
ik quote ook altijd die swag negers
zijn de grote denkers van onze tijd weetje haal zo veel inspirate uit die gaste
Die broek en schoenen zijn ook redelijke mistakesquote:
Mag ik al je meisjes hebben dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
Inmiddels bijna 1 liter suikerwater gehad en de eerste symptomen van diabetes dienen zich al aan.
Bendoe jij krijgt mijn shakebeker, ZetaOS krijgt mijn bureaulamp en Weissman, jij krijgt een perzik-condoom gevuld met whey.
Haha wat een koning!quote:
weenie ben de tel kwijt thanks brahquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:19 schreef Ethanolic het volgende:
Levo hoeveel kuurtjes heb je al gehad die pic die je me dm'de kaolo gespiert
Arme Bendoe, jij tufte toch in je shakebeker?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
Inmiddels bijna 1 liter suikerwater gehad en de eerste symptomen van diabetes dienen zich al aan.
Bendoe jij krijgt mijn shakebeker, ZetaOS krijgt mijn bureaulamp en Weissman, jij krijgt een perzik-condoom gevuld met whey.
Waarom zit je aan de suikerwater?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk zelf dat hij frisdrank bedoelde.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:59 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Waarom zit je aan de suikerwater?
Gratis spul, natuurlijk gewoon houden, dat je hier überhaupt over na moet denken. B&F is toch al kaulo rijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gelegenheidstheoriequote:Op zaterdag 13 april 2013 14:03 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Gratis spul, natuurlijk gewoon houden, dat je hier überhaupt over na moet denken. B&F is toch al kaulo rijk.
Het is niet crimineel om teveel verkregen spullen niet te melden. Als ze er achter komen moet je het idd retouneren(op hun kosten) maar anders is het niet crimineel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gelegenheidstheorie
Je pakt iemand z'n brood af en dat is gewoon crimineel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:11 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Het is niet crimineel om teveel verkregen spullen niet te melden. Als ze er achter komen moet je het idd retouneren(op hun kosten) maar anders is het niet crimineel.
oh man Koreaanse chicksquote:
Klopt. Het is zonde om af te drogen vaak.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:43 schreef Levolution het volgende:
Hebben jullie ook dat jullie niet onder de douche vandaan kunnen komen omdat de belichting zo goed is en je lichaam glanst van het water?
ik sta dan zo fucking shredded man. dan moet ik altijd rukkenquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:43 schreef Levolution het volgende:
Hebben jullie ook dat jullie niet onder de douche vandaan kunnen komen omdat de belichting zo goed is en je lichaam glanst van het water?
geen slaap pakken is geen gains hequote:Op zaterdag 13 april 2013 08:39 schreef Jahr00n het volgende:
jemig watskeburt met deze topicje? slapen jullie niet?
Zonde van de eiwitten broeder, al je gains weg. Heb laatst een keer gemasturbeerd, 5kg kwijt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik sta dan zo fucking shredded man. dan moet ik altijd rukken
En als je veel ananas eet wordt het ook nog lekker zoet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:10 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
met een beetje whey best lekker
Nice, die had ik nog niet. (srs)quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
quote:
KLB / Warm zaad?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:14 schreef Beach het volgende:
[..]
En als je veel ananas eet wordt het ook nog lekker zoet.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
40+ graden koorts, mirin' fat loss?
[..]
KLB / Warm zaad?
speelde het srs een kwartier, keek naar de tijd en dacht: dude je moet zelf gaan trainenquote:
ga gewoon pompen zo'n kutspel is verneuken van tijdquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben dit serieus aan het spelenwhat am i doing with my lyfee
is ook wel belanijk om te ontspanne man elk weekend ga ik ff zuipe en blowe en game om mijn geest tot rust te brengequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga gewoon pompen zo'n kutspel is verneuken van tijd
wat een onzinquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
is ook wel belanijk om te ontspanne man elk weekend ga ik ff zuipe en blowe en game om mijn geest tot rust te brenge
Dit. Als je het van dit soort dingen moet hebben in het leven is het wel erg sneu met je gesteld.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:19 schreef Champy het volgende:
[..]
Gewoon melden, waarschijnlijk bedanken ze je voor het melden en blijft het daarbij
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
is ook wel belanijk om te ontspanne man elk weekend ga ik ff zuipe en blowe en game om mijn geest tot rust te brenge
Normaalbandjesquote:Op zaterdag 13 april 2013 03:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens een slaapliedje voor jullie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een B-merk meuk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:52 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Was in de ochtend al gegaan dus dan mag t.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga gewoon pompen zo'n kutspel is verneuken van tijd
precs so doe ik t ook altyd tog strax lkr witte wijntjes drinkequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
directe opname in je bloedbaan nice goeien tipquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:58 schreef G.R.S. het volgende:
snuif gewoon whey op voordat je vertrekt
Lekker whey niezen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
directe opname in je bloedbaan nice goeien tip
goed idee! Waarom geen whey-infuus meenemen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:50 schreef FiliusDeorum het volgende:
Godverdomme moet vanavond weer zuipen maar neem wel kleine zakjes whey mee die ik in mijn drinken doe, toch nog een beetje goed toch?
Zetten je vrienden je onder druk om te drinken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:50 schreef FiliusDeorum het volgende:
Godverdomme moet vanavond weer zuipen maar neem wel kleine zakjes whey mee die ik in mijn drinken doe, toch nog een beetje goed toch?
Er bestaat serieus een anti-kater infuus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:51 schreef robuust89 het volgende:
[..]
goed idee! Waarom geen whey-infuus meenemen?
Gdwoon vocht met wat mineralen probably.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er bestaat serieus een anti-kater infuus.
Ja voor mensen met een alcohol intoxicatie die zo hoog is dat ze in coma liggenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er bestaat serieus een anti-kater infuus.
Van mij mogen die mensen gewoon opgesneden worden en dan de organen geven aan mensen die wel een bijdragen leven aan de maatschappijquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja voor mensen met een alcohol intoxicatie die zo hoog is dat ze in coma liggen
Yesquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Gdwoon vocht met wat mineralen probably.
Ook hollywood bishes gebruiken het.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja voor mensen met een alcohol intoxicatie die zo hoog is dat ze in coma liggen
Als de organen niet verneuqt zijn door de alcohol.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Van mij mogen die mensen gewoon opgesneden worden en dan de organen geven aan mensen die wel een bijdragen leven aan de maatschappij
Behalve hun lever dan die is al mogelijk naar de klote. Nieren is ook nog maar de vraag of ze er wat aan hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Van mij mogen die mensen gewoon opgesneden worden en dan de organen geven aan mensen die wel een bijdragen leven aan de maatschappij
In ieder geval beenmergquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Behalve hun lever dan die is al mogelijk naar de klote. Nieren is ook nog maar de vraag of ze er wat aan hebben.
weeg nu zo een 82kg en train vanaf november.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Mooi. Wat weeg je en hoe lang train je intussen?
Zit al een tijd er aan te denken om een Nederlandse versie van simple pickup te makenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
Supermarkt hook-ups for the win!
Helaas heeft het de vorige keer niet zo goed uitgepakt voor me
Ja dit hoort bij De Gym onzin
Je kan er wel goed uitzien, met je flexende moves... maar als je geen game hebt, wordt het nog niets
Dit idd, al die shit b shit is sowieso niet te zuipen!quote:
hoort nergens op dit forum. ok?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
Je kan er wel goed uitzien, met je flexende moves... maar als je geen game hebt, wordt het nog niets
Ik vind die PUA shit altijd wel grappig maar het is er allemaal op gericht om dates te regelen. Heb nooit zin om zoveel moeite in chicks te steken. Trek liever een one night stand uit de kroeg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
whehe die linker fles gebruik ik tijdens het trainenquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:52 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaan je gainsquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:52 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Excuse me, can i tell you something real quick? I know it's a bit weird, but i saw you and i thought you looked very nice..quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
dit sein de eckte hosselkoningenquote:
vooral die nerdjes in KLBquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sowieso op een forum vertellen dat je pussy pullt bij het leven.zo intens treurig.
sowieso ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:20 schreef seto het volgende:
[..]
vooral die nerdjes in KLB
pijnlijk om te lezen die topics
In dat hele subforum zitten alleen maar van die wereldvreemden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sowieso ja.
maar wat ik nog erger vind zijn die kerels die in die userfoto topics lopen te hosselen
Altijd met hun kassameisjes ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:20 schreef seto het volgende:
[..]
vooral die nerdjes in KLB
pijnlijk om te lezen die topics
hier komt ook genoeg van dat soort shit voorbij hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sowieso ja.
maar wat ik nog erger vind zijn die kerels die in die userfoto topics lopen te hosselen
idd. dat moeten we eigk uitbannen want dat verpest deze mooie reeks.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
hier komt ook genoeg van dat soort shit voorbij hoor
trieste knipoogjes en rollenspelletjes met de vrouwelijke users
Doel je op Braddie? Dat is een befaamde hosselaarquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Altijd met hun kassameisjes ook. Ze durven gewoon niet toe te geven dat kassameisjes het enige contact met vrouwen is op hun moeder na.
Toen waren die vrouwtjes er nog niet. Nu slaan de hormonen toch wel op hol.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
eerste paar maanden was dit topic beter te pruimen
Beter gewoon meeten als je feedback wil over je hoofdquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alleen al de behoefte om je eigen kop online te gooien.
Daar heb ik ook geen meet voor nodig!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:24 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Beter gewoon meeten als je feedback wil over je hoofd
Best een keer leuk om een badoo profiel aan te maken op zondag en alle bitches die je aanspreken af te wijzen zyzz stylequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alleen al de behoefte om je eigen kop online te gooien.
Gewoon heel KLB, kijk maar eens hoeveel topics er zijn over kassameisjes.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:24 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Doel je op Braddie? Dat is een befaamde hosselaar
Ik ging echt stuk om dat sexy & gewaagd topic laatst, zei iemand dat hij zo'n foto als de achtergrond van zijn mobila hadquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sowieso ja.
Gelukkig niet iedereen neequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen meet voor nodig!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Best een keer leuk om een badoo profiel aan te maken op zondag en alle bitches die je aanspreken af te wijzen zyzz style
ik kan niet meer daar kijken man. heb alles van klb uit mn AT en MyAT en nieuwe topics gedonderd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon heel KLB, kijk maar eens hoeveel topics er zijn over kassameisjes.
Dat topic is sowieso erg. 1 foto van een 6.3/10 en daarna 3 pagina's met kwijlende gasten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:26 schreef seto het volgende:
[..]
Ik ging echt stuk om dat sexy & gewaagd topic laatst, zei iemand dat hij zo'n foto als de achtergrond van zijn mobila had
wijze woorden broederquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
eerste paar maanden was dit topic beter te pruimen
lolol zyz die vrouwen trolltquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Best een keer leuk om een badoo profiel aan te maken op zondag en alle bitches die je aanspreken af te wijzen zyzz style
Waaarom, WAAAROM zet je zoiets neer in een topic met ik weet niet hoeveel views?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:29 schreef Panzermaus het volgende:
Karl Noten heeft ook net in US gepost zie ik. Fuck this shit, ik ga een pizza warmmaken.
Al sinds vrijdag 15:30 geen eten meer gehad.
Ik ken Karl Noten gewoon van Nederland In Beweging hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Waaarom, WAAAROM zet je zoiets neer in een topic met ik weet niet hoeveel views?
Pas ff op met die pedofiel/kinderporno grappen in dit topic. Gaat soms mis!
hoezo kinderporno??quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Waaarom, WAAAROM zet je zoiets neer in een topic met ik weet niet hoeveel views?
Pas ff op met die pedofiel/kinderporno grappen in dit topic. Gaat soms mis!
karl ntoen is kk shredded al die kindjes wouden een beetje van zn absquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
hoezo kinderporno??
karl noten is toch die fitness goeroe? heeft ook z'n eigen gym en opleidings ding
Klopt, Benno is ook zwemleraar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
hoezo kinderporno??
karl noten is toch die fitness goeroe? heeft ook z'n eigen gym en opleidings ding
When will it be my turn for Hankstethics. Ga je naar een FOK!meet trouwens?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:49 schreef fathank het volgende:
Dalijk lekker flexen in t zwembad met een lekkere beat erbij
Een Fok meet, mij niet gezien. De enige die ik wel eens meet is Houniet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
When will it be my turn for Hankstethics. Ga je naar een FOK!meet trouwens?
Vol met zink zekerquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:59 schreef Kesefkesef het volgende:
drie visjes voor jullie
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
dit sein de eckte hosselkoningenchicks drogeren totdat ze bukken
wat zijn je stats Ronniequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:12 schreef kaasplankje het volgende:
Ik liep vanmorgen met een bak koffie en mijn fiets door de stationshal in Rdam, kwam er een vrouw op mij af.
"Meneer mag ik u iets vragen?"
Ik: "Jahoor brand maar los."
Zij: "U ziet er echt schitterend uit, mag ik een foto van u maken?"
Ik, ijdel als ik ben uiteraard gestreeld ego: "Jahoor."
Zij foto's maken, stuk of 6.
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:12 schreef kaasplankje het volgende:
Ik liep vanmorgen met een bak koffie en mijn fiets door de stationshal in Rdam, kwam er een vrouw op mij af.
"Meneer mag ik u iets vragen?"
Ik: "Jahoor brand maar los."
Zij: "U ziet er echt schitterend uit, mag ik een foto van u maken?"
Ik, ijdel als ik ben uiteraard gestreeld ego: "Jahoor."
Zij foto's maken, stuk of 6.
Vrouw van jaar of 40/45, ze zag er wel goed uit. Hippies zijn hypocriet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:55 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe zag die vrouw eruit? Zeker een of ander vreemd hippiefiguur.
Als je ziek bent is het nog wel te doen.quote:Op zondag 14 april 2013 00:47 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te slecht dit.Moet zeggen dat ik dit programma wel eens keek wanneer ik ziek was ofzo. Gains van mijn leven.
Wekenlange DOM's door Nederland in Beweging.quote:Op zondag 14 april 2013 00:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je ziek bent is het nog wel te doen.
Dat je echt niks meer kunt van die griep, behalve die oefeningen van hem met die krukjes!
Neger watquote:Op zondag 14 april 2013 00:58 schreef ChesterPerry het volgende:
niks kan tippen aan DMX in de gym hoor
Dit soort shit is nice voor in de gym. Zijn er Spotify playlists vol met deze zooi?quote:
Geen idee, ik heb geen spotify, ik denk er wel overna om zelf een playlist te maken op Youtubequote:Op zondag 14 april 2013 01:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit soort shit is nice voor in de gym. Zijn er Spotify playlists vol met deze zooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |