quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se zwaar te squatten, gaat mij meer om dat ik lekker diep kan gaan met 40 kg ofzo. Ik moet trouwens zorgen dat ik niet teveel massa creeer in mijn benen anders ben ik meteen zo biggie.
Ja, inderdaad. Het boeit mij vrij weinig wat mensen over mij denken of zeggen op het internet, maar misschien verwacht ik ook teveel zelf-respect van mijn medemens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet, maar hoe dan ook wat je zegt kan niet. Hoe vervelend je mij soms mag vinden ik hou gewoon rekening met anderen. Wat voor jou een grapje is kan voor iemand anders gewoon hard aankomen. Ik durf te wedden dat je ook zo doet in het echt, wat een pracht karakter.
Dit is erg lastig serieus te nemen, maar meer kan ik er niet aan doen. Prima toch. Niet iedereen kan elkaar aardig vinden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je excuses is niet echt genoeg. Je hebt voor mij echt afgedaan.
Zal ik ook wat harder worden? Misschien moet je je vader vragen wat fatsoen is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het boeit mij vrij weinig wat mensen over mij denken of zeggen op het internet, maar misschien verwacht ik ook teveel zelf-respect van mijn medemens.
[..]
Dit is erg lastig serieus te nemen, maar meer kan ik er niet aan doen. Prima toch. Niet iedereen kan elkaar aardig vinden.
Ik denk dat juist mensen met zelf-respect anderen beter kunnen respecteren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het boeit mij vrij weinig wat mensen over mij denken of zeggen op het internet, maar misschien verwacht ik ook teveel zelf-respect van mijn medemens.
[..]
Dit is erg lastig serieus te nemen, maar meer kan ik er niet aan doen. Prima toch. Niet iedereen kan elkaar aardig vinden.
Hij heeft geen zelf-respect, anders zou hij niet zo tegen mij praten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat juist mensen met zelf-respect anderen beter kunnen respecteren.
Dat probeer ik er dus mee te zeggen. En het grappige is dat de meesten hier lekker meegaan met Yuri. Net de middelbare school weer. Ik kan misschien zwembanden hebben, irritant, aandachtshoer dit dat. Maar ik heb gewoon respect voor iedereen hier, ik geef zelfs nog tips aan Yuri over kip bijvoorbeeld in het BB-topic.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij heeft geen zelf-resect, anders zou hij niet zo tegen mij praten.
Erkennen betekent meer dan excuses aanbieden. Je kan niet je excuses aanbieden voor iets wat je niet erkent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb mijn excuses aangeboden, meer kan ik er niet aan doen jongens. Het was ook niet kwaad bedoelt en zulks.
Ik laat me een hoop zeggen, en echt elke dag. Ik krijg haatmails, DM's waarin mensen me uitschelden om wat ik doe. Maar dit is echt belachelijk, en hoef ik niet te pikken. Ook al is hetr als grapje bedoeld, waar haal je het in vredesnaam vandaan in je domme kop?quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:10 schreef Levolution het volgende:
Kom op jongens, zand erover. Yuri bedoelde het niet kwaad maar het kwam gewoon niet zo lekker over. Snakey mag wel aangeven dat hij er niet van gediend is. Maar maak geen ruzie man. make love enzo.
Op FOK! worden wel vaker dit soort grappen gemaakt (jailbait en dat soort dingen), ik geloof dus wel dat hij het echt niet zei om jou in een kwaad daglicht te zetten ofzo maar echt als grapje bedoelde.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik laat me een hoop zeggen, en echt elke dag. Ik krijg haatmails, DM's waarin mensen me uitschelden om wat ik doe. Maar dit is echt belachelijk, en hoef ik niet te pikken. Ook al is hetr als grapje bedoeld, waar haal je het in vredesnaam vandaan in je domme kop?
Ik weet niet of ik moet huilen of dat ik moet lachen. Wat is dit, waaaaaaat is dit. Kom op Fanta, pak die ALPHA POWER in je en wees eens zelfverzekerd, meegaand en minder serieus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat probeer ik er dus mee te zeggen. En het grappige is dat de meesten hier lekker meegaan met Yuri. Net de middelbare school weer. Ik kan misschien zwembanden hebben, irritant, aandachtshoer dit dat. Maar ik heb gewoon respect voor iedereen hier, ik geef zelfs nog tips aan Yuri over kip bijvoorbeeld in het BB-topic.
Ik heb niks fouts gedaan. Daarnaast heb ik geen invloed op de reactie na mijn post. Dingen waar ik geen invloed op kan uitoefenen, maak ik mij ook geen zorgen over. Ik zie het als een grapje en totaal niet serieus, dus ik zeg het. Als Snakey het serieus neemt, is dat iets waar ik niks aan kan doen omdat ik niet in de toekomst kan kijken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Erkennen betekent meer dan excuses aanbieden. Je kan niet je excuses aanbieden voor iets wat je niet erkent.
Nee, dat is het niet. Ik zeg dingen in prive die hij zou moeten respecteren, en dat doet hij niet. Dan ben je een echte klootzak.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Op FOK! worden wel vaker dit soort grappen gemaakt (jailbait en dat soort dingen), ik geloof dus wel dat hij het echt niet zei om jou in een kwaad daglicht te zetten ofzo maar echt als grapje bedoelde.
Natuurlijk heb jij het recht om het niet te pikken, dat geef je nu ook aan. En als reactie daarop biedt hij weer zijn excuses aan. Is toch goed zo?
Dat woog ik niet mee. Daar houd ik me dan ook buiten, dat is iets tussen jullie twee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik zeg dingen in prive die hij zou moeten respecteren, en dat doet hij niet. Dan ben je een echte klootzak.
Nogmaals, mijn excuses man, goddamn. Volgens mij weet iedereen dat jij geen kinderen hebt. Ik kan mij trouwens ook niet herinneren dat het een privé iets was wat jij tegen mij gezegd hebt en vaak zijn dit de dingen die ik juist onthoud.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik zeg dingen in prive die hij zou moeten respecteren, en dat doet hij niet. Dan ben je een echte klootzak.
Ik ben zelfverzekerder dan jij denkt, als ik onzeker zou zijn zou ik stoppen met het posten van foto's van mijn lichaam hier, vooral door de reacties. Uit elk negatief bericht kan je altijd iets positiefs halen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet huilen of dat ik moet lachen. Wat is dit, waaaaaaat is dit. Kom op Fanta, pak die ALPHA POWER in je en wees eens zelfverzekerd, meegaand en minder serieus.Het leven is somber wanneer je alles zo serieus neemt. Daarnaast is dit het internet. Wat boeit het als ik zeg dat je zwembandjes hebt? Ik heb ze ook, who fucking cares. Je kent mij niet eens en mijn woorden zouden 0,0 waarde voor jou moeten hebben. Wie ben ik sowieso voor jou? Het is allemaal zo simpel en je leven wordt er zoveel beter op.
Twee tips: 1) Wees zelfverzekerd 2) Neem alles niet zo serieus.
[..]
Ik heb niks fouts gedaan. Daarnaast heb ik geen invloed op de reactie na mijn post. Dingen waar ik geen invloed op kan uitoefenen, maak ik mij ook geen zorgen over. Ik zie het als een grapje en totaal niet serieus, dus ik zeg het. Als Snakey het serieus neemt, is dat iets waar ik niks aan kan doen omdat ik niet in de toekomst kan kijken.
Sowieso snap ik niet waarom een volwassen man van in de veertig zich aantrekt wat een jongen van in die 20 over hem zegt. Ik ben enkel teleurgesteld.
Gaat het een beetje gozer?quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:35 schreef Panzermaus het volgende:
Rustig maadjes, we bedoelen het vast niet zo.
Net wakker.Ik lig op sterven maar het beste ding in de wereld nu is cassis/fanta/cola/sprite.
toch een soa opgelopenquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:35 schreef Panzermaus het volgende:
Net wakker.Ik lig op sterven maar het beste ding in de wereld nu is cassis/fanta/cola/sprite.
Waarom lig je op sterven? Ziek?quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:35 schreef Panzermaus het volgende:
Je bent een beetje hersenloos dan want daar hebben we een gesprek over gehad. Maar waarom noem je me een pedo? Hoe is dat in godsnaam in je hersens gekomen? Heb je enig idee hoe je me nu op een forum wegzet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nogmaals, mijn excuses man, goddamn. Volgens mij weet iedereen dat jij geen kinderen hebt. Ik kan mij trouwens ook niet herinneren dat het een privé iets was wat jij tegen mij gezegd hebt en vaak zijn dit de dingen die ik juist onthoud.
Hij kon zich niet inhouden en heeft seks gehad met een aap. Daardoor heeft hij SIV opgelopen een agressievere variant van het HIV-virus.quote:
Onmogelijk, hij is immuun door zijn Pandakuur.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij kon zich niet inhouden en heeft seks gehad met een aap. Daardoor heeft hij SIV opgelopen een agressievere variant van het HIV-virus.
Okee, je bent dus echt een klootzak die niet ziet wat hij zegt op een forum.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het prima zo. Ik ga er ook niet meer op in. Excuses zijn welgemeend indien je je gekwetst voelt en meer is er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |