abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125224064

Brah Talk.

dj_party.gif 35ixcnn.gif BEEST.png joker.jpg paul%20kalk.jpg RC%20icon%2060.jpg thumb.jpg 60x60fall.gif Goede%20lollerpwn.gif troll%20emo.gif gooble[1].png ChallengeAc3.PNG boskamp2.gif fok.png avatar.jpg bert.gif eHn17.png kerol5.gif
yamcha.jpg userpic.gif 2.jpg fokmarauder2.gif pinguin.jpg Wariokleur.jpg sapstepgel.jpg fanta.jpg Duckmailfok.jpg zwitsal.gif
2cngldl.jpg Ava.gif rp1.gif --.JPG ado.jpg ohno.gif

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik hoef niet per se zwaar te squatten, gaat mij meer om dat ik lekker diep kan gaan met 40 kg ofzo. Ik moet trouwens zorgen dat ik niet teveel massa creeer in mijn benen anders ben ik meteen zo biggie.
pi_125224096
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:10 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Oke dat wist ik niet, maar hoe dan ook wat je zegt kan niet. Hoe vervelend je mij soms mag vinden ik hou gewoon rekening met anderen. Wat voor jou een grapje is kan voor iemand anders gewoon hard aankomen. Ik durf te wedden dat je ook zo doet in het echt, wat een pracht karakter.
Ja, inderdaad. Het boeit mij vrij weinig wat mensen over mij denken of zeggen op het internet, maar misschien verwacht ik ook teveel zelf-respect van mijn medemens.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:12 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je excuses is niet echt genoeg. Je hebt voor mij echt afgedaan.
Dit is erg lastig serieus te nemen, maar meer kan ik er niet aan doen. Prima toch. Niet iedereen kan elkaar aardig vinden.
If not now, then when.
  zaterdag 13 april 2013 @ 02:14:57 #3
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125224097
Wat the fuck heeft het ermee te maken dat ik geen kinderen heb? En waarom zou iemand zoiets prive, wat ik in prive gezegd heb posten?

Dan ben je een hersenloze klootzak, yuri.
  zaterdag 13 april 2013 @ 02:16:23 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125224109
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Het boeit mij vrij weinig wat mensen over mij denken of zeggen op het internet, maar misschien verwacht ik ook teveel zelf-respect van mijn medemens.

[..]

Dit is erg lastig serieus te nemen, maar meer kan ik er niet aan doen. Prima toch. Niet iedereen kan elkaar aardig vinden.
Zal ik ook wat harder worden? Misschien moet je je vader vragen wat fatsoen is.
pi_125224117
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat juist mensen met zelf-respect anderen beter kunnen respecteren.
  zaterdag 13 april 2013 @ 02:18:28 #6
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125224133
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:17 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik denk dat juist mensen met zelf-respect anderen beter kunnen respecteren.
Hij heeft geen zelf-respect, anders zou hij niet zo tegen mij praten.
pi_125224153
Ik heb mijn excuses aangeboden, meer kan ik er niet aan doen jongens. Het was ook niet kwaad bedoelt en zulks. :)
If not now, then when.
pi_125224156
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hij heeft geen zelf-resect, anders zou hij niet zo tegen mij praten.
Dat probeer ik er dus mee te zeggen. En het grappige is dat de meesten hier lekker meegaan met Yuri. Net de middelbare school weer. Ik kan misschien zwembanden hebben, irritant, aandachtshoer dit dat. Maar ik heb gewoon respect voor iedereen hier, ik geef zelfs nog tips aan Yuri over kip bijvoorbeeld in het BB-topic.
pi_125224170
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb mijn excuses aangeboden, meer kan ik er niet aan doen jongens. Het was ook niet kwaad bedoelt en zulks. :)
Erkennen betekent meer dan excuses aanbieden. Je kan niet je excuses aanbieden voor iets wat je niet erkent.
  zaterdag 13 april 2013 @ 02:23:30 #10
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125224188
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:10 schreef Levolution het volgende:
Kom op jongens, zand erover. Yuri bedoelde het niet kwaad maar het kwam gewoon niet zo lekker over. Snakey mag wel aangeven dat hij er niet van gediend is. Maar maak geen ruzie man. make love enzo.
Ik laat me een hoop zeggen, en echt elke dag. Ik krijg haatmails, DM's waarin mensen me uitschelden om wat ik doe. Maar dit is echt belachelijk, en hoef ik niet te pikken. Ook al is hetr als grapje bedoeld, waar haal je het in vredesnaam vandaan in je domme kop?
  zaterdag 13 april 2013 @ 02:28:05 #11
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_125224239
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:23 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik laat me een hoop zeggen, en echt elke dag. Ik krijg haatmails, DM's waarin mensen me uitschelden om wat ik doe. Maar dit is echt belachelijk, en hoef ik niet te pikken. Ook al is hetr als grapje bedoeld, waar haal je het in vredesnaam vandaan in je domme kop?
Op FOK! worden wel vaker dit soort grappen gemaakt (jailbait en dat soort dingen), ik geloof dus wel dat hij het echt niet zei om jou in een kwaad daglicht te zetten ofzo maar echt als grapje bedoelde.
Natuurlijk heb jij het recht om het niet te pikken, dat geef je nu ook aan. En als reactie daarop biedt hij weer zijn excuses aan. Is toch goed zo?
This isn't even my final form.
pi_125224263
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:21 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Dat probeer ik er dus mee te zeggen. En het grappige is dat de meesten hier lekker meegaan met Yuri. Net de middelbare school weer. Ik kan misschien zwembanden hebben, irritant, aandachtshoer dit dat. Maar ik heb gewoon respect voor iedereen hier, ik geef zelfs nog tips aan Yuri over kip bijvoorbeeld in het BB-topic.
Ik weet niet of ik moet huilen of dat ik moet lachen. Wat is dit, waaaaaaat is dit. Kom op Fanta, pak die ALPHA POWER in je en wees eens zelfverzekerd, meegaand en minder serieus. :) Het leven is somber wanneer je alles zo serieus neemt. Daarnaast is dit het internet. Wat boeit het als ik zeg dat je zwembandjes hebt? Ik heb ze ook, who fucking cares. Je kent mij niet eens en mijn woorden zouden 0,0 waarde voor jou moeten hebben. Wie ben ik sowieso voor jou? Het is allemaal zo simpel en je leven wordt er zoveel beter op.

Twee tips: 1) Wees zelfverzekerd 2) Neem alles niet zo serieus.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:21 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Erkennen betekent meer dan excuses aanbieden. Je kan niet je excuses aanbieden voor iets wat je niet erkent.
Ik heb niks fouts gedaan. Daarnaast heb ik geen invloed op de reactie na mijn post. Dingen waar ik geen invloed op kan uitoefenen, maak ik mij ook geen zorgen over. Ik zie het als een grapje en totaal niet serieus, dus ik zeg het. Als Snakey het serieus neemt, is dat iets waar ik niks aan kan doen omdat ik niet in de toekomst kan kijken.

Sowieso snap ik niet waarom een volwassen man van in de veertig zich aantrekt wat een jongen van in die 20 over hem zegt. Ik ben enkel teleurgesteld.
If not now, then when.
  zaterdag 13 april 2013 @ 02:31:34 #13
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125224282
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:28 schreef Levolution het volgende:

[..]

Op FOK! worden wel vaker dit soort grappen gemaakt (jailbait en dat soort dingen), ik geloof dus wel dat hij het echt niet zei om jou in een kwaad daglicht te zetten ofzo maar echt als grapje bedoelde.
Natuurlijk heb jij het recht om het niet te pikken, dat geef je nu ook aan. En als reactie daarop biedt hij weer zijn excuses aan. Is toch goed zo?
Nee, dat is het niet. Ik zeg dingen in prive die hij zou moeten respecteren, en dat doet hij niet. Dan ben je een echte klootzak.
  zaterdag 13 april 2013 @ 02:32:56 #14
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_125224296
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Ik zeg dingen in prive die hij zou moeten respecteren, en dat doet hij niet. Dan ben je een echte klootzak.
Dat woog ik niet mee. Daar houd ik me dan ook buiten, dat is iets tussen jullie twee.
pi_125224301
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Nogmaals, mijn excuses man, goddamn. Volgens mij weet iedereen dat jij geen kinderen hebt. Ik kan mij trouwens ook niet herinneren dat het een privé iets was wat jij tegen mij gezegd hebt en vaak zijn dit de dingen die ik juist onthoud.
If not now, then when.
pi_125224325
Rustig maadjes, we bedoelen het vast niet zo.

Net wakker. :o Ik lig op sterven maar het beste ding in de wereld nu is cassis/fanta/cola/sprite. O+
pi_125224341
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik moet huilen of dat ik moet lachen. Wat is dit, waaaaaaat is dit. Kom op Fanta, pak die ALPHA POWER in je en wees eens zelfverzekerd, meegaand en minder serieus. :) Het leven is somber wanneer je alles zo serieus neemt. Daarnaast is dit het internet. Wat boeit het als ik zeg dat je zwembandjes hebt? Ik heb ze ook, who fucking cares. Je kent mij niet eens en mijn woorden zouden 0,0 waarde voor jou moeten hebben. Wie ben ik sowieso voor jou? Het is allemaal zo simpel en je leven wordt er zoveel beter op.

Twee tips: 1) Wees zelfverzekerd 2) Neem alles niet zo serieus.

[..]

Ik heb niks fouts gedaan. Daarnaast heb ik geen invloed op de reactie na mijn post. Dingen waar ik geen invloed op kan uitoefenen, maak ik mij ook geen zorgen over. Ik zie het als een grapje en totaal niet serieus, dus ik zeg het. Als Snakey het serieus neemt, is dat iets waar ik niks aan kan doen omdat ik niet in de toekomst kan kijken.

Sowieso snap ik niet waarom een volwassen man van in de veertig zich aantrekt wat een jongen van in die 20 over hem zegt. Ik ben enkel teleurgesteld.
Ik ben zelfverzekerder dan jij denkt, als ik onzeker zou zijn zou ik stoppen met het posten van foto's van mijn lichaam hier, vooral door de reacties. Uit elk negatief bericht kan je altijd iets positiefs halen.
En natuurlijk ik ken jou niet maar jij kent mij ook niet en weet dus niet hoe serieus ik echt ben..Je kan ook gewoon lekker lol hebben en rekening houden met anderen toch, alles met mate. En je kan zeker 2 keer nadenken voordat je wat zegt.
pi_125224344
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:35 schreef Panzermaus het volgende:

Net wakker. :o Ik lig op sterven maar het beste ding in de wereld nu is cassis/fanta/cola/sprite. O+
Gaat het een beetje gozer?
pi_125224347
quote:

toch een soa opgelopen :D?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 13 april 2013 @ 02:37:44 #20
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_125224350
quote:

Waarom lig je op sterven? Ziek?
  zaterdag 13 april 2013 @ 02:38:08 #21
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125224356
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nogmaals, mijn excuses man, goddamn. Volgens mij weet iedereen dat jij geen kinderen hebt. Ik kan mij trouwens ook niet herinneren dat het een privé iets was wat jij tegen mij gezegd hebt en vaak zijn dit de dingen die ik juist onthoud.
Je bent een beetje hersenloos dan want daar hebben we een gesprek over gehad. Maar waarom noem je me een pedo? Hoe is dat in godsnaam in je hersens gekomen? Heb je enig idee hoe je me nu op een forum wegzet?
pi_125224365
Ik vind het prima zo. Ik ga er ook niet meer op in. Excuses zijn welgemeend indien je je gekwetst voelt en meer is er niet.
If not now, then when.
pi_125224367
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:37 schreef Levolution het volgende:

[..]

Waarom lig je op sterven? Ziek?
Hij kon zich niet inhouden en heeft seks gehad met een aap. Daardoor heeft hij SIV opgelopen een agressievere variant van het HIV-virus.
  zaterdag 13 april 2013 @ 02:40:55 #24
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_125224393
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:39 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Hij kon zich niet inhouden en heeft seks gehad met een aap. Daardoor heeft hij SIV opgelopen een agressievere variant van het HIV-virus.
Onmogelijk, hij is immuun door zijn Pandakuur.
  zaterdag 13 april 2013 @ 02:41:17 #25
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125224401
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het prima zo. Ik ga er ook niet meer op in. Excuses zijn welgemeend indien je je gekwetst voelt en meer is er niet.
Okee, je bent dus echt een klootzak die niet ziet wat hij zegt op een forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')