Nogmaals, deze is onverslaanbaar:quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef DO2 het volgende:
Als we het over eindeloze repetitie hebben is er natuurlijk maar 1 echte winnaar aan te wijzen:
.
Kan die plaat juist wel goed hebben. Lekkere "autobahn" muziek. (als in: ongeïnteresseerd luisteren tijdens het planken)quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Even iets anders. Kennen jullie het gevoel dat je eigenlijk een plaat heel goed zou moeten vinden, omdat het geheel binnen je straatje past, maar het maar niet wil lukken? Ik zette vanmiddag weer eens Fink - Perfect Darkness op, en op de een of andere manier irriteert die plaat mij mateloos, terwijl het dus eigenlijk wel mijn stijl is.
Nu vooruit, we houden het op een gelijkspel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:02 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Nogmaals, deze is onverslaanbaar:
Ja, dat live album van ze is wel fantastischquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Album op album wordt idd saai. Maar uit zijn 9 albums (incl. solo werk) valt wel een urenlange compilatie te maken die wel boeit hoor
Blijft voor mij live een van de weinig wow momenten die ik heb mogen ervaren. Samen met o.a. Asaf Avidan, Bowie, Anthony en Editors (niet mijn favoriet, maar live beresterk)
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:05 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nu vooruit, we houden het op een gelijkspel.
Tja, ik kan ook niet echt mijn aversie plaatsen. So I'll just keep on hatin'.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Kan die plaat juist wel goed hebben. Lekkere "autobahn" muziek. (als in: ongeïnteresseerd luisteren tijdens het planken)
Ik kan niet zo snel een voorbeeld bedenken, maar ik weet dat ze er zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Even iets anders. Kennen jullie het gevoel dat je eigenlijk een plaat heel goed zou moeten vinden, omdat het geheel binnen je straatje past, maar het maar niet wil lukken? Ik zette vanmiddag weer eens Fink - Perfect Darkness op, en op de een of andere manier irriteert die plaat mij mateloos, terwijl het dus eigenlijk wel mijn stijl is.
Albums die perfect in mijn straatje zouden moeten passen maar die ik gewoon niet kan hebben:quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik weet nog een voorbeeld: Animal Collective. Daar kom ik steeds niet in, terwijl ik het goed moet vinden. Toch jammerquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Gewoon dit nr eruit pikken en de rest vergeten:quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:09 schreef Norrage het volgende:
Tame Impala (al vond ik dat 2e album wél heel goed, die eerste verschrikkelijk)
Alcohol speelt idd een grote rol hierinquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:11 schreef Arn0 het volgende:
Ik heb het echt zo vaak dat ik iets (vaak een klassieker) een paar keer beluister, het niets vindt en het afkraak en dan een half jaar later het toch nog eens opzet en het meteen briljant vindt. En dan kan ik helaas mijn post op FOK! niet meer bewerken
AC (quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik weet nog een voorbeeld: Animal Collective. Daar kom ik steeds niet in, terwijl ik het goed moet vinden. Toch jammer
Daar heb ik dat ook mee ja. Gelukkig heb ik wel Feels ontdektquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik weet nog een voorbeeld: Animal Collective. Daar kom ik steeds niet in, terwijl ik het goed moet vinden. Toch jammer
Heb ik ook heel vaak...Maar dat heeft meer te maken dat ik van een van de grootste indie-haters te zijn ergens een omslag heb gemaakt naar een van de grootste indie-fansquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:11 schreef Arn0 het volgende:
Ik heb het echt zo vaak dat ik iets (vaak een klassieker) een paar keer beluister, het niets vindt en het afkraak en dan een half jaar later het toch nog eens opzet en het meteen briljant vindt. En dan kan ik helaas mijn post op FOK! niet meer bewerken
Pavement, Noise gedoe van Wilco...en tsja...ik weet niet, maar ik vind sommige nummers van Sonic Youth fantastisch...maar kom niet tot een heel album, en al helemaal niet Daydream Nationquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:11 schreef DO2 het volgende:
Zou het niet gewoon zo kunnen zijn dat de sound van Sonic Youth dan misschien simpelweg niet in jouw straatje past, Norrage?
Met welke bands, die je dus wel heel goed kan waarderen, vergelijk je ze dan eigenlijk?
Nee joh, die eerste is juist véél beter! Van de tweede is eigenlijk alleen het nummer dat Moody al postte en Apocalypse Dreams echt goed.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tame Impala (al vond ik dat 2e album wél heel goed, die eerste verschrikkelijk)
Ja dat zeg je altijd over AC, maar ik vind MPP zo ontzettend verschrikkelijk loshangend en ongelooflijk ontoegankelijk. Daar is de rest bijna "smooth" bij, in mijn optiek...Maar goed...deze discussie hebben we al eens eerder gedaanquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Arn0 het volgende:
Ja, gek hoe Animal Collective zo verschillend wordt ervaren. Wanneer mensen zeggen dat ze het erg ontoegankelijk vinden en de melodie missen, denk ik altijd dat ze naar het echt vroege werk hebben geluisterd (wat dan niet zo is) want ik vind Merriweather Post Pavilion zo toegankelijk en melodisch, vanaf de eerste luisterbeurt was het al een feest hier.
Ja, dat had ik heel erg met die alom bejubbelde tweede plaat van Bon Iver. Overal geprezen en het is het soort muziek dat ik prachtig zou moeten vinden, maar ik bleef het ook na vele pogingen niks vinden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Je moet er voor in de "mood(y)" zijn denk ik. Soms kom ik toch track 5, maar vaak blijf ik hangen bij track 2 en denk ik dat dit wel jammer van mijn kostbare luistertijd isquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Arn0 het volgende:
Ja, gek hoe Animal Collective zo verschillend wordt ervaren. Wanneer mensen zeggen dat ze het erg ontoegankelijk vinden en de melodie missen, denk ik altijd dat ze naar het echt vroege werk hebben geluisterd (wat dan niet zo is) want ik vind Merriweather Post Pavilion zo toegankelijk en melodisch, vanaf de eerste luisterbeurt was het al een feest hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |