quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
je vult het vak van het kassameisje?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:33 schreef shaderon het volgende:
Als er een slagersmeisje in je supermarkt werkt moet je vragen of ze jouw worst ook eens wil kneden
![]()
Als je naar een supermarkt loopt met een camera en het filmt ben je een baas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:33 schreef shaderon het volgende:
Als er een slagersmeisje in je supermarkt werkt moet je vragen of ze jouw worst ook eens wil kneden
![]()
deo + vuurquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Ha! Rinus zit weer in de tuin! Muggen vangen!
[ afbeelding ]
Zn lijf net zo groot als mn duim.
![]()
oke gefixed, denk ik, schadevergoeding staat klaarquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is dus Dim ja. Die vond het zo nodig mij te volgen, mobs om me heen t e mollen, trees op me te spawnen en tot 3x aan toe die may death rain on him zooi te gebruiken totdat die me eindelijk dood had.
Leuk server wel
tekkitquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:50 schreef Ame_thyst het volgende:
ik mis de tijden van tekkit wel een beetje, nu niet eens MC meer op mijn pc staan
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Tom die de server nukte enzo, good times
Alweer? Heb zijn plaatje van vorig jaar nog ergens geedit staan denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Ha! Rinus zit weer in de tuin! Muggen vangen!
[ afbeelding ]
Zn lijf net zo groot als mn duim.
![]()
haha ja toen was iedereen opeens een maand weg, maar wat tim ook zegt klopt wel, na een paar uur slim spelen heb je alles al. Al kon het natuurlijk moeilijk genoeg maken voor jezelfquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:01 schreef Curlbrah het volgende:
[..]en dan later ontkennen
was wel leuk die server.. jammer van de steamsale tussendoor haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |