Van google adsense mag je al geen foto's van chicks in bikini's neerzetten. Waarom is er dan een babes en hunks forum? Precies hypocriet gedoe.quote:Op zondag 14 april 2013 13:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Haal eens weg.. Anders gaat google adsense weer irritant doen en krijgt FOK! geen inkomsten meer
Daar staat adsense toch uit?quote:Op zondag 14 april 2013 14:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Van google adsense mag je al geen foto's van chicks in bikini's neerzetten. Waarom is er dan een babes en hunks forum? Precies hypocriet gedoe.
torchcraft?quote:Op zondag 14 april 2013 14:18 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat kunnen ze tekeer gaan op die server
quote:Op zondag 14 april 2013 14:18 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat kunnen ze tekeer gaan op die server
Jonge die david is fucking homoquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
Ken je hem Shaderon? lijkt me wel toffe lets plays te hebben.
quote:Op zondag 14 april 2013 14:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jonge die david is fucking homo
FTFYquote:Op zondag 14 april 2013 14:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]![]()
Goede reactie man. (Ja, ik weet dat je het over mij hebt..)
Rel?quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 15:28 schreef plopkweker het volgende:
AlDie sorry gozer, wis niet dat jij het was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Serieus dudequote:
Vrije radicalen die opgenomen worden door het blik, metaal enzo. glas is inert dus neemt het niks op, en blijft de smaak erin, daarom zit whisky niet in metalen flessenquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Blikgrolsch is trouwens lekker uit blik maar ranzig uit glas. Vogel, wat is de wiskunde daarachter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |