Fijn, nee die staan bij mij niet in het HaCon Fahrplan-Auskunfts-Systemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga dad echd een keer een dag lang opzettelijk overal verkeert doen. D zal me genoeg moeite kosten. Maar eens kijken hoe strond-irritand iedereen dad blijkd te vinden.
Sodemieter op man ik erger me dag in dag uit kapot aan al die sukkels die gewoon te belazerd zijn om gewoon normaal Nederlands te posten. Want dat is het. Er wordt gewoon NIET nagedacht. NIEMAND leert je ooit aan "dit of dat betekend zus of zo". NIEMAND. Dat is gewoon kaklompheid tot en met.quote:
Ik ben het wel met je eens hoor, zo moeilijk is de regel "3e persoon enkelvoud = stam + T" niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sodemieter op man ik erger me dag in dag uit kapot aan al die sukkels die gewoon te belazerd zijn om gewoon normaal Nederlands te posten. Want dat is het. Er wordt gewoon NIET nagedacht. NIEMAND leert je ooit aan "dit of dat betekend zus of zo". NIEMAND. Dat is gewoon kaklompheid tot en met.Ik ben er inmiddels wel GOED klaar mee.
Ik leerde het nog op de basisschool. Ik begreep er wel geen hout van want ik was echt een doeber in Nederlands. Het is gekomen pas in VWO 5 dat ik de regeltjes begon te snappen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sodemieter op man ik erger me dag in dag uit kapot aan al die sukkels die gewoon te belazerd zijn om gewoon normaal Nederlands te posten. Want dat is het. Er wordt gewoon NIET nagedacht. NIEMAND leert je ooit aan "dit of dat betekend zus of zo". NIEMAND. Dat is gewoon kaklompheid tot en met.Ik ben er inmiddels wel GOED klaar mee.
en nog niet snappen dat het patat is ...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:11 schreef greavy het volgende:
En nu gaan we tukken, morgen ff naar Den Haag, en ff de Hanzelijn met IC Berlijn over. Dan Deventer ff terroriseren (ergens friet fixen) en dan weer huiswaarts.
http://www.beterspellen.nl/website/index.php?pag=2quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Autocorrect en spellingscontrole uitzetten en het helemaal zelf doen, luilakquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef b2py het volgende:
[..]
Nu ben ik te lui om goed te spellen omdat ik teveel vertrouw op correct en f7.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Autocorrect en spellingscontrole uitzetten en het helemaal zelf doen, luilak
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor de leuk?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:26 schreef bork het volgende:
[..]
http://www.beterspellen.nl/website/index.php?pag=2
is pittig, engels op het hoogste niveau van dezelfde makers is een stuk makkelijker.
Ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor de leuk?
Probeer dit eens hardop in 1 keer voor te lezen: http://www.mipmip.org/tidbits/pronunciation.shtml
vrijwel geen enkele Engelsman lukt het
Het lukt mij prima, maar ik heb dan ook gedronkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor de leuk?
Probeer dit eens hardop in 1 keer voor te lezen: http://www.mipmip.org/tidbits/pronunciation.shtml
vrijwel geen enkele Engelsman lukt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |