Go Ahead Eaglesquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop Cambuur, vrees dat het Volendam wordt.
Volendam wel leuk. Helmond is niksquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:27 schreef Grifte het volgende:
Cambuur/MVV/Sparta, 1 van die 3 kampioen en de andere 2 via play-offs aub.
Volendam of Helmond![]()
![]()
Jan Smit op FOK!quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:28 schreef orangebrown het volgende:
Kom net terug van Fc Volendam- Helmond sport 3-0.
Fantastisch gespeekd door volendam, Helmond sport kwam er niet aan te pas! Forza Volendam!!!!
Seizoenkaarthouder van het 'andere' oranje?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:28 schreef orangebrown het volgende:
Fantastisch gespeekd door volendam, Helmond sport kwam er niet aan te pas! Forza Volendam!!!!
Maar Volendam komt er in de eredivisie er niet aan te pas.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:28 schreef orangebrown het volgende:
PEC doet het vrij behoorlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Maar Volendam komt er in de eredivisie er niet aan te pas.
Klopt, maar ik zie geen onoverbrugbare verschillen die er toe doen. Minder supporters, maar ook clubs als RKC en VVV overleven in de Eredivisie terwijl Willem II meer aanhangers heeft.quote:
Sparta is een club die imo in de Eredivisie actief hoort te zijn. Net als De Graafschap overigens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef Snuf. het volgende:
Sparta niet in ieder geval. Misschien als er wat geluk is in de nacompetitie maar dat zal ook wel weer een mooi debacle worden.
Volgens mij doen er tegenwoordig meer clubs mee aan de nacompetitie dan dat er niet mee doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef Snuf. het volgende:
Sparta niet in ieder geval. Misschien als er wat geluk is in de nacompetitie maar dat zal ook wel weer een mooi debacle worden.
Keept bij Utrecht.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen leuk als Pizza op doel komt
Ja, altijd wel een komische verschijning.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarom moet hij ook terug komen.
En geen slechte keeper.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:50 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja, altijd wel een komische verschijning.
Voor Eredivisie-begrippen inderdaad geen slechte keeper.quote:
8 ploegen doen wel mee, 10 niet. (nu dus 8 om 8) Maar het is verder een prima systeem, want het maakt het wel spannend. Alleen de 2 VS. 5 en 3 VS. 4 vind ik een beetje eigenaardig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij doen er tegenwoordig meer clubs mee aan de nacompetitie dan dat er niet mee doen
Wat lul je nou? In Volendam leeft het voetbal niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:46 schreef Norakiaan het volgende:
Mijn hoop is gevestigd op Sparta of Cambuur. Qua achterban zijn zij het meest eredivisiewaardig, na De Graafschap uiteraard. Beide clubs zullen plusminus 10.000 supporters aantrekken in de Eredivisie. In Volendam leeft het niet voetbal niet, dat hebben we al eerder kunnen constateren. De club is het speeltje van lokale artiesten. En Helmond in de Eredivisie is voor zowel HS als de Eredivisie niet goed. Alleen het stadion laat al te wensen over.
Half Volendam heeft een seizoenskaart volgens mij.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:36 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? In Volendam leeft het voetbal niet?
Niet zo agressief. In de Eredivisie hadden ze het stadion zelden tot nooit uitverkocht. Daar is nog een reportage toentertijd over gemaakt. Het stadion was toen nog geeneens uitgebreid. Kan me nog beelden herinneren met zelfs een leeg vak bij uitwedstrijden, dodelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:36 schreef Freak188 het volgende:
Wat lul je nou? In Volendam leeft het voetbal niet?
Het dorpje is natuurlijk vrij klein. Maar qua achterban valt de club in het water vergeleken met gelijkwaardige clubs in de JL. Ik noem een Sparta, Graafschap en Cambuur.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:38 schreef JanCees het volgende:
Half Volendam heeft een seizoenskaart volgens mij.
Cambuurquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:27 schreef Grifte het volgende:
Cambuur/MVV/Sparta, 1 van die 3 kampioen en de andere 2 via play-offs aub.
Volendam of Helmond![]()
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 17:55 schreef TLC het volgende:
-tig keer liever Cambuur in de eredivisie dan Volendam en Helmond Sport
Ik denk niks, ik geef aan wat ik het liefste zie gebeuren. Ik volg de Jupiler League niet tbh.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Denken dat Helmond Sport gaat promoveren
Ons aller Sparta rekent wel even af met Helmond in de nacompetitie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niks, ik geef aan wat ik het liefste zie gebeuren. Ik volg de Jupiler League niet tbh.
Zal sowieso een eredivisieclub sneuvelen in de nacompetitie. Hopelijk zit Sparta in het goede schuitje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ons aller Sparta rekent wel even af met Helmond in de nacompetitie.
wat heb jij toch met rotterdamquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal sowieso een eredivisieclub sneuvelen in de nacompetitie. Hopelijk zit Sparta in het goede schuitje.
Cambuur of MVV kunnen het VVV lastig maken. Roda zie ik er niet uitgaan tegen Sparta / Helmond, maar RKC misschien wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal sowieso een eredivisieclub sneuvelen in de nacompetitie. Hopelijk zit Sparta in het goede schuitje.
Roda heeft met Demouge,Donald,Malki wel wat Eredivisie ervaring die zie ik ook niet verliezen van een jupiler team. VVV gaat er denk ik uit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Cambuur of MVV kunnen het VVV lastig maken. Roda zie ik er niet uitgaan tegen Sparta / Helmond, maar RKC misschien wel.
Tradities zijn er om in stand te houden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:33 schreef Thezeurminator het volgende:
Helmond sport lijkt me ook wel leuk een keer in de eredivisie naar mijn weten is dat de afgelopen 30 jaar niet voorgekomen.
FC Volendam heeft aan één keer winnen en gelijkspelen genoeg. Het doelsaldo is tien doelpunten positiever jegens SC Cambuur.quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef Onufriev het volgende:
Cambuur wordt gewoon kampioen man, alsof Volendam nog even wint bij GAE of Helmond...
Wat is er eigenlijk mis met Helmond Sport? Zowat jaar in jaar uit bovenin de jupiler league meedraaiend, met één van de kleinste budgetten in het betaald voetbal. Zowat elk seizoen in de nacompetitie en vaak pas op het allerlaatste moment 'net niet'. En daarbij ook nog uitgaand van aanvallend voetbal. Wat wil je nog meer?quote:Op maandag 22 april 2013 13:37 schreef Caland het volgende:
Doe maar Cambuur als Sparta het toch niet wordt. Alles beter dan Helmond Sport in ieder geval.
quote:Op maandag 22 april 2013 13:37 schreef Caland het volgende:
Doe maar Cambuur als Sparta het toch niet wordt. Alles beter dan Helmond Sport in ieder geval.
Weer zo'n Brabants pauperclubje zonder doorgroeimogelijkheden met een stadion waar de gemiddelde hoofdklasser niet eens in zou willen spelen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met Helmond Sport? Zowat jaar in jaar uit bovenin de jupiler league meedraaiend, met één van de kleinste budgetten in het betaald voetbal. Zowat elk seizoen in de nacompetitie en vaak pas op het allerlaatste moment 'net niet'. En daarbij ook nog uitgaand van aanvallend voetbal. Wat wil je nog meer?
Grootste tegenwerping is eigenlijk alleen het stadion....dat is echt niet eredivisie waardig.
Och ja, ze zijn niet de enige, ook de Kuip valt van ellende uit elkaar.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer zo'n Brabants pauperclubje zonder doorgroeimogelijkheden met een stadion waar de gemiddelde hoofdklasser niet eens in zou willen spelen.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:03 schreef Montagui het volgende:
[..]
Och ja, ze zijn niet de enige, ook de Kuip valt van ellende uit elkaar.
Sure.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:03 schreef Montagui het volgende:
[..]
Och ja, ze zijn niet de enige, ook de Kuip valt van ellende uit elkaar.
Hollandser kan niet. Maar goed, wellicht prefereer je de gemiddelde Nederlandse stad waar het net op Libanon lijkt.quote:
Aldus iemand die blijkbaar daar nooit heen is geweest.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:52 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Hollandser kan niet. Maar goed, wellicht prefereer je de gemiddelde Nederlandse stad waar het net op Libanon lijkt.
Ben er weleens geweest en ik waardeer Volendam wél. Waarom jij niet?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:53 schreef Vaatwastablet het volgende:
Aldus iemand die blijkbaar daar nooit heen is geweest.
teringdorp, bedoel je Rotterdam of Volendam ? ik ben in de warquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:14 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Als het maar geen Sparta of Volendam is. De vorige keer werden ze ook zo sneaky kampioen meen ik me te herinneren. Laatste periode veel punten gehaald. Sowieso een teringdorp.
Oh, cool; ze zenden beide wedstrijden uit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
EL2: Volendam - Maastricht
EL3: Cambuur - FC Emmen
Valt toch wel mee? Gewoon een heel klein stadionnetje met open hoeken. De halve Jupiler League speelt in zo'n stadion.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Volendam heeft wel een kotslelijk stadion.
die muren zijn niets johquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Gewoon een heel klein stadionnetje met open hoeken. De halve Jupiler League speelt in zo'n stadion.
Jammerquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
uit bij excelsiorquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:30 schreef Grifte het volgende:
Tegen wie moet Cambuur de laatste wedstrijd?
Volendam moest naar Eagles dacht ik
quote:
4-0 Gaat lekker daar.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
mooi, cambuur effe doelsaldo opkrikken voor het geval het daar op komt volgende week
Partij geluk gehad bij de 2-1 dat dat MVV lucht te dekken stondquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
WEER Volendam. Hoe lukt het die zakkenwassers toch weer keer op keer.
MVV begon ineens te voetballen als de kampioenskandidaat die ze een hele tijd waren, heb ik het idee. (einde tweede helft)quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Partij geluk gehad bij de 2-1 dat dat MVV lucht te dekken stond
Het angsthazen voetbal waar we twee jaar naar hebben zitten kijken is wel wat minder geworden ja.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:45 schreef Paxcon het volgende:
Was wel een goed idee om Vonk te ontslaan
Maar er wordt niet gewonnen? Ik volg het niet heel erg maar volgens mij heeft hij één keer gewonnen en twee keer gelijkgespeeld?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het angsthazen voetbal waar we twee jaar naar hebben zitten kijken is wel wat minder geworden ja.
Ten Cate veranderde wat dingen, heeft wat dingen uitgeprobeerd. Natuurlijk ging hij Sparta geen kampioen maken, maar hij heeft nu nog 3 weken de tijd om de ploeg een beetje aan het voetballen te krijgen (hebben ze bij vlagen al laten zien) en dan is het hopen op wat geluk in de NC.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar er wordt niet gewonnen? Ik volg het niet heel erg maar volgens mij heeft hij één keer gewonnen en twee keer gelijkgespeeld?
Dat kan ja. Het trieste feit alleen is dat ze alleen maar gelijk hoeven te spelen, tenzij Cambuur met 6 doelpunten verschil van Excelsior wint.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:24 schreef Konijn163 het volgende:
Cambuur wint met gemak van Excelsior. Volendam kan wel verliezen van Deventer
Cambuur kan makkelijk winnen. 6-0 Is een leuke uitdagingquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:48 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dat kan ja. Het trieste feit alleen is dat ze alleen maar gelijk hoeven te spelen, tenzij Cambuur met 6 doelpunten verschil van Excelsior wint.
Ben ik met je eens. En wellicht kan er het een en ander gekocht worden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:52 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Cambuur kan makkelijk winnen. 6-0 Is een leuke uitdaging
Nou hopen op Deventerquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:02 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. En wellicht kan er het een en ander gekocht worden.
Speelt GAE nog wel ergens voor?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:08 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Excelsior is in ieder geval uitgevoetbald, want Achilles '29 heeft al aangegeven niet komend seizoen al te willen promoveren (zijn nog in bespreking ivm voorwaarden KNVB), dus die spelen helemaal nergens meer voor. En GA Eagles heeft thuis nog maar één keer verloren dit seizoen.
Nee. Zitten sowieso al in de play-offs. Maar zoals ik zei: maar een keer verloren thuis dit seizoen.quote:
Gok dat ze daar meer sympathie hebben voor Cambuur dan voor Volendam, of zit ik mis?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:15 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee. Zitten sowieso al in de play-offs. Maar zoals ik zei: maar een keer verloren thuis dit seizoen.
GAE mag kiezen wie er kampioen wordtquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gok dat ze daar meer sympathie hebben voor Cambuur dan voor Volendam, of zit ik mis?
Ik denk dat ze gewoon weer sterk spelen zoals altijd thuis. En laten we niet doen alsof Volendam met kop en schouders boven de concurrentie uitsteekt, want dat is niet zo. En zoals ik zei: die wedstrijd tegen Excelsior kan gewoon gekocht worden, of het kan zelfs zo zijn dat Excelsior zo uitgeblust is dat ze fair met 8-0 van het veld gespeeld worden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gok dat ze daar meer sympathie hebben voor Cambuur dan voor Volendam, of zit ik mis?
Ja. Blijkbaar had jij dat voordeeltje opgemerkt. De playoffs zitten lastig in elkaar, maar blijkbaar hebben ze dus wel iets om voor te spelen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:22 schreef Montagui het volgende:
GAE zal niet zomaar verliezen, in de play offs spelen ze nu eerst uit, bij verlies is dat helemaal niet zeker. Voor wat het voordeel van eerst uit spelen waard is trouwens.
De kans is ook niet groot dat Volendam in Deventer wint.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef Grifte het volgende:
Acht de kans niet groot dat Eagles thuis wint, al heb ik 10x liever Cambuur dan dat Volendam in de Eredivisie.
Nee. Gelijkspel is genoeg bij een monsterscore bij Excelsior-Cambuur.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:38 schreef GGMM het volgende:
Voldendam zou moeten verliezen willen ze de titel niet pakken. Dat zie ik niet gebeuren.
Ja, dat weet ik ja. Ik was even realistisch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:46 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee. Gelijkspel is genoeg bij een monsterscore bij Excelsior-Cambuur.
Alsof het ondenkbaar is dat Cambuur met 6-0 wint van het slechtste team in de Jupiler League.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ja. Ik was even realistisch.
Ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:49 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Alsof het ondenkbaar is dat Cambuur met 6-0 wint van het slechtste team in de Jupiler League.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uit gaan ze zichzelf toch niet met 6-0 laten verslaan joh, gekkie.
Inderdaad, ik bedoelde thuis.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:52 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]Cambuur moet met 6-0 winnen, niet Excelsior.
Als er in Nederland wedstrijden worden verkocht zou dit er zomaar eentje kunnen zijn, aangezien Achilles dit seizoen toch niet wil promoveren.quote:
Lijkt mij ook niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet zo moeilijke keus als Sierd bij GAE Volendam zit
Niet moeilijk hoor voetbal international neem ik op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen om 20u30 wordt het moeilijker
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen om 20u30 wordt het moeilijker
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
kwestie van tijd voor de 1-0 valt voor GAE
en een koekoek van Volendamquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
kwestie van tijd voor de 1-0 valt voor GAE
Ik hoor niets bijzondersquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:20 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik ook, maar mn vader niet.. Ouderdom
Ik twijfel nogquote:
Als ik VI later terugkijk heb ik VI en Sierdquote:
Ach, gezien het spelbeeld mogen ze blij zijn dat ze niet achterstaan.quote:
Ja, als je niet wil dat Volendam promoveert in ieder geval.quote:
Dat ga jij niet bepalen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:29 schreef GGMM het volgende:
Als Volendam geen kampioen wordt neemt Stijn een week een Cambuur-UI.
Partypooperquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ga jij niet bepalen.
Einde bericht
Ik neem een Tompsv-UI als Cambuur kampioen wordt op doelsaldo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:29 schreef GGMM het volgende:
Als Volendam geen kampioen wordt neemt Stijn een week een Cambuur-UI.
Ah, een Ajax-UI dus?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik neem een Tompsv-UI als Cambuur kampioen wordt op doelsaldo.
Ik had verwacht dat het aantal uitroeptekens de licht ironische ondertoon van mijn post zouden kunnen onderstrepen. Helaas werd deze door jou niet herkend.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit topic gaat over de Jupiler League. Debiel.
Zei ik ook al man, daarom maar naar VI gegaan. Het verpest het commentaar van Sierd en voor Volendam ga ik het niet kijken.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:36 schreef JanCees het volgende:
Als de standen zo blijven is Volendam kampioen?
Op doelsaldo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:36 schreef JanCees het volgende:
Als de standen zo blijven is Volendam kampioen?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
Teringirritant dat de wedstrijd steeds wordt onderbroken met kansen.
Jupilert League he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
Teringirritant dat de wedstrijd steeds wordt onderbroken met kansen.
Alleen Jupiler League doet hij daar.quote:
Tja, als geen enkele club ver boven de rest uitsteekt is het pas op de laatste speeldag bekend wie er kampioen wordt.quote:
Bovendien verdienen ze promotie wel een keer. Hoe dicht bij ze al vaak waren via nacompetitie. En natuurlijk hebben ze potentieel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Mooi dit.
Cambuur is toch veel leuker in de Eredivisie dan Volendam?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Jullie zijn niet duidelijk genoeg, staat het 2-1?
Dat is juist.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Inderdaad. Toen met Roda was bizar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bovendien verdienen ze promotie wel een keer. Hoe dicht bij ze al vaak waren via nacompetitie. En natuurlijk hebben ze potentieel.
Volgens mij is er gescoord ergens ja. Weet niet welk team.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja, eens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:45 schreef z0rz0r het volgende:
dat commentaar wat een schoft die commentator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |