Kut, veel gemist dusquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Alle dansacts op twee na. En Dutch Soul Supply mag wel winnen van Dan en mij
Van mij ook welquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Alle dansacts op twee na. En Dutch Soul Supply mag wel winnen van Dan en mij
Zekers. Maar paal danseres is echt wel goed ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:52 schreef Disana het volgende:
Ik vind Luciano een stuk sympathieker dan Justen.
Ja, die is ook goed. Ben wel benieuwd wie het wordt, of zou het publiek gewoon weer voor een kind gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:52 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Zekers. Maar paal danseres is echt wel goed ook.
Je dacht dat ze meer zinnig kon zijn dan Lieke?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:57 schreef jcdragon het volgende:
Waarom herhaalt Chantal altijd wat de kandidaat zegt?
Oh, ik bedoelde Justen, oops, door elkaar gehaaldquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:52 schreef Disana het volgende:
Ik vind Luciano een stuk sympathieker dan Justen.
Aardige man, ook in het echt. En ook echt klein overigensquote:
heb je hem wel eens ontmoet dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aardige man, ook in het echt. En ook echt klein overigens
Ja, interview en wel. En zien dansen, was voor de promotie van een dansspelquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb je hem wel eens ontmoet dan?
Hoe klein is ie eigenlijk? Ik gok 1.65 ofzo?
Oooh wat tof zegquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, interview en wel. En zien dansen, was voor de promotie van een dansspel
Misschien wil zij ook een carriere in Duitsland beginnen en een nieuwe Sylvie Meis of Linda de Mol worden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:08 schreef jcdragon het volgende:
Chantal showt effe dat ze Duits kan spreken.
Nogal.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef Disana het volgende:
Volgens mij gaat Justen winnen. Zo voorspelbaar.
Lieke heeft zeker zitten smsen de hele avond.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:33 schreef Pheno het volgende:
Wat een toeval, allemaal kinderen. Nou nou.
Ja dit is toch gewoon treurig. Zo'n show wordt volledig verpest door zo'n kromme stemming.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:33 schreef MissJ het volgende:
whehe wat zijn we weer heerlijk eensgezind
helemaal eens, vind dit ook belachelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja dit is toch gewoon treurig. Zo'n show wordt volledig verpest door zo'n kromme stemming.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |